In 2015, Uber introducea pentru prima data conceptul de comert conversational prin optiunea de a activa o cursa prin aplicatia messenger. Ideea de baza pe care consumatorul o simtea era ca prin
Casa de moda Burberry se afla in centrul unui scandal la nivel international, din cauza ca foloseste blanuri naturale in colectiile sale, dupa ce organizatia pentru drepturile animalelor Vier Pfoten
Twitter a inceput sa testeze luni un buton de cumparare integrat in reclamele publicate pe fluxul sau, care permite utilizatorilor acestei platforme de microblogging sa cumpere in mod direct
Companiile Burberry si Google au prezentat intr-o campanie recenta o tehnologie ce permite utilizatorilor sa inregistreze si sa expedieze saruturi virtuale oricarei persoane din lume, cu ajutorul
Vrei sa ai mereu parte de tratament VIP, preturi preferentiale si oferte personalizate pentru tot ceea ce achizitionezi? Business24 iti recomanda sa te inscrii in comunitatea FoundersCard, un grup de
Popularitatea Facebook, care va ajunge in curand la peste un miliard de utilizatori, a atras, cum era de asteptat, si interesul marilor branduri de a vinde prin intermediul retelei sociale. Se pare
Facebook a contribuit cu 15,3 miliarde de dolawri la economia Europei anul trecut, a declarat Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer in cadrul Facebook.
Pe 24 decembrie Burberry a ajuns la 10 milioane de fani pe Facebook si a sarbatorit acest eveniment cu crearea a trei imagini unice proiectate chiar de catre directorul de creatie, Christopher Bailey.
Si-a inceput business-ul intr-o garsoniera, insa modelul sau de succes este chiar el insusi. Cu toate ca investitiile imobiliare s-au prabusit in cei 3 ani de criza, piata imobiliara de lux a ramas
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite