Advertiserii care doresc sa creeze campanii de comunicare online in domeniul medical prin Bursa de Reclama au acum la dispozitie trei noi site-uri: Paginamedicala.ro, Paginafarmacistilor.ro si Doctor.ro.
PaginaMedicala.ro reprezinta comunitatea profesionistilor din domeniul sanatatii, in prezent fiind inregistrati peste 26.000 de membri. PaginaFarmacistilor.ro se adreseaza in special farmacistilor si asistentilor de farmacie. Site-ul reprezinta o comunitate virtuala cu 2.860 de membri din domeniul farmaceutic, care au acces la: stiri, evenimente, video, joburi, medicamente, pagini farmacii si servicii premium. Proiectul Doctor.ro reprezinta platforma de programari online la medic. Site-ul faciliteaza accesul pacientilor la medic si la tratamente specializate pentru problemele de sanatate ale acestora.
Clientii pot comanda campanii de comunicare online pentru aceste site-uri direct prin Bursa de Reclama, avand astfel posibilitatea de a-si transmite mesajele publicitare catre specialistii din domeniu printr-un sistem eficient de targetare.
Agentiile pot implementa campanii online prin intermediul agentiei de publicitate Digital Ads care, de asemenea, foloseste tehnologia Bursei de Reclama. mai mult
Miercuri, 30 Mai 2012, ora 17:50
Compania TradeAds lanseaza prima Bursa de Reclama online din Republica Moldova. Acesta este primul pas in directia dezvoltarii companiei ca jucator regional, activ pe pietele emergente central si est-europene.Bursa de Reclama din Republica Moldova va opera in parteneriat cu Interakt, companie de media on-line locala, ce detine in portofoliul sau site-urile Unimedia.md, ladyclub.md si vesti.md.Bursa de Reclama pune la dispozitia utilizatorilor doua platforme de tranzactionare a bannerelor: una pentru publicitatea platita, alta pentru banner exchange (bartere). Ambele vor fi lansate si in Republica Moldova.Lansata la inceputul lui aprilie 2009, in Romania, Bursa de Reclama a atras peste 700 de site-uri inscrise care detin peste 1.700 de zone de reclama. Acestea sunt vizitate lunar de peste 4,3 milioane de vizitatori unici."TradeAds este nu doar o platforma tehnologica, ci un model de business. Vrem sa-l valorificam si pe alte piete. In cazul Moldovei, si in general al pietelor aflate in stadii de dezvoltare incipienta, unde jucatorii sunt mici, iar lichiditatile putine, platforma de bartere a Bursei de Reclama ofera intreprinzatorilor online posibilitatea de a-si creste site-urile fara investitii 'in bani' ", a declarat Valentin Oeru, directorul general al Tradeads. "Piata online din Republica Moldova abia a inceput sa se dezvolte. Potentialul de crestere este imens, daca ne uitam la ce s-a intamplat in alte tari est-europene in ultimii ani", a declarat... mai mult
Marti, 27 Aprilie 2010, ora 23:48