Peste jumătate (56%) dintre români spun că vor face cheltuieli mai mari în perioada sărbătorilor din decembrie 2023 - ianuarie 2024, comparativ cu anul trecut, potrivit unui studiu referitor la
Factorii de mediu și stilul de viață pot afecta aspectul părului. De asemenea, nivelul de stres poate duce la tulburări hormonale și la stimularea producției de sebum. Dieta necorespunzătoare
Plasticul e o imensă problemă pentru întreaga planetă. Sticlele de plastic din care consumăm apa sunt probabil cele care se găsesc în numărul cel mai mare. Pentru e evita această problemă,
Studiile pe piata arata ca in perioada pandemiei romanii si-au indreptat atentia, poate mai mult ca oricand, spre activitati casnice. O reactie fireasca, daca ne gandim ca activitatile limitate au
WatchShop.ro, in parteneriat cu TEAM Courier, intra pe o noua linie de business si vinde produse alimentare, bauturi, produse de curatenie, de ingrijire personala si cosmetice.
Odata cu finalizarea oficiala a achizitiei Avon de catre grupul brazilian Natura & Co, Angela Cretu devine CEO AVON la nivel global, fiind prima romanca in aceasta pozitie din istoria companiei.
La tot mai mare cautare astazi sunt produse de infrumusetare, acestea avand menirea de a oferi oricarei femei sansa de a se simti eleganta si frumoasa. Desigur, adevarata diferenta cand vine vorba
Retailer-ul FashionUP sarbatoreste, in luna iunie, 10 ani de shopping autentic, cu peste 1.000.000 de abonati, potentiali clienti si mai mult de 1,8 milioane de produse vandute. Mai mult, lanseaza
Produsele cel mai frecvent cumparate online de catre romance sunt cele de ingrijire a parului, conform unei analize interne realizate pe anul 2017 de catre Esteto Marketplace.
Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
Un parfum fin isi va cauta intotdeauna femeia care sa-i reprezinte delicatetea aromelor integrate intr-un buchet unic. O femeie isi va cauta mereu parfumul de lux care sa-i evidentieze calitatile
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Pavlina Marinova este o femeie de afaceri plina de energie si cu multe idei inovatoare. Cel mai recent proiect al sau este PicknDazzle, o platforma prietenoasa care aduna informatii despre tine si,
Oana Stan si-a creat, la doar 24 de ani, propria linie de dermatocosmetice profitand de bogatiile naturii din orasul sau natal, Techirghiol. Ideea de business paseste acum, incet, pe urmele marilor
Adina Mocanasu a intrat in lumea afacerilor in 2010 cu un business de infrumusetare ce a atras in scurt timp atentia in piata, iar in 2013 vine cu un alt proiect din care fac parte nume mari din
Mircea Turdean, directorul general Farmec, vede brandul emblematic al Romaniei in materie de "frumusete" ca pe "o a doua casa". Asa cum alegi sa-ti faci mereu imbunatatiri in casa in care locuiesti,
Fie ca petreceti de Halloween cu prietenii din companie, fie ca urmeaza sa participati la o intalnire cu partenerii de afaceri, in seara de 31 octombrie, ideea aplicarii unor lentile de contact
Romanii au mare incredere in painea de la Vel Pitar, masinile Dacia, telefoanele Nokia si pasta de dinti Colgate, arata studiul de piata Trusted Brands, realizat de Reader's Digest.Obiectivul
Pro TV este cea mai de incredere marca pentru romani in ceea ce priveste posturile de televiziune, potrivit studiului Trusted Brands 2010, realizat de Revista Reader's Digest, printre brandurile
Pentru Romania de dinainte de 1989, cuvantul "franciza" facea parte doar din manualele economice despre capitalism, oranduire descrisa doar in cuvinte sumbre. Dupa 1989 termenul nu a trebuit doar
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Dezvoltarea fara precedent a sectorului marilor magazine de tip hipermarket, cash & carry sau galerii comerciale a determinat cresterea standardelor de practicare a comertului si a sporit exigentele
Un brand de lux nu apare de pe o zi pe alta. Fie ca este vorba de creatori de imagine, designeri sau stilisti celebri, orice succes are in spate o poveste inceputa in urma cu zeci de ani, presarata