Asistența Call Center este o parte esențială a experienței clienților, iar calitatea acesteia este crucială pentru succesul unei companii. Din anii pandemiei, când interacțiunile clienților
Intr-o lume economica in care rapiditatea si eficienta cu care se raspunde la provocarile pietei si la nevoile consumatorilor fac diferenta intre succes si esec, companiile si mai ales managerii
Clientii au devenit mai priceputi si mai agili din punct de vedere digital. Acestia au invatat cum sa impulsioneze toate canalele disponibile pentru a-si desfasura activitatile in modul cel mai
Gartner declara ca piata de servicii Cloud va atinge o crestere de 17.5%, urmand sa ajunga in anul 2019 la impresionanta suma de 214.3 miliarde de dolari. Infrastructura de servicii Cloud sau
Saptamana aceasta, vineri si sambata, pe 23-24 martie la Sala Palatului, are loc Angajatori de TOP, cel mai mare eveniment de cariera. Editia cu numarul 24 va reuni 130 de companii si peste 6.000 de
Power Net Consulting Romania a devenit Partener Gold al Forcepoint - companie americana care ofera servicii de securitate web, e-mail, date si solutii de securitate mobile.
Rolul ofiterului de credite din banci ar putea fi luat in viitorul apropiat de roboti, cred dezvoltatorii celui mai performant sistem software care imita gandirea umana, programatorii japonezi de la
Iulian Motoi si-a creat propriul business intr-un domeniu pe care il stapanea foarte bine, IT-ul. Desi inceputul in lumea de afaceri a fost si pentru el unul pe care il caracterizeaza drept "confuz",
Sa suni un client la capatul celalalt al lumii, sa administrezi nevoile de telefonie ale unui angajat care calatoreste foarte mult, sa organizezi o conferinta telefonica - provocarile de ordin
Antreprenorii romani, mai ales cei din domeniul IT, beneficiaza de conditii propice pentru dezvoltare, precum o baza de tineri talentati si oportunitati datorate numarului foarte redus de companii