In 2016 prezenta online a devenit obligatorie pentru o afacere, deoarece internetul ofera expunere mai mare decat orice alta modalitate de promovare.
Pe langa vizibilitate, online-ul ofera alte avantaje importante, cum ar fi:
* targetarea exacta a potentialilor clienti
* monitorizarea comportamentului vizitatorilor
* publicitatea peste hotare
* atragerea de vizitatori interesati de produsele / serviciile pe care le oferiti, indiferent de momentul in care firma promovata si-a inceput activitatea
* economisirea sumei achitate lunar pentru chiria unui spatiu comercial
Majoritatea proprietarilor de afaceri din Romania si-au dezvoltat deja un site web, dar din pacate, demersul acestora s-a oprit in acel punct, din diferite motive.
Simpla realizare a unui site nu garanteaza vizitatori si nici vanzari. Facand o comparatie, este ca si cum ne-am astepta ca dupa ce infiintam un SRL si alegem un cod CAEN, clientii sa vina la sediul social pentru a achizitiona serviciile sau produsele noastre.
Site-urile care nu sunt promovate nu au vizitatori si drept urmare, nu aduc clienti. Dar prin ce metode de promovare online putem sa avem un site profitabil si sa beneficiem de aceasta piata imensa?
1 - Promovare prin intermediul motoarelor de cautare
Cel mai utilizat motor de cautare in Romania este Google, dar cum functioneaza acesta?
Atunci cand avem nevoie de servicii sau dorim sa cumparam produse, dorim sa ne informam in prealabil. In paginile de cautare Google... mai mult
Joi, 27 Octombrie 2016, ora 12:31
Daca ai un business online si vrei sa inveti cum poti obtine vizibilitate mai mare si trafic pe motoarele de cautare, 20 de profesionisti de top din online-ul mondial iti vor dezvalui la SEM Days, singura conferinta din Romania dedicata SEO, PPC si Social Media.
Norbert Simionescu (Google Romania), Radu Ionescu (Kinecto) si Lucian Despoiu (Kondiment) completeaza lista speakerilor care vor vorbi pe 5-6 iunie la SEM Days, la Bucuresti.
Pentru toti cei interesati sa afle cele mai eficiente tehnici pentru evidentierea unui brand pe motoarele de cautare, cresterea traficului unui site si imbunatatirea conversiilor pentru un business online, SEM Days pregateste doua zile de sesiuni interactive si studii de caz.
Conferinta debuteaza pe 5 iunie cu discutii axate pe tacticile de succes pentru cresterea vizibilitatii unui site atat la nivel local, cat si international folosind SEO, PPC, Social Media si continutul de calitate.
Participantii pot afla care sunt strategiile cheie pentru a gestiona si proteja reputatia online a unui brand sau ce tactici SEO sunt mai eficiente dupa noile schimbari de algoritm ale principalului motor de cautare. In plus, speakerii vin cu idei despre cum dezvolti o strategie de continut pentru a atrage trafic din motoarele de cautare si sugestii pentru a diminua efectele negative ale update-urilor Google Panda&Penguin.
Ziua dedicata workshop-urilor dezvaluie solutii, instrumente si strategii care pot fi puse imediat in aplicare pentru a... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 08:26
In business-ul online, SEO poate reprezenta o "arma" perfecta pentru tintirea clientilor tai. Ionut Radu Munteanu, SEM Specialist la Webdigital.ro, explica intr-un interviu Business24 care sunt cele multe tehnici de marketing online si cum iti poti crestere afacerea in mediul virtual.
Ce trebuie sa stii atunci cand angajezi un specialist in SEO si care sunt rezultatele pe care trebuie sa le astepti?
Cred ca raspunsul la aceasta intrebare este acelasi indiferent de domeniu. Pentru a angaja un specialist in echipa ta trebuie sa detii metodele de testare si control asupra performantei specialistului. Daca acestea lipsesc, se pot naste frustrari si de o parte si de cealalta a baricadei si rezultatele nu vor aparea.
Daca prin "angajezi un specialist" te referi la "angajezi o companie", criteriile nu sunt diferite de alte domenii. Analizezi performanta anterioara, felul in care se prezinta, costurile implicate in colaborare si resursele pe care agentia ti le pune la dispozitie. Daca angajarea se face doar dupa rezultatele pe care le astepti, aceasta alegere nu este niciodata una castigatoare.
Totdeauna vor exista factori care pot influenta negativ sau pozitiv atingerea obiectivelor, factori care, de cele mai multe ori, nu sunt controlabili.
Dati-ne cateva motive pentru care orice om de afaceri ar trebui sa investeasca in SEO pentru business-ul sau?
Daca cineva are motive sau nu sa investeasca intr-o arma de marketing, de orice fel, reprezinta subiectul unei... mai mult
Luni, 21 Mai 2012, ora 09:05