Pentru ca nicio tinuta nu poate fi completa fara accesoriile potrivite, incaltamintea are un rol extrem de important in modul in care arati. Fie ca vorbim despre cea pentru femei sau pentru barbati, ai nevoie de modele de calitate, care sa reziste in timp.
Din fericire, exista numeroase branduri de incaltaminte pe care le poti include in garderoba ta, pentru a construi tinute impecabile. Afla are sunt acestea, din randurile de mai jos!
Tommy Hilfiger
Primul brand de la care poti alege incaltaminte de calitate este Tommy Hilfiger. Acest brand american produce imbracaminte, incaltaminte si accesorii potrivite pentru persoane de toate varstele.
Incaltamintea de la Tommy Hilfiger este foarte versatila datorita influentelor din pop si sport, asa ca poate fi purtata cu jeansi, rochii, fuste, pantaloni si costume. Daca preferi un stil vestimentar minimalist, poti opta pentru incaltari simple de la Tommy Hilfiger. Gasesti modele de pantofi sport pe alb, care se remarca prin prezenta logo-ului in trei culori - albastru, rosu si alb, incadrate intr-un patrat.
Nike
Nike nu mai are nevoie de nicio prezentare! Este unul dintre cele mai bune branduri de imbracaminte si incaltaminte sport, cu preturi accesibile.
Poti folosi pantofi sport de la Nike pentru sala sau modele casual, pe care sa le asortezi cu tinutele preferate. Poti alege pantofi sport Nike atunci cand porti jeansii preferati si un tricou sau cu rochii vaporoase, pentru a introduce tinuta in zona... mai mult
Vineri, 01 Octombrie 2021, ora 16:28
Este important sa ne sustinem producatorii tarii noastre din orice nisa de business. Aveti si o oarecare mandrie cand stiti ca un producator al tarii voastre creeaza produse de o calitate desavarsita, apreciate de multe persoane. In ceea ce priveste incaltamintea, oricine stie ca cea de piele este de o durabilitate indelungata, deci investitiile in astfel de incaltaminte aduc si anumite beneficii financiare pe termen lung.
Ce trebuie sa stiti despre incaltamintea din piele
In primul rand, acestia au o viata indelungata, iar ingrijiti corespunzator, isi mentin aspectul initial pentru mult timp. Calitatea pantofilor realizati manual nu se compara cu a celor realizati in fabrica pe banda rulanta. Cel putin odata in viata, persoanele care opteaza pentru o incaltaminte de o calitate inferioara, li se dezlipeste talpa sau li se rupe tocul. Cand vine vorba de cusaturi, la un moment dat apa poate sa intre cand va asteptati mai putin.
Incaltamintea din piele realizata manual, inseamna ca cel prin mainile caruia a trecut si-a pus toata atentia, pasiunea si sudoarea, in crearea unor pantofi care sa nu te dezamageasca.
Confortabilitatea pantofilor din piele este incontestabila, in special fiindca se adapteaza cu timpul formei piciorului purtatorului. Decat sa va schimbati o pereche de incaltaminte o data la cateva luni, mai bine optati pentru o pereche de la Vreau Pantofi care va tine ani de zile. Cu acest aspect vine implicit si economia financiara.
Culorile pielii... mai mult
Marti, 30 Martie 2021, ora 13:07
Intr-o incercare de a stimula schimbarea in industria modei, Greenpeace a publicat o noua lista cu cele mai eco-friendly marci de imbracaminte si incaltaminte.
Campania se numeste "Detox My Fashion", iar editia de anul acesta a cuprins 19 firme de haine. Expertii de la Greenpeace au verificat daca brandurile respective au facut progrese in implementarea criteriului Detox 2020, scrie Observer.com.
Ce inseamna Detox 2020? Eliminarea chimicalelor din prelucrarea hainelor si transparentizarea activitatilor, toate acestea pana in 2020.
Printre companiile ...citeste mai departe despre "Tu stii cu ce te imbraci? Cele mai eco-friendly si cele mai toxice branduri de haine" pe Ziare.com mai mult
Sambata, 09 Iulie 2016, ora 21:21
Mega Mall, centrul comercial de langa Arena Nationala ce se va deschide pe 14 mai, va reuni sub acelasi acoperis unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, incaltaminte, ingrijire si accesorii din tara.
Printre acestea se numara H&M, Zara, Koton, Mango, Marks & Spencer, Peek & Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Tommy Hilfiger, Musette, Hervis, Bata, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti si Aldo.
O premiera importanta pentru piata de retail din Romania este deschiderea primului magazin Marks & Spencer Food, un concept adresat celor care doresc sa aiba un stil de viata sanatos, fara a renunta la placerea gustului.
