Desi predau despre profit, majorarea cifrei de afaceri sau amortizarea pierderilor financiare, cele mai mari firme care ofera cursuri de business pe piata locala au resimtit efectul crizei pe piata muncii si au inregistrat ajustari ale profitului net si ale cifrei de afaceri.
Dincolo de pierderile suferite, cele mai bune scoli de business din tara raman un reper pentru managerii care vor sa evolueze in cariera si aspira la un salariu mai bun.
Ascendis, cea mai mare companie de training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale din Romania, care are printre clienti Orange Romania, BRD Groupe Societe Generale, Raiffeisen Bank, Continental Automotive sau Banca Transilvania, a avut o scadere a profitului net, de la 3.030.204 lei (690.000 de euro), cat avea in 2011, pana la 2.510.504 lei (572.000 euro) anul trecut. De asemenea, si cifra de afaceri a scazut, din 2011, de la 14.155.755 lei, (3.225.000 euro) pana la 13.650.241 lei (3.110.000 euro), anul trecut.
Ajustari ale profitului si ale cifrei de afaceri a resimtit si United Business Development, una dintre cele mai mari companii de training si consultanta, care detine pe piata locala trei divizii - Achieve Global (training), Kepner-Tregoe (consultanta si instruire) si ROI Institute (cercetare, benchmarking si consultanta).
Daca in 2011 compania avea o cifra de afaceri de peste sase milioane de lei (1,3 milioane de euro ), aceasta a scazut cu un milion de lei, pana la 4.954.295 lei anul trecut (1,1... mai mult
Luni, 29 Iulie 2013, ora 18:05
Costea Dumitrescu, partener si fondator Ascendis aduce in compania pe care o conduce un bagaj de cunostinte solid, acumulat cu rabdare in cei 15 ani petrecuti alaturi de Xerox. Acum are independenta pe care o cauta prin propriul business si gaseste si timp pentru activitati pe care nu le-a incercat "la timpul lor".
Stie sa isi gestioneze timpul personal pe care il imparte intre, schi, scufundari, calatorii si interactiunea cu oameni si culturi din toate colturile lumii. Mai mult decat atat, considera ca ar fi un "exemplu prost" daca nu ar reusi sa controleze aceasta dimensiune.
Despre ideea de business din spatele Ascendis, experienta in afaceri, modele de urmat printre romani la acest capitol si propria perspectiva asupra notiunii de timp liber, vorbeste Costea Dumitrescu, intr-un interviu acordat Business24.
De unde a pornit ideea de a infiinta Ascendis, in 1997?
Primul job la Xerox a fost de trainer. Dupa multe alte pozitii in corporatie sau in colaborare cu aceasta, Ascendis a fost raspunsul la nostalgia a doua activitati care ma incantasera in trecut: training si antreprenoriat.
Este consultanta pentru management si vanzari un domeniu profitabil pentru afaceri?
Simplist vorbind, as zice da. In realitate, ca orice alt business, este profitabil daca il faci bine, iar aici bine inseamna exact ce scrie in logo-ul Ascendis: Experienta, Viziune, Rezultate - toate in slujba clientului.
Spuneti-ne mai multe despre experienta dumneavoastra la Xerox. Care... mai mult
Sambata, 29 Septembrie 2012, ora 00:00