Reteaua Mega Image ar putea fi fortata sa renunte la o parte din cele 20 de magazine pe care vrea sa le preia de la compania Angst, deoarece in anumite zone din Bucuresti cele doua retele ar avea
Vanzarile de produse sub marca privata ale Mega Image au reprezentat 23% din veniturile totale ale retailerului in 2013, respectiv 538 milioane lei (121,8 milioane euro), reiese din raportul de
Grupul belgian Mega Image a anuntat ca a ajuns la un acord pentru a prelua 20 din cele 22 de magazine operate de reteaua Angst, dupa ce compania locala s-a retas dintr-o colaborare cu Carrefour,
Actionarii Angst au decis retragerea celor 22 de magazine ale companiei din franciza Express a Carrefour, a declarat presedintele Angst, Sorin Minea, precizand ca toate unitatile vor continua sa
Grupul Carrefour a incheiat doua noi parteneriate cu lanturile locale de magazine, Rost Com din Brasov si Traditional Ecologic din zona Bucuresti - Ilfov, impreuna detinand 20 de unitati, care
Carrefour, cel de-al doilea retailer la nivel mondial, are nevoie urgenta de pana la trei miliarde de euro, pentru finantarea activitatii, dar George Plassat, noul CEO al grupului, are dificultati in
Carrefour Romania si Angst au deschis in Bucuresti trei magazine de proximitate in franciza - Lacul Tei, Pantelimon si Giurgiului, ajungand sa opereze in parteneriat opt astfel de unitati.
Reducerea TVA-ului pentru industria alimentara este un subiect fierbinte, dar care sta pe foc de ani buni. Unul din primii aparatori ai acestei idei nu vede insa o instituire a TVA-ului diferentiat
Anul 2012 este un an hotarator pentru evolutia economiei romanesti, in care fie ne revenim, fie ne prabusim, considera omul de afaceri Sorin Minea, patronul Angst si presedintele Patronatului
Primul magazin Angst Carrefour a fost dechis in Capitala, la Domenii. In urma acestui parteneriat, retailerul francez intra pe segmentul magazinelor de proximitate, iar reteaua Angst, detinuta de
Magazinele Angst, detinute de omul de afaceri Sorin Minea, vor purta si numele Carrefour Market. Miscarea are loc ca urmare a faptului ca Angst a semnat un contract de franciza cu retailerul francez,
In acest moment, piata de retail este marcata de un paradox. Pe de o parte, criza a adus consumul FMGC la nivelul din 2005, romanii cheltuind doar doua treimi din sumele de acum doi ani. In plus,
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite