RTB House, companie globala care ofera servicii de retargeting de ultima generatie pentru brandurile de top din intreaga lume, a anuntat ca va demara faza de testare alpha a primelor inovatii MarTech dezvoltate de AI Marketing Lab, o noua divizie de cercetare lansata in luna mai, cu o investitie initiala anuala de 5 milioane dolari.
Noile oferte vor fi testate de branduri selectate din baza de clienti RTB House incepand cu primul trimestru din 2019. Compania intentioneaza sa lanseze trei componente inovatoare pentru clientii sai anul viitor.
RTB House serveste mai mult de 1.500 de clienti in aproape 70 de tari, inclusiv Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora si Walmart.com.
Ofertele dezvoltate de AI Marketing Lab vor fi integrate cu tehnologia de retargetare care este alimentata in intregime de algoritmi de deep learning, imbunatatind si mai mult calitatea serviciilor. Deep learning este o forma avansata de AI care imita functionarea creierului uman in prelucrarea extrem de rapida a datelor, pentru a crea modele pe care oamenii le folosesc in luarea deciziilor.
Primele trei inovatii ale AI Marketing Lab includ:
Noile Social Banners RTB House vor imbunatati experienta utilizatorilor si mecanismul de recomandare, oferind cumparatorilor online mai mult control asupra ofertelor personalizate care sunt create special pentru acestia.
Utilizand caracteristici de gamificare, ele permit consumatorilor sa voteze ce produse prefera sau cele care nu le... mai mult
Joi, 20 Decembrie 2018, ora 15:52
Conform celor mai recente predictii facute de analistii de la Statista, in 2019 circa 85 de miliarde de dolari vor fi cheltuiti in publicitatea programatica la nivel global.
Un alt studiu, realizat de eMarketer, pentru piata americana, estimeaza ca in 2020 peste 86% din totalul reclamelor online vor fi cumparate prin intermediul canalelor automatizate.
Cum majoritatea bugetelor vor fi cheltuite prin aceste canale, eficienta campaniilor de publicitatea programatica este esentiala. Asta pentru ca, la finele zilei, advertiserii isi evalueaza campaniile in functie de eficienta.
In modelul RTB, advertiserii au doar 100 de milisecunde pentru a face o reclama eficienta. Dar, in acelasi timp, ii scapa de alte griji, acestea fiind preluate de procesele de automatizare, reusind in acelasi timp sa livreze campanii cu rezultate.
Batalia cu milisecundele
In urma cu 30 de ani aparea pe internet primul banner publicitar interactiv. In toti acesti ani, industria digitala si cea de marketing au evoluat, dar bannerele publicitare sunt in continuare cel mai utilizat canal de promovare.
Publicitatea programatica (programamtic advertising), in special prin campaniile de retargetare, reprezinta o modalitate eficienta de cumparare automata de spatiu publicitar prin personalizarea reclamelor in functie de obiceiurile consumatorilor.
Catalin Emilian, Country Manager RTB House Romania si Bulgaria, explica, in contextul retargetarii, cum cele 100 de milisecunde intre lansarea... mai mult
Vineri, 07 Decembrie 2018, ora 14:02