Ești pasionat de lumea antreprenoriatului și vrei să afli secretele succesului de la persoane din domeniu? Participa la evenimentul organizat de Ziare.com “Antreprenoriatul Profesie vs Vocație:
Într-un an în care promisiunile legate de lipsa creșterii taxelor și majorarea salariilor și pensiilor se bat cap în cap cu presiunea unei reforme fiscale din temelie pentru reglarea inflației
Cei doi antreprenori, Delia Constantinescu si Mihai Dascalu, s-au cunoscut initial la un curs de antreprenoriat. Ea avea experienta in programare si marketing, el avea abilitati financiare si de
Industria lemnului si industria mobilei sunt intr-o stare de criza, care se afla in plina evolutie, a atentionat, joi, in cadrul Forumului Padurilor, Industriei Lemnului si Economiei Verzi, Catalin
De 1 decembrie, Brasovul a fost gazda unui eveniment fara pereche: 100 de modele au defilat imbracate in costume populare autentice, culese din toate regiunile istorice ale tarii.
Romanii si-ar dori sa investeasca intr-o afacere, daca ar avea bani, aproape la fel de mult cat isi doresc achizitia unei case sau a unui teren, iar dorinta de a deveni antreprenor exista la nivelul
Bianca Tudor facea deja parte, la 22 de ani, din board-ul unei organizatii internationale. Apoi, in 2012, se alatura unui proiect al Comisiei Europene - "Equality Pays Off" - desfasurat atat in
35 de proiecte de afaceri propuse de viitori antreprenori din regiunile Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest Oltenia primesc finantari nerambursabile de pana la 25.000 de euro fiecare, in cadrul proiectului
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
Restaurante cu specific asiatic sunt multe in Romania, dar putine au o "armata" de bucatari chinezi pregatiti sa satisfaca cele mai pretentioase gusturi. Jonny Jin a inteles asta foarte repede si, la
Ruxandra Ogrendil a facut pasul spre antreprenoriat in domeniul consultantei in fuziuni si achizitii (M&A) si al atragerii de finantare, dupa o cariera de succes pe care recunoaste ca a obtinut-o
Nicoleta Chirica, Olivia Sandu si Raisa Beicu sunt trei fete tinere care au avut curajul sa inceapa un business de la zero, pornit din start cu gandul de a fi promovat pe plan international.
Antreprenoriatul la 22 de ani pare o idee greu de conceput, cu atat mai mult antreprenoriatul care sa promoveze mestesugurile traditionale romanesti sub forma unor accesorii de lux demne de
Dragos Panait, proprietarul steakhouse-ului Red Angus, vorbeste despre inceputurile conceptului de steakhouse in Bucuresti, despre oamenii care l-au ajutat sa creeze ce este astazi un local autentic
Recent m-am intors din Dubai, unde am participat la cel mai important targ de turism din Orientul Mijlociu, Arabian Travel Market (ATM), la invitatia companiei aeriene flydubai.
In 2009 lansa primul mall online din Romania, impreuna cu Marius Ghenea. Acum, Alin Stanciu extinde businessul peste hotare. Dupa prima reusita in Bulgaria, cifra de afaceri FashionUp s-a apropiat de
Alin Stanciu, antreprenorul care in 2009 lansa primul mall online din Romania impreuna cu Marius Ghenea, isi extinde businessul peste hotare. Dupa prima reusita in Bulgaria, cifra de afaceri
Cu o traditie multimilenara, tara noastra beneficiaza de numeroase atuuri in producerea vinului. Renascuta cu fonduri europene, viticultura romaneasca poate juca o mare sansa, data de o productie
Cei mai multi turisti straini care vin in Republica Moldova sunt din Romania, in timp ce, potrivit statisticilor oficiale, Romania este abia pe locul patru in preferintele turistice ale moldovenilor,
Bulgaria reprezinta surpriza turistica a acestei veri. Cererea a depasit asteptarile operatorilor care anticipau o triplare a vinzarilor. In prezent, pe piata se vehiculeaza o crestere de cinci-opt
Singura sansa pentru prelungirea prea-scurtului nostru sezon turistic este dezvoltarea turismului de tip "business" - sustine Ciprian Constantinescu presedintele Patronatului Industriei Hoteliere
Romania trebuie sa dezvolte o strategie de turism eficienta la nivel national, prin care obiectivele turistice sa fie promovate in strainatate, la targurile de turism, nu numai pentru a atrage