Cinci campanii de comunicare desfasurate in ultimele sase luni au generat pentru brandurile promovate cu 24,8% mai multe aparitii in mass-media online fata de perioada similara a anului trecut, conform unei analize de monitorizare a serviciului de media intelligence MediaIQ.
In intervalul 1 aprilie - 30 septembrie 2013 au fost scrise 1.152 de articole in care au fost mentionate brandurile, comparativ cu cele 866 inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut.
"Din monitorizarea online, am observat, de exemplu, ca o campanie sociala a beneficiat de o acoperire mai mare in social media decat un brand FMCG. Aceasta situatie poate indica o maturizare a utilizatorului de social media, oferind astfel oportunitati de dezvoltare si perfectionare a strategiilor viitoare in comunicare. Analizand si rezultatele campaniei pentru o retea de restaurante, am observat ca, dupa doua luni de comunicare, prezenta brandului in mass-media a crescut de cinci ori comparativ cu perioada similara a anului trecut, statistica ce ofera un indicator pertinent al eficientei unei campanii", a declarat Mihaela Enache, Partener MediaIQ.
Pepsi: cea mai mare expunere in mass - media online
Campania "Ia-ti vara in cap - Pleaca la drum doar cu Pepsi" a generat cele mai multe aparitii in mass-media online pentru brandul promovat. In intervalul 15 iulie - 12 septembrie, perioada in care s-a desfasurat campania, Pepsi a beneficiat de 639 de aparitii, cu 172 mai multe fata de perioada similara a... mai mult
Joi, 03 Octombrie 2013, ora 15:30
Campaniile sociale si de fundraising au rezultate tot mai bune in mediul online, iar sumele stranse de ONG-uri prin intermediul internetului cresc de la an la an.
Pe data de 5 aprilie, M+R Strategic Services, o firma de comunicare si relatii publice specializata pe sectorul non-profit si Nonprofit Technology Network (NTEN), o asociatie a organizatiilor non-profit care folosesc tehnologia pentru a-si promova mesajele, vor publica cea de-a sasea editie anuala a eNonprofit Benchmarks Study, un document care ofera pulsul activitatilor de strangere de fonduri si rezultatele campaniilor sociale.
Studiul are la baza activitatile a 44 de organizatii non-profit, printre care amintim AARP, American Red Cross, Human Rights Watch, Planned Parenthood si World Wildlife Fund. Organizatiile analizate activeaza in domenii precum drepturile omului, protectia animalelor, mediu etc, potrivit Mashable.com.
Rezultatele acestui studiu au devenit un standard pentru zona de non-profit, iar organizatiile care activeaza in acest domeniu consulta documentul pentru a vedea daca anul care a trecut a fost unul fructuos pentru campaniile sociale si de strangere de fonduri si cine a inregistrat performante pe retelele sociale", a declarat Cameron Lefevre, senior consultant la M+R Strategic Services si coordonator al studiului.
Studiul arata ca in cazul campaniilor de strangere de fonduri, 35% din ajutoarele financiare primite prin intermediul internetului au fost atrase cu ajutorul... mai mult
Joi, 22 Martie 2012, ora 12:10