Magazinul va fi situat in interiorul Marks & Spencer si va pune la dispozitia clientilor sai dulciuri, ceaiuri, vinuri, paste si sosuri.
Magazinul de articole sportive Sport Vision si magazinul BUZZ vor fi gazduite in premiera in Romania la Mega Mall.
Sport Vision, magazin de tip flagship, va comercializa branduri precum Champion, Sergio Tacchini, Umbro, Dunlop, Lacoste, Nike, adidas, Reebok, Converse, Puma, Collmar si Timberland.
BUZZ va deveni destinatia preferata a pasionatilor de street art si in cautare de diversitate.
Alt magazin care se va gasi pentru prima data in Romania doar in Mega Mall este Hilfiger Denim.
Peek & Cloppenburg va oferi un numar impresionant de peste 170 de branduri, printre... mai mult
Miercuri, 22 Aprilie 2015, ora 14:50
Calitatea inaintea pretului! Acesta este argumentul cu care Angela Vasiliu-Dimitriu, presedintele Sfera Factor, o asociatie patronala din industria de incaltaminte, incearca sa convinga femeile din Romania sa cumpere produse fabricate in tara.
Ea a declarat, intr-un interviu acordat Agerpres, ca, din pacate, piata din Romania nu are capacitate de absorbtie pentru produsele cu valoare adaugata, iar acest fapt este accentuat si de concurenta produselor asiatice.
Angela Vasiliu-Dimitriu este absolventa a Facultatii de Textile si Pielarie, Universitatea Gheorghe Asachi din Iasi.
In noiembrie 1990, ea a infiintat firma Angela International care, dupa zece ani, avea 50 de angajati. Astazi, compania exporta 97% din productie, principalele piete de desfacere fiind Italia, Austria, China, Japonia, Noua Zeelanda si Australia.
Angela Vasiliu-Dimitriu a facut parte din grupul de initiativa care a infiintat, in 2009, Asociatia Patronala Sfera Factor, care azi cumuleaza 90% din exportul de incaltaminte.
Productia firmelor membre Sfera Factor merge preponderent la export. De ce nu se orienteaza firmele mai degraba catre piata interna?
Acest lucru rezulta din faptul ca producatorii cauta sa obtina un pret si conditii de plata cat mai bune pentru marfa livrata. Doar astfel se poate asigura dezvoltarea firmelor producatoare si se pot asigura conditiile mentinerii pe piata locala. De altfel, unul dintre obiectivele principale ale asociatiei patronale Sfera Factor este de a... mai mult
Marti, 11 Martie 2014, ora 13:15
Exporturile de incaltaminte au depasit pragul de doua miliarde de euro in 2013, ceea ce reprezinta o crestere de peste 25% comparativ cu anul anterior, potrivit datelor transmise Agerpres de Patronatul Sfera Factor.
Reprezentantii patronatului au subliniat ca exporturile din 2013 reprezinta cea mai buna performanta istorica a sectorului, fiind mai mari cu aproximativ un sfert de miliard de euro decat recordul precedent, stabilit in 2011.
"Cifra este cu atat mai importanta cu cat a fost realizata la un an dupa o puternica scadere, de 15%, in 2012", a declarat pentru Agerpres Angela Vasiliu Dimitriu, presedintele Patronatului Sfera Factor.
Romania este un producator apreciat la export, iar diminuarea ponderii lohn-ului in acest sector a stimulat producatorii autohtoni sa iasa la export cu noi creatii, de data aceasta sub branduri proprii, sustin reprezentantii patronatului.
In ciuda rezultatelor bune de la finalul anului trecut, sefa Sfera Factor, la randul sau exportator de incaltaminte, arata un optimism retinut privind repetarea performantei in anul in curs. "Costurile de productie tot mai ridicate si lipsa de experienta pentru un marketing eficient reprezinta probleme la care producatorii nostri nu pot gasi, fara sprjin, solutia in totalitate", afirma Angela Vasiliu Dimitriu.
In scopul sustinerii firmelor romanesti pentru cresterea notorietatii brandurilor, a cunoasterii tendintelor din fashion si a insusirii in detaliu a mecanismelor de finantare din... mai mult
Miercuri, 19 Februarie 2014, ora 13:14
Brandurile franceze Hermes, Louis Vuitton sau Chanel se afla printre cele mai valoroase branduri de lux din lume, potrivit unui raport al World Luxury Association.
Top 100 al celor mai valoroase branduri de lux din domeniul modei a fost realizat luandu-se in considerare cota de piata cat si feedback-ul consumatorilor.
