BIANO, start-up ceh parte din grupul MITON, lansat in 2018, raporteaza o crestere semnificativa a numarului de comenzi online de produse home & deco, dupa primele doua saptamani de stare de urgenta in Romania. Motorul de cautare BIANO estima o crestere de 100% la nivelul indicatorilor de performanta pe 2020, dar previzioneaza chiar o depasire a acestui target.
In perioada 15 martie - 15 mai 2020, in Romania, BIANO a reprezentat una dintre principalele surse de clienti noi si de comenzi plasate de pe dispozitive mobile pentru partenerii existenti, dar si pentru partenerii noi, cresterea cererilor de inregistrare pe www.biano.ro fiind substantiala, dupa data de 1 aprilie, comenteaza reprezentantii BIANO. Cele mai multe inregistrari noi pe platforma au fost cele din partea magazinelor online specializate in produsele pentru copii, scaune, comode, birouri.
In plus, reprezentantii BIANO, ca parte din grupul e-commerce ceh MITON, au primit solicitari de consultanta si sprijin logistic de la magazine home & deco ce si-au dorit cresterea sau dezvoltarea de platforme e-commerce noi si apoi de listarea pe BIANO.
Au existat si magazine online care s-au retras de pe platforma BIANO, dar este vorba despre cele care au avut probleme cu furnizorii sau al caror depozit, localizat in afara Romaniei, nu mai putea onora sortimentatia necesara procesarii comenzilor.
Cele mai cautate si cele mai vandute produse home & deco in perioada martie-mai
Un top al celor mai vandute produse... mai mult
Miercuri, 27 Mai 2020, ora 11:12
In luna aprilie, Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, a depasit prognoza initiala, realizand vanzari de 6 milioane de euro pe toate pietele unde este prezent, din care 1 milion de euro pe piata din Romania.
"Chiar daca initial cresterea a fost mai lenta, de la mijlocul lunii aprilie vanzarile au urmat un trend ascendent constant. Procentual, Bonami a obtinut vanzari cu 30% mai mari luna trecuta fata de martie, cand s-a declansat criza legata de pandemie.
Suntem incantati si de rezultatele obtinute in luna mai, asteptam o crestere cu 80% fata de aceeasi perioada a anului trecut pentru intreaga companie si de 120% pentru Romania", a mentionat Pavel Voparil, CEO-ul companiei.
Bonami s-a pregatit temeinic pentru sezonul de vara 2020 inca de la inceputul anului, cu noi spatii dedicate depozitarii produselor din stoc, astfel incat acestea sa poata fi livrate clientilor in cel mai scurt timp.
"S-a dovedit a fi o strategie de succes, unele articole sunt deja sold out, chiar daca initial cantitatea achizitionata fusese prevazuta pentru intreg sezonul. Categoriile de produse cu cea mai buna dinamica sunt mobilierul de gradina si articolele pentru organizarea locuintei", a mai afirmat Voparil.
In lunile urmatoare, Bonami se bazeaza pe o crestere superioara celei planificate initial, dorindu-si sa epuizeze tot stocul de produse disponibile, exceptie facand piesele mari de mobilier.
Compania ia in considerare contextul actual, in care clientii vor... mai mult
Miercuri, 20 Mai 2020, ora 13:39
Magazinul online din domeniul home & deco, ce inregistra o cifra de afaceri de 55 de milioane euro in 2019, a crescut cu 10 procente in martie, fata de previziunile initiale. Bonami, cu sediul la Praga, in Republica Ceha, si-a creat in ultima luna cel mai mare stoc de produse din istoria sa si a adaugat un alt spatiu de depozitare.
In prezent, compania isi indreapta eforturile catre sustinerea clientilor si a comunitatii.
"Este important pentru noi, in aceasta perioada critica, sa ne aducem aportul in cat mai multe moduri posibil. In primul rand, pregatim pachete pe care le vom distribui in azile de batrani. In al doilea rand, am decis sa comercializam masti textile de protectie pe care le oferim la pret de achizitie, fara adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtarii lor in strategia noastra de comunicare din social media", a mentionat Pavel Voparil, CEO Bonami.
