Eugeniu Baltag, Directorul Relației cu Investitorii de la Purcari Wineries, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul
Opt branduri româneşti vor trăi ''visul american'' în emblematica Times Square din New York, începând din 1 Decembrie, precum şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului "365
Omul de afaceri Adrian Tomşa explică, într-un interviu acordat Profit.ro, motivele pentru care a decis să achiziţioneze compania Telekom Romania Mobile şi spune de unde vor veni banii pentru
Noul Fairy oferă aceleași rezultate impecabile chiar și în apă rece și îi invită pe consumatori să spele vasele la temperaturi mai scăzute pentru a economisi energie.
Anotimpurile fiecarui colt al Pamantului ne dicteaza, an dupa an, mai mult sau mai putin ritmul vietii. Noi oamenii, ca fiinte adaptabile, deprindem fel si fel de obiceiuri pentru a traversa cat mai
Ariel, brand emblematic al P&G, lansează prima cutie de PODS complet reciclabilă, din carton ECOCLIC®. Noul ambalaj este certificat FSC și a fost special conceput pentru a fi incluziv și
La doi ani de la preluarea Adeplast, Sika România demarează campania “Mai puternici împreună”, cu un mesaj adresat tuturor categoriilor de clienți prezenți pe piața materialelor de
Baia a devenit, în vremurile actuale, o cameră în care se petrece substanțial mai mult timp decât înainte, fiind un spațiu perfect pentru relaxare. Estetica de bază a băii este reprezentată
NetBet, unul dintre cele mai apreciate branduri pe piața jocurilor de noroc online din România, beneficiază în prezent de promovare la TV și online printr-o campanie inedită, bazată pe clipuri
Ferrari, compania italiana renumita pentru echipa sa de Formula 1 si automobilele sport de mare putere, lanseaza duminica o linie vestimentara, iar doua zile mai tarziu va redeschide un restaurant in
Remus Florian conduce afacerea Oriflame in Romania de la inceputul anului 2018 in functia de Director General, insa cariera in cadrul companiei si-a inceput-o in anul 2011, cand s-a alaturat echipei
Bucuresti, 10 septembrie 2020 - P&G, compania care are in portofoliu marci precum Ariel, Pampers, Gillette si Fairy, a transformat a treia sala de clasa intr-un loc "ca acasa".
In prezent, companiile intra in contact cu clientii lor prin tot mai multe canale, atat online, cat si offline. Insa, timpul pe care consumatorii il petrec in relatie cu un brand este limitat, de
Vitacom Electronics prezinta bilantul pentru 2019 si planurile pentru 2020. Astfel, pentru anul precedent, compania a inregistrat rezultate excelente in privinta comenzilor online, in special pentru
Gerovital este campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2019. Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec in clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile
Organizatorii conferintei How to Web 2019 il aduc in Romania pe Sean Ellis, unul dintre oamenii care au avut un rol transformator in cultura startup-urilor si ideilor inovatoare. El este fondatorul
Dupa ce au adunat peste 1 miliard de pasi in aplicatia Rexona "5000 de Pasi", sustinuti de mesajele de incurajare ale Simonei Halep, romanii au acum ocazia sa intoarca favorul, sustinandu-o pe Simona
Agricultura este o afacere riscanta, expusa conditiilor meteorologice, insa noile tehnologii ii pot ajuta pe agricultori sa atenueze toti acesti factori de risc.
Campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2018 este Borsec, care se mentine si anul acesta in fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea
Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2018. Ele sunt urmate in Top 10 de Avon, Vodafone, KFC, Banca Transilvania, Telekom, McDonalds si Orange.
Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri in social media aflat la a X-a editie, se va lansa in data de 5 iunie in cadrul conferintei cu acelasi nume. Conferinta reuneste
Radiatiile ultraviolete au crescut in aceasta vara la un indice periculos in Romania, cat si in tarile in care romanii isi petrec de obicei vacanta (cum ar fi Italia, Turcia si Spania), ajungand la
Iar aici vorbim din nou despre relatia specialist-client, o relatie in care tehnicul si interumanul coexista prin intermediul puternicului instrument al consultantei, al discutiei, explicarii si
Tehnologia schimba modele de business si aduce noi provocari pentru economie si afaceri. Biz Innovation Forum va invita pe 18 aprilie la o editie dedicata erei smart, unde veti afla cum se adapteaza
Chocolissimo, unul dintre cele mai apreciate branduri de ciocolata belgiana premium din Romania, estimeaza vanzari de 1,2 milioane de lei in primul trimestru al acestui an, in crestere cu 100% fata