Agenția full-service de marketing digital Danco Vision a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri care a depășit 3 milioane de euro. Față de 2022, rezultatele sunt mai mari cu 20%, fiind
Digitalizarea joaca un rol tot mai important in zilele noastre, fie ca vorbim despre cei care ofera produse si servicii, fie ca vorbim despre consumatori.
Cum trebuie distribuite bugetele intre social media si Google sau cum pot fi sporite vanzarile chiar si in aceasta perioada puteti afla dintr-un ghid pentru comerciantii care trec in online sau care
Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
Business-urile din Romania au devenit tot mai constiente de potentialul din online, iar Google si Facebook si-au imbunatatit constant platformele. Chiar daca numarul de magazine online a crescut si
Robert Trandafir a pariat pe piata online din Romania inca de la inceputuri, chiar daca domeniul era foarte tanar si nici forta de munca bine calificata nu se gasea pe atunci.
Desi finalul de an este incarcat pentru magazinele online, impactul acestei perioade asupra vanzarilor totale este semnificativ, daca retailerii dispun de o strategie de marketing bine pusa la punct.
Conceptul de agentii boutique sau microagentii specializate in servicii specifice, cu focus pe online, pentru companii mici si mijlocii, este in plin avant pe piata din Romania, mai ales pe segmente
Cand ai in CV mai bine de 22 de ani petrecuti in lumea publicitatii, poti sa faci comparatii intre "atunci" si "acum", poti intelege mai bine impactul noilor tehnologii in aceasta meserie, poti sa
Aproape 60% dintre companii utilizeaza, anul acesta, retelele de socializare pentru promovarea companiei si planuiesc sa le utilizeze in continuare, in scadere de la 78% in 2013, in timp ce 28%
Facebook ridica sau coboara o companie. Social media nu mai poate fi neglijata, iar companiile trebuie sa fie atente cum isi fac intrarea pe scena acestui mediu de comunicare.
Internetul si posibilitatile oferite de acesta utilizatorilor si advertiserilor au facut ca acest mediu sa aiba o evolutie buna pe piata autohtona chiar si in an de criza, atragand venituri de 25,5
Ascensiunea rapida a Internetului a avut un impact puternic asupra lumii marketingului, modificand sau chiar distrugand multe dintre conceptele si tehnicile care au reprezentat standardele industriei