Mastile de protectie textile au reprezentat, conform guvernului ceh, una dintre masurile preventive ce au oprit raspandirea bolii. Masca textila nu ofera protectie deplina impotriva virusului, insa reduce riscul infectarii altor persoane in cazul in care purtatorul este imbolnavit, simptomatic sau asimptomatic, cu virusul COVID-19.
Initial, compania a inregistrat o scadere a vanzarilor, in perioada imediat urmatoare declansarii pandemiei, tendinta pietei fiind aceea de crestere pe zona alimentara si farmaceutica. Ulterior vanzarile au depasit previziunile: " Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au... mai mult
Miercuri, 15 Aprilie 2020, ora 17:36
Bonami, magazin online cu mobilier si decoratiuni, a cumulat in 2019 venituri de peste 55 de milioane de euro, cu 30% mai mari decat in anul anterior.
Profitul a atins mai multe milioane de euro si toate cele cinci piete au fost profitabile. Ungaria a inregistrat un nivel record, cea mai noua piata din portofoliul Bonami, lansata in august 2018. Pentru 2020, planul companiei este sa creasca cu 35% si include o serie de investitii.
"Datorita rezultatelor financiare bune si a profitului de anul trecut, ne putem permite anul acesta multiple investitii", spune Pavel Voparil, CEO Bonami.
"Vom investi sute de mii de euro intr-o ampla extindere a depozitului. In acest fel vom avea pana la de doua ori mai multe articole disponibile in stoc cu livrare imediata, ceea ce va scurta semnificativ durata transportului catre client. In acelasi timp, vom incepe sa ne dezvoltam prezenta offline. Punctul de distributie deschis anul trecut in Jenec, Praga, a confirmat fara echivoc interesul clientilor, asa ca vom investi puternic in magazine emblematice amplasate in orasele mari", a mai adaugat Voparil.
Pe langa transport, se va imbunatati si calitatea produselor. "Anul trecut am inceput o schimbare importanta a gamelor comercializate. Am adaugat marci pe care clientii le-au solicitat si le-am eliminat pe cele pe care nu le doreau, discutam despre mii de produse.
Vom continua in mod sustinut acest proces si in 2020. Vom dezvolta sortimentul pentru a veni in intampinarea... mai mult
Miercuri, 05 Februarie 2020, ora 13:41
Cu o crestere de 40%, retailer-ul de mobilier si accesorii online Bonami a atins in 2018 o cifra de afaceri de 40 milioane euro.
Compania a inregistrat rezultate spectaculoase pe finalul anului trecut datorita extinderii in Ungaria. Avand un potential important, tara vecina ar trebui sa aduca 10% din veniturile pe 2019.
Piata din Romania este prognozata sa atinga 10 milioane euro in 2019 si sa isi mentina contributia de 15% din veniturile totale ale companiei, estimate la 60 milioane euro.
Incepand din martie anul acesta, vizitatorii care acceseaza site-ul Bonami nu trebuie sa se mai inscrie pe site pentru a putea efectua cumparaturi.
"Am constatat o dinamica interesanta de cand am implementat aceasta modificare: a scazut numarul de inregistrari, insa a crescut numarul comenzilor efectuate de cei ce opteaza sa primeasca oferte pe e-mail, suntem deci optimisti", a declarat CEO-ul Bonami, David Siska.
La cresterea cu 60% in 2018 a pietei romanesti a contribuit marirea semnificativa a stocului, care s-a dublat, tendinta ce se va mentine si in 2019. De asemenea, din totalul de 2 milioane de produse vandute, 300.000 si-au gasit loc in casele romanilor.
Categoria de mobilier continua sa ocupe un loc important, inregistrand o crestere cu 50% fata de anul trecut si reprezentand o treime din vanzarile Bonami.
Aplicatia mobila numara zeci de mii de descarcari si genereaza in continuare 10% din vanzarile anuale.