Primele pozitii in topul brandurilor de lux din domeniul modei sunt ocupate de brandurile franceze Hermes, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior dar si de italienii Ferragamo si Versace, scrie Luxuo.com.
Hermes, cel mai valoros brand fashion de lux din lume este o casa de moda franceza, infiintata inca din prima jumatate a secolului XIX si specializata in accesorii de piele, ceasuri, parfumuri si haine.
Anul trecut a reprezentat un an bun pentru afacerile Hermes care s-au dezvoltat, sustinute de cererea consumatorilor pentru produsele brandului, astfel incat Hermes estimeaza o crestere de 10% in 2012, in cazul in care economia globala nu intra in recesiune.
In plus, Hermes a anuntat ca vrea sa investeasca in construirea de noi fabrici in Franta, pentru divizia sa de produse din piele, compania nefiind ingrijorata de situatia economica, tinand cont si de cresterea de 16% a vanzarilor companiei, pe trimestrul trei.
Oamenii vor achizitiona produse de la Hermes chiar si in conditii de nesiguranta economica, deoarece acestia considera produsele companiei drept investitii pe termen lung, ce pot fi adaugate la averea familiei, a explicat Patric... mai mult
Duminica, 22 Ianuarie 2012, ora 10:45
Renania, distribuitor de echipamente din domeniul securitatii si sanatatii in munca din Romania, tinteste vanzari de 6 milioane euro pe segmentul de incaltaminte de protectie pentru anul viitor, cu 8 % mai mari decat in 2011, au anuntat marti reprezentantii companiei.
Renania a incheiat recent un acord de exclusivitate cu Jal Group, liderul european in domeniu, care urmeaza sa genereze vanzari estimate la circa 500.000 euro in urmatoarele 12 luni, potrivit reprezentantilor companiei.
Potrivit aprecierilor Renania, companiile romanesti aloca in medie 12 euro pentru o pereche de incaltaminte de protectie, in timp ce firmele occidentale cheltuie aproximativ 60 euro.
Renania estimeaza ca Romania poate absorbi anual circa 1.200.000 de perechi de incaltaminte de protectie, in valoare totala de circa 15 milioane euro, nivel care se va mentine si anul viitor.
Pentru 2012, compania isi propune sa atinga o cota de piata de 38% pe acest segment, respectiv o crestere a vanzarilor in acest segment cu 8% mai mare fata de 2011.
Incaltamintea de protectie are un spectru larg de utilizare in constructii, industria auto, exploatarea si prelucrarea petrolului si a gazelor naturale, domeniul farmaceutic, alimentar, energie si electronic.
Jal Group a avut vanzari de 48 de milioane de euro in 2009 si o cota de piata de 30% pentru brandurile Jallatte si Aimont, care se regasesc si in portofoliul Renania.
Renania are, in prezent, 91 de angajati si peste 4000 de clienti... mai mult
Marti, 06 Decembrie 2011, ora 18:18
Retailerii de imbracaminte si incaltaminte practica dupa perioada sarbatorilor de iarna, incepand cu luna ianuarie si pana in luna martie, reduceri la majoritatea produselor pe care le comercializeaza de pana la 70%, pentru a vinde colectiile de iarna, informeaza NewsIn.
Astfel, retailerul austriac de imbracaminte, incaltaminte si echipament sportiv Hervis Sports a initiat o campania de reduceri "de dupa Craciun" ce se desfasoara in intervalul 28 decembrie 2009 - 14 februarie 2010, practicand reduceri de pana la 70%.
"Reducerile sunt de pana la 50% pana la 24 ianuarie si de pana la 70% pana in data de 14 februarie 2010. Ne asteptam la o crestere a vanzarilor, atat ca numar de produse cat si o usoara crestere a valorii medii de achizitie/bon", au declarat pentru NewsIn reprezentantii companiei.
Hervis Sports opereaza reducerile in limita stocurilor, in toate cele sapte magazine ale companiei din Romania, din Militari Shopping si Liberty Center (Bucuresti), Polus Center (Cluj), European Retail Park (Tg. Mures), Sibiu Shopping City, Oradea Lotus Market si Promenada Mall (Braila).
De asemenea, producatorul american de blugi Levi Strauss practica, de la inceputul anului, in limita stocului disponibil, o campanie de reduceri de preturi de pana la 60%, la aproximativ toate produsele companiei, in intreaga retea de magazine.
Magazinele Polo Garage, marca turceasca de imbracaminte, detinuta de compania Polo Giyim Sanayi Ve Ticaret, opereaza pana in data de 31 ianuarie reduceri la... mai mult
Joi, 14 Ianuarie 2010, ora 16:14