Ministerul Turismului a lansat noul clip de promovare a Romaniei ca destinatie pentru 365 de zile de vacanta pe an, care cuprinde imagini reprezentative pentru toate formele de turism din tara, informeaza institutia pintr-un comunicat de presa.
"Clipul pune accent pe senzatiile si experientele traite de turistii care accepta invitatia de a vizita Romania. Prin intermediul unor obiective simbolice pentru tara noastra, potentialii turisti au ocazia sa experimenteze trairi inedite si autentice oferite de destinatia turistica Romania. Filmarile clipului au fost facute in toate regiunile tarii si au surprins destinatii emblematice si locuri unice din Romania", se precizeaza in comunicatul remis AGERPRES
Obiectivul realizarii noului film a fost de a promova destinatia turistica Romania prin accentuarea avantajelor sale competitive. Clipul cuprinde imagini relevante pentru tot ce si-ar putea dori un turist care doreste sa descopere o noua destinatie.
"Sunt numeroase destinatii turistice prezentate in clip! Nu am uitat niciun domeniu care ar putea atrage turistii in Romania! Avem de la imagini cu monumente UNESCO, la obiective unice in lume, peisaje de vis si chiar cadre care ilustreaza perfect felul de a fi jovial al romanului, pus pe distractie! Acest proiect a fost un obiectiv pe care mi l-am propus inca de la primele zile ca ministru al Turismului. Clipul este doar inceputul unei campanii de promovare integrate, care va pune Romania in prim-planul atentiei... mai mult
Luni, 18 Martie 2019, ora 10:00
O echipa de tineri entuziasti ia tara la picior pentru a promova Romania intr-un mod inedit. Ei vor sa strabata fiecare judet in parte, in minim 30 de zile, ca sa culeaga povesti despre locuitori, sa faca fotografii si videoclipuri, iar apoi sa cuprinda toate experientele minunate intr-o carte.
Au trecut 19 luni de cand au pornit proiectul Zig-Zag prin Romania, iar acesti tineri frumosi si-au propus sa strabata intreaga tara in 5 ani. Insa pentru a continua au nevoie de fonduri, pe care spera sa le stranga printr-o campanie de donatii.
Pana acum au scris 22 de carti pe tema turismului si educatiei. S-au strans interviuri cu peste 800 de romani deosebiti din toate domeniile de activitate, au fost realizate 1.000.000 de fotografii dedicate atractiilor turistice si au montat 15 clipuri inovatoare si dinamice, de tip timelapse-hyperlapse.
Ziare.com a stat de vorba cu aceasta echipa, pentru a afla mai multe despre proiectul Zig-Zag prin Romania, despre realizarile lor si planurile ...citeste mai departe despre "Tinerii care promoveaza Romania intr-un mod inedit: Iau la pas fiecare judet si prezinta motivele de lauda" pe Ziare.com mai mult
Luni, 06 Iunie 2016, ora 08:09
Delta Dunarii si alte regiuni din Romania, intre care Brasov, Cluj si Bucuresti, vor fi promovate prin intermediul gastronomiei si vinurilor romanesti, intr-o serie intitulata "Food and Wine Adventures: Romania", care va fi difuzata anul viitor la nivel international de televiziunea Travel Channel.
Compania Scripps Networks Interactive, care detine Travel Channel, si compania de productie Tuesday's Child lucreaza in prezent la realizarea seriei "Food and Wine Adventures: Romania", care va cuprinde sase episoade de cate 30 de minute, dupa cum a declarat, pentru MEDIAFAX, producatorul Eoin O'Shea, care se afla in prezent in Romania pentru a finaliza filmarile la acest proiect.
Noua serie de documentare "Food and Wine Adventures: Romania" va fi difuzata in prima parte a lui 2015 la televiziunea Travel Channel, care este retransmisa si in Romania.
"Food and Wine Adventures: Romania" isi propune sa continue campania de promovare a Romaniei, prin intermediul Travel Channel, inceputa prin trilogia documentara "Wild Carpathia", care a fost difuzata in perioada 2011 - 2013, la nivel international, de aceasta televiziune.
"Este un program despre mancarea si vinul romanesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscuta prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, si Olivier Magny, un expert in vinuri din Paris", a declarat pentru MEDIAFAX producatorul Eoin O'Shea.