Pentru 2019, se preconizeaza o suplimentare a... mai mult
Vineri, 05 Aprilie 2019, ora 13:36
La aniversarea a doi ani de prezenta pe piata romaneasca, Bonami, magazinul online ce comercializeaza produse din zona home & deco si mobilier, prognozeaza in 2018 o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, in crestere cu 75% fata de anul anterior si reprezentand 10% din cifra totala de afaceri a companiei. Numarul total al persoanelor inregistrate s-a dublat, ajungand la 800.000 de abonati.
Bonami este prezent in Cehia, Polonia, Slovacia, Romania si, din septembrie 2018, si in Ungaria. Lansarea in tara vecina reprezinta un real succes.
"In baza experientei acumulate pe celelalte piete, a numarului actual de preinregistrari, peste 100.000, si a concurentei scazute de pe piata maghiara, ne asteptam ca Ungaria sa atinga anul acesta o cifra de afaceri de 600.000 de euro, ceea ce reprezinta cea mai rapida lansare dintre toate tarile", a afirmat David Siska, CEO Bonami.
Pentru a oferi clientilor sai produse cat mai variate, compania si-a extins la 12.000 numarul de produse disponibile in stoc, iar spatiul de depozitare ocupa acum o suprafata de 10.000 mp. Momentan livrarea se efectueaza in sase zile, insa se prognozeaza o reducere treptata a termenului. De asemenea, prima pagina a magazinului online a fost reconfigurata, adaugandu-se filtre pentru campanii, astfel incat experienta navigarii sa fie cat mai placuta si usoara.
Romanii sunt din ce in ce mai interesati de achizitionarea de mobilier online. Vanzarile categoriei de mobilier au crescut spectaculos anul... mai mult
Marti, 16 Octombrie 2018, ora 15:43
In 2017, Bonami a reusit o crestere cu 50% fata de anul anterior si a depasit tinta planificata de 27 milioane de euro. In plus, compania a fost profitabila pentru al patrulea an la rand.
Magazinul online de home & deco si-a imbunatatit semnificativ pozitia pe toate pietele europene unde este prezent (Cehia, Polonia, Slovacia, Romania).
La cresterea cifrei de afaceri au contribuit expansiunea cu succes in Romania, consolidarea vanzarilor pe segmentul de mobila si marirea stocului.
In 2018, Bonami vrea sa depaseasca 40 milioane de euro si urmeaza sa se lanseze in Ungaria.
Cea mai importanta crestere a fost inregistrata in Romania, unde Bonami este prezent din 2016. "Am pariat pe piata romaneasca, care deja dupa primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri", spune David Siska, CEO al Bonami. "Planificam o alta extindere in 2018, de data aceasta in Ungaria", adauga el. Piata din Romania a crescut semnificativ in 2017: de 7 ori fata de 2016.
Tinta financiara in Romania pentru 2018 este similara cu cea din Polonia, tara in care Bonami este prezent inca din 2014. La momentul actual exista peste 500.000 de inregistrari pe site-ul romanesc, iar aplicatia mobila a fost descarcata de 10.000 ori si reprezinta aproximativ 10% din venituri dupa numai 3 luni de la lansare.
Compania se concentreaza in ultimii 2 ani pe vanzarile de mobilier online. "Acest segment reprezinta o treime din cifra de afaceri a companiei si creste constant. De... mai mult
Miercuri, 14 Martie 2018, ora 15:41
Luna octombrie marcheaza un an de cand Bonami s-a lansat in Romania. Compania a inregistrat o crestere constanta in aceasta perioada, fiind pe cale sa atinga cifra de afaceri de 3 milioane de euro, asa acum isi propusese initial.
In fiecare luna cei peste 600.000 de clienti inregistrati sunt inspirati de campanii creative ce prezinta peste 15.000 de produse.
Categoria de mobilier a crescut in ponderea produselor prezentate, momentan fiind disponibile aproximativ 15.000 de produse. Stocul s-a marