Faptul ca autoritatile tin Romania sub potentialul sau de dezvoltare reprezinta pentru multi un imbold suficient de puternic pentru a pleca din tara in cautarea unei vieti mai bune. Pentru cativa
Industria de evenimente (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions - MICE) aduce in mod direct, in Romania, circa 500 de milioane de euro anual, sume inca mici daca ne comparam cu tarile
De ani si ani de zile, tot discutam despre cum sa atragem mai multi turisti straini in Romania. Ba, mai mult, de cativa ani avem si fonduri de promovare consistente, deci nu ne-am putea plange de
Recent m-am intors din Dubai, unde am participat la cel mai important targ de turism din Orientul Mijlociu, Arabian Travel Market (ATM), la invitatia companiei aeriene flydubai.
Zilele acestea, de 1 Mai si Paste, mass-media face la greu comparatii intre Romania si vecinii sai din punct de vedere turistic, accentuand pe Bulgaria si Ungaria. Si intr-un fel au dreptate: chiar
Procuratura bulgara va investiga un posibil conflict de interese in procesul de licitatie pentru realizarea unui logo turistic pentru Bulgaria, iar rezultatul anchetei ar putea fi organizarea unei
Bulgaria a lansat joi un nou brand turistic, cu sloganul "Bulgaria-A Discovery to Share", care va fi folosit oficial din luna septembrie, relateaza Novinite.
Potentialul turistic al Romaniei este unul mare, iar 44% dintre structurile de cazare ale tarii se afla pe litoralul mioritic. Pe perioada verii, acestea devin punctul de atractie turistica principal
Criza economica a facut ca preturile biletelor de avion la business class sa scada si a ieftinit pachetele in destinatiile considerate scumpe, atragand un numar in crestere de romani, insa, in
Actualul logo turistic al Bulgariei, trandafirul, va fi probabil schimbat in curand, dupa ce Ministerul Turismului a lansat un program estimat la 2,9 milioane leva (1,48 milioane euro) pentru
Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabara, propune ca fiecare aliment produs in Romania sa aiba o eticheta care sa contina frunza din brandul turistic al Romaniei si spune ca mierea, fructele si carnea
Presedinta Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania, Corina Martin, a declarat intr-un interviu acordat Bloombiz ca brandul turistic axat in jurul temei 'Dracula' nu ar fi dat gres,
"Brandul Dracula nu este nici pe departe expirat", considera fostul ministru al Turismului, Dan Matei Agathon. In opinia acestuia, Romania are o mina de aur neexploatata, dar nu profita de
Majoritatea turistilor straini care iau in calcul posibilitatea de a-si petrece pentru prima data o vacanta in Romania se tem de nesiguranta pe care ar intalni-o in aceasta tara, potrivit unei
Ministrul Turismului si Dezvoltarii Regionale, Elena Udrea, a efectuat o vizita pe litoral, sambata si duminica, in ultima zi avand o intalnire cu primarul Mangaliei, Claudiu Tusac, la care a
Presa poloneza scrie ca litoralul romanesc e pustiu * Fundatia Eurolink-Casa Europei lanseaza un proiect de promovare a brandului turistic * Peste 150 de modele de automobile la Parcul Tiriac *
Ex-ministrul considera ca Romania are nevoie de proiecte spectaculoase, care sa atraga atentia asupra sa ca destinatia turistica internationala si ca romanii trebuie sa reinvete sa isi petreaca
Hotelul Majestic din Bucuresti nu se poate plange ca nu are concurenta. La cateva sute de metri este hotelul Hilton, tot in zona sunt si hotelurile InterContinental si Continental. Mai mult, peste
In primele trei luni ale anului, in Romania au intrat un milion de turisti * Prigat a lansat limonada cu pulpa * Patronatul turistic cere anularea concesionarii plajelor de pe litoral * Italia vrea
Proprietarii hotelului Howard Johnson Grand Plaza din Bucuresti vor dezvolta, in urmatorii zece ani, o retea de 30 de hoteluri, valoarea totala a proiectelor ridicandu-se la aproximativ 180 milioane
Turismul romanesc are nevoie de o noua imagine care sa-l reprezinte, avand de ales din trei variante, fie o destinatie turistica de masa, de nisa sau o destinatie specializata, a declarat Joseph