Un documentar despre oameni obisnuiti, nu despre printi si campioni
Spre deosebire de seria... mai mult
Vineri, 10 Octombrie 2014, ora 16:45
Ministrul delegat pentru IMM-uri si Turism, Florin Jianu, a declarat vineri la Suceava intr-o conferinta de presa ca Departamentul pentru IMM-uri si turism face o campanie pentru promovarea Romaniei ca o destinatie turistica sigura in contextul geopolitic actual.
Jianu a spus intr-o conferinta de presa ca Romania reprezinta o destinatie sigura.
El a precizat ca a fost in Republica Moldova la un eveniment de deschidere al Camerei de Comert Romania-Republica Moldova si a transmis ca Romania este un partener economic solid, dar si o destinatie turistica sigura.
Ministrul a aratat ca datele arata ca Romania se situeaza intre primele zece tari europene dupa cresterea a numarului de turisti, fiind pe locul patru cu crestere de turisti din China si pe primele zece locuri cu crestere pentru turisti din Statele Unite, Olanda, Marea Britanie, Franta sau Italia.
"Un numar insemnat de turisti provin din Republica Moldova", a spus Jianu.
El a subliniat ca Romania este o destinatie sigura si pentru ca doua organisme internationale, Comisia Europeana a Turismului si Organizatia Mondiala a Turismului, au ales ca in toamna sa organizeze doua evenimente in Romania, Adunarea Generala a Comisiei Europene de Turism si o actiune a secretarului general al OMT care va participa la un eveniment de promovare a clusterelor din turism.
"Pentru a aplica sintagma vom avea evenimente in Bucovina", a spus Jianu care a aratat ca, in colaborare cu CJ Suceava se vor organiza infotrip-uri... mai mult
Vineri, 25 Iulie 2014, ora 16:52
Campania de promovare a turismului romanesc in intervalul 2014-2015 va include reclame outdoor, precum si in media din tara si strainatate si va costa peste 25 de milioane de euro, a declarat agentiei Mediafax Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).
Astfel, ANT organizeaza licitatii in valoare totala de 18-19 milioane de euro pentru promovarea turismului romanesc pe televiziuni si in presa scrisa din SUA, Germania, Franta, Marea Britanie, Italia si Romania.
Acestora li se vor adauga campanii outdoor pe pietele respective, plus alte destinatii, considerate de ANT "de oportunitate", respectiv Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria si Republica Moldova.
In plus, vor fi lansate campanii de promovare online pe aceste piete, pentru care nu s-a stabilit inca un buget.
"Aceste campanii de promovare urmaresc cresterea notorietatii turismului romanesc si a brandului Romaniei. Toata campania va fi sustinuta din fonduri europene si va depasi 25 de milioane de euro, la care se vor adauga si sumele alocate pentru online", a mai spus Filipescu.
Licitatiile pentru promovarea pe canale tv si presa scrisa beneficiaza de un buget, fara TVA, de 11,3 milioane de lei pentru SUA, 13,6 milioane de lei pentru Franta, 17 milioane de lei pentru Germania, 16,6 milioane de lei pentru Romania, 13,6 milioane de lei pentru Italia si 12,5 milioane de lei pentru Marea Britanie.
Anul trecut au venit in Romania, potrivit Institutului National de... mai mult
Marti, 24 Decembrie 2013, ora 16:30
Romania va incepe anul viitor o campanie de promovare outdoor in valoare de peste 5 milioane de euro in mai multe tari, care va include reclame la metrou, in aeroporturi, pe autostrazi, autobuze si pe celebrele taxiuri londoneze.
"Vom incepe un proiect de promovare outdoor a Romaniei pe pietele tinta (SUA, Germania, Austria, Franta, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar si pe unele piete de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat agentiei Mediafax Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), prezent la targul World Travel Market, care se desfasoara in perioada 4-7 noiembrie la Londra.
Proiectul se va derula pe urmatorii doi ani si va costa 5-6 milioane de euro.
"Sunt prevazute diferite modalitati de promovare outdoor. In Marea Britanie, de exemplu, Romania va fi promovata de la taxiuri pana la cladiri, metrouri si aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale Romaniei. Toata promovarea se face in baza unei analize detaliate a fiecarei piete. Vom promova turismul cultural, turismul in natura si ecoturismul", a spus Filipescu.
Atractiile turistice romanesti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.
Filipescu a adaugat ca panourile publicitare vor fi amplasate si in zone de tranzit, aeroporturi, in statii de metrouri si pe autostrazi. In Spania reclamele vor fi facute si pe autobuze. mai mult
Marti, 05 Noiembrie 2013, ora 14:29
PayU a lansat o campanie pentru utilizatorii de carduri Visa, ce se va desfasura intre 1 - 31 august. In perioada acestei campanii, intitulata "Dezgheaza premiile", utilizatorii cardurilor Visa care platesc online pe site-urile partenere pot castiga premii in valoare de peste 25.000 de euro.
Cumparatorii care aleg sa plateasca online cu un card Visa in perioada campaniei, in magazinele partenere, vor fi inscrisi automat in cursa pentru unul dintre premiile puse in joc: cinci notebook-uri, cinci iPad-uri, cinci camere foto subacvatice sau marele premiu, un Fiat 500.
Conform statisticilor PayU, campaniile de promovare a platilor online dedicate cumparatorilor pot genera cresteri de volume pentru magazinele online partenere de pana la 100%. In ultimii patru ani, numarul clientilor unici care au folosit sistemul PayU pentru a efectua plati online a crescut, in medie, cu 56% de la an la an.
Premiile campaniei "Dezgheata premiile" vor fi acordate prin tragere la sorti posesorilor de card care vor efectua plati online cu un card Visa in magazinele online Cosmote, Paravion Tour, PC Garage, FunDeal, MyTicket, Autovit, StarShinerS, Activare.ro si Asigura.ro, in luna august.
PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.
In Romania, PayU este lider pe piata de plati online, cu peste doua milioane de tranzactii procesate in 2011 in valoare de... mai mult
Joi, 02 August 2012, ora 18:45
MDTR va plati 8,6 milioane lei, fara TVA, pentru creatia si productia campaniilor de promovare a brandului turistic. Banii vin din fonduri europene, conform NewsIn.Campania face parte din proiectul de promovare a Romaniei prin noua identitate definita prin brandul national de turism, se arata intr-un comunicat transmis vineri de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.
Procedura de atribuire este licitatie restransa, in doua etape. Criteriul de atribuire pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut.
Compania selectata va concepe si produce trei clipuri de promovare de cate 30 de secunde, 40 de fotografii cu imagini de o calitate exceptionala (casting), 100 de fotografii de calitate pentru publicitate si 200 de fotografii de calitate, tip carte postala.
De asemenea, vor fi realizate sase advertoriale explicative pentru cele sase produse turistice competitive stabilite in cercetarea de brand, sase imagini animate de 5 si 10 secunde pentru city-lights si alte tipuri de publicitate activa.
In cadrul aceleiasi campanii vor fi realizate bannere web pentru fiecare din cele sase produse turistice, layout pentru brosura generala despre Romania si pentru alte materiale folosite in activitatile de promovare, respectiv postere, flyere, outdoor, story boarduri. mai mult
Vineri, 12 August 2011, ora 16:44
Atragerea turistilor printr-o campanie care a inceput cu un scandal de plagiat "nu este cea mai ortodoxa" cale, dar in Romania "s-ar putea sa mearga", comenteaza ironic saptamanalul The Economist, in editia electronica de joi, referindu-se la logo-ul lansat la expozitia de la Shanghai, potrivit Mediafax. "A incepe o campanie promotionala cu un scandal de plagiat nu este cel mai ortodox mod de a atrage clientii. Dar in Romania s-ar putea sa mearga", isi incepe articolul The Economist , referindu-se la asemanarea izbitoare dintre logo-ul campaniei de promovare a turismului in Romania, lansat la expozitia de la Shanghai, si cel al unei companii britanice de transport.
Scandalul "frunzei nefericite" intervine la mai putin de o luna de la raportul Comisiei Europene, in care UE a criticat dur reformele juridice si masurile anticoruptie din Romania, avertizand Guvernul ca isi incalca angajamentele asumate la aderare, in ianuarie 2007, subliniaza publicatia.
Acest lucru poate explica reactia ministrului Elena Udrea, care a decis sa inghete platile catre compania responsabila de crearea logo-ului pana la rezolvarea situatiei (desi imaginea va continua sa fie folosita pentru moment, comenteaza saptamanalul britanic).
"Nimeni nu a sugerat ca forte lugubre au lucrat in scandalul privind turismul", continua The Economist, adaugand ca ministrul a insistat ca licitatia a fost transparenta si legala si ca firma THR-TNS a castigat contractul pentru ca oferta sa a fost cea mai... mai mult
Vineri, 06 August 2010, ora 00:28