Opt branduri româneşti vor trăi ''visul american'' în emblematica Times Square din New York, începând din 1 Decembrie, precum şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului "365
Gerovital este campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2019. Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec in clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile
Campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2018 este Borsec, care se mentine si anul acesta in fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea
Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2018. Ele sunt urmate in Top 10 de Avon, Vodafone, KFC, Banca Transilvania, Telekom, McDonalds si Orange.
Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri in social media aflat la a X-a editie, se va lansa in data de 5 iunie in cadrul conferintei cu acelasi nume. Conferinta reuneste
Evenimentul evidentiaza performanta in business si reuneste leaderii si profesionistii care au impus ritmul si tendintele din domeniul afacerilor. Conferinta se desfasoara in perioada 20 - 24
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
Mircea Turdean, directorul general Farmec, vede brandul emblematic al Romaniei in materie de "frumusete" ca pe "o a doua casa". Asa cum alegi sa-ti faci mereu imbunatatiri in casa in care locuiesti,
Cursurile de Executive MBA inseamna mai mult decat un MBA, si pot fi o alegere inteleapta pentru tine, daca ai cel putin trei ani de experienta manageriala si cauti un nivel de complexitate crescut
Liberty Center anunta inaugurarea magazinelor a doi importanti retaileri de moda, TinaR si Eponge, ocupand suprafete de aproximativ 300 mp si respectiv 1000 mp, care vor completa cu succes mixul
Rucsandra Hurezeanu, CEO Ivatherm, vorbeste despre avantajele si dezavantajele de a fi o femeie de afaceri in Romania, despre frumusete si succes, despre discretie, feminitate, dar si tipul de
Cu o traditie multimilenara, tara noastra beneficiaza de numeroase atuuri in producerea vinului. Renascuta cu fonduri europene, viticultura romaneasca poate juca o mare sansa, data de o productie
Tranzactiile de marci desemneaza un schimb comercial ce nu presupune altceva decit numele produsului in sine, fara organizatie, fara baza de productie.De-a lungul vremii, o serie de companii
Firma de comert pe internet Net-Com a lansat, miercuri, primul magazin romanesc online de produse de comunicatii, in special compatibile si aplicatii ale sistemului de telefonie pe internet Skype, au
O serie de companii din Franta, Germania si Austria doresc sa preia compania de cargo si curierat TCE Logistica a grupului RTC Holding, negocierile urmand sa fie initiate in urmatoarele luni, a
Din cele aproximativ 1000 de magazine romanesti care opereaza online, doar 1% vor rezista ca branduri puternice in urma torii ani, a spus luni Marius Ghenea, directorul retailerului virtual PCFun, la
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
In data de 9 mai, la JW Marriott Bucuresti se desfasoara prima editie a evenimentului Marketing 360°, eveniment dedicat disciplinelor marketingului si comunicarii, gandit pentru a aduce valoare
Anul 2005 a inceput cu reforma fiscala, a continuat cu intrarea in piata a leului nou, a marcat intarirea monedei nationale in fata marilor valute si s-a incheiat, spectaculos, cu cea mai buna
Potrivit unui studiu facut de compania GfK, doar 15 marci romanesti sint cu adevarat cunoscute atit in Romania, cit si in strainatate. Printre acestea se numara Dacia, Arctic, Borsec, nume care sint,
Intr-un interviu acordat in exclusivitate, Aneta Bogdan, managing director la compania Brandient face o analiza a fortei brandurilor ca avantaj competitiv.M.P.: Cat de puternic poate fi brandul ca
Vanzarile de electrocasnice din Romania vor cunoaste o usoara scadere in 2008, iar per total aceasta piata va scadea cu aproximativ 5% ca urmare a noilor reguli de creditare a populatiei impuse de
Aproximativ 60% dintre francize se dezvolta in Bucuresti; restul se deruleaza in cele mai mari orase ale tarii.Romstal, Agroland, Turabo Cafe, Perfect Nails, Rodipet si Bella Italia sunt cele mai