Brandurile de lux creeaza produse destinate exclusiv pietei din China, iar acestea au in structura lor elemente ce tin de traditia si cultura regiunii.
Cartier s-a alaturat brandurilor de lux care realizeaza produse destinate exclusiv pietei chineze. Recent, compania a prezentat noua editie limitata de ceasuri Rotonde de Cartier, disponibila numai in Hong Kong, potrivit CPP-Luxury.
Fiecare ceas are ca tema numarul opt, considerat a fi cel mai norocos in culturile asiatice. Editia limitata include ceasuri din aur alb, fiecare piesa avand un pret de 24.700 de dolari, si ceasuri din aur roz, la pretul de 23.000 de dolari.
In luna martie, producatorul de ceasuri de lux Blancpain a prezentat o versiune exclusivita a primului ceas de mana care avea incorporat un calendar chinezesc traditional. Ceasul cu calendarul chinezesc produs de Blancpain are la baza o serie de principii fundamentale ale traditiei asiatice.
Brandul de lux Montblanc dezvolta produse exclusiv pentru piata chineza din anul 2000, realizand pana acum mai multe editii limitate: 2000 Year of the Golden Dragon, 2001 Sakura Limited Edition 333 sau 2002 Qing Dynasty. Editia limitata Qing Dinasty este un tribut adus marilor maestri care s-au ocupat de arta sculpturii in jad in a doua jumatate a ultimului mileniu. Aceasta arta a constituit o sursa de inspiratie pentru artizanii Montblanc.
Si producatorii de masini de lux Rolls-Royce dezvolta editii limitate de automobile pentru piata chineza.... mai mult
Joi, 04 Octombrie 2012, ora 12:05