La cat de accesibil si de popular e internetul astazi nu e de mirare ca ponderea bugetelor alocate campaniilor de outbound si inbound marketing tinde sa creasca in favoarea celor din urma.
Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Creatorul celebrului model de planificare de business SOSTAC, PR Smith, a fost pentru prima oara in Romania, la invitatia Institutului de Marketing, pentru un training intensiv de planificare de
Romanii au ales sa-si petreaca vacanta de Paste si de 1 Mai in Bucovina, Maramures si statiunile de pe Valea Prahovei, dar si pe litoralul romanesc si in Delta Dunarii, insa nu au fost ocolite nici
Specialistii in comunicare se confrunta adesea cu dificultati in traducerea in limbaj financiar a contributiei departamentelor de Marketing sau Relatii Publice la cresterea veniturilor sau la
Veniturile hotelurilor de cinci stele din Capitala din organizarea de evenimente s-au redus de la inceputul anului cu pana la 15%, in conditiile in care bugetele companiilor clienti au fost mai mici,
Membrii Executivului s-au reunit, sambata, in sedinta, pentru a discuta Ordonanta privind acordul cu FMI si rectificarea bugetara, dar si OUG privind sistemul sporurilor bugetare.Premierul Emil Boc a
Bugetele de marketing vor fi reorientate in 2009, din cauza crizei, din media catre PRsi online, unde se inregistreaza preturi mai scazute, sustin reprezentantii agentiei GMP PR. Potrivit celor de la
In ultimele luni, operatorii aerieni low-cost au inceput sa faca bani de pe urma oamenilor de afaceri, segmentul de business devenind unul mult mai profitabil decat in urma cu doi ani. Analistii din
Bugetele medii anuale de training cresc in functie de ierarhie: pentru cei "mici" sint alocati 87 de euro, iar pentru cei "mari" - 247 de euro.48% dintre directorii de resurse umane considera
Din modestie, sincera sau mimata, firmele sunt discrete cu bugetele alocate implicarii sociale.Multinationalele cheltuie milioane de euro convinse ca RSC va face diferenta pe o piata cu oferte
Bugetele dedicate publicitatii online incep sa creasca pe masura ce advertiserii vor fi din ce in ce mai bine informati in legatura cu beneficiile acestui mediu. Tocmai din acest motiv, Internetics
Piata publicitatii online este in continua crestere de la an la an, cele mai optimiste previziuni aducand in discutii chiar varianta dublarii acesteia pana in 2008, cand se asteapta sa atinga cifra
Anul trecut, cheltuielile pentru promovarea complexurilor rezidentiale pe posturile de televiziune, presa scrisa si statiile radio au atins trei milioane de euro.