Autoritatea Nationala pentru Turism a explicat considerentele luate in calcul pentru a investi peste 790.000 de lei in promovarea brandului turistic national la concertul Tom Jones sau promovarea
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) da bani grei pentru ca brandul national sa fie promovat printre spectatorii nationali. Institutia a platit 140.000 de euro pentru promovarea brandului
Ministrul pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, spune ca nu vrea ca firmele din turism sa participe la targurile internationale de profil doar pentru ca standul este gratuit,
Ministrul delegat pentru IMM, Mediul de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a declarat duminica, la Realitatea TV, ca a lansat o competitie pentru a face sub-branduri in turism.
Fostul ministru al Turismului Elena Udrea considera ca ideea schimbarii brandului turistic al Romaniei "tradeaza diletantism si lipsa de viziune".
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite