Un roman parcurge, in medie, 5.000 de kilometri cu masina personala in perioada de vara si ar trebui sa aloce aproximativ 700 de lei pentru revizia autovehiculului, in sezonul cald, arata estimarile specialistilor unui magazin online de piese si accesorii auto.
Conform sursei citate, media distantei parcurse cu propriul autoturism in lunile de vara reprezinta aproximativ 40% din distanta totala parcursa intr-un an.
In acest context, specialistii AutoEco.ro recomanda o verificare amanuntita a autovehiculului inainte de a pleca in vacanta de vara, pentru a remedia posibile defectiuni si a preintampina eventuale probleme generate de un drum lung.
Astfel, pe lista problemelor de revizuit sunt: filtrele si nivelul uleiului de motor, sistemele de suspensie, directie si de franare, anvelopele, sistemul de lumini, precum si solutia de climatizare.
De asemenea, este recomandat ca intervalul de revizie a nivelului uleiului de motor sa nu depaseasca 12 luni sau maximum 15.000 de km parcursi.
Din datele centralizate de magazinul online reiese ca pregatirea masinii pentru vara necesita un buget de 700 de lei, aceasta revizie avand un cost mai scazut decat pregatirea necesara la iesirea din sezonul rece, care ajunge pana la aproximativ 800 de lei. mai mult
Miercuri, 20 Iunie 2018, ora 10:28
Concurenta dintre companii pentru acumularea de informatii despre consumatori in mediul online se intensifica, iar pretul la care sunt vandute pentru a fi folosite in strategiile de marketing a scazut chiar pana la 0,0005 dolari pentru datele referitoare la varsta, sex si locatie ale unei persoane, scrie Financial Times.
In ultimii ani, colectarea de date despre consumatori s-a dezvoltat intr-o industrie de miliarde de dolari, in care cei mai importanti jucatori obtin informatii analizand cautarile online, activitatea de pe retelele sociale, cumparaturile si date publice, potrivit Financial Times. Activitatea acestora este in mare parte nereglementata, in timp ce oamenii sunt tot mai ingrijorati de supravegherea stricta de catre state.
"Dosarele" rezultate includ mii de detalii despre persoane, inclusiv probleme de sanatate, bonitate financiara si chiar date despre femeile gravide. Companiile folosesc algoritmi pentru a determina pe baza datelor adunate cum sa anticipeze si sa influenteze comportamentul consumatorilor.
Informatii simple despre varsta, sex si locatie se vand chiar si cu 0,0005 dolari pe persoana, sau 0,5 dolari la 1.000 de persoane, potrivit unor oferte de preturi obtinute de Financial Times.
Informatiile despre persoane considerate influente in reteua sociala au un pret mai ridicat, de 0,00075 dolari, sau 0,75 dolari pentru 1.000 de astfel de indivizi.
Detaliile privind veniturile si istoricul cumparaturilor sunt usor mai valoroase, cu... mai mult
Joi, 13 Iunie 2013, ora 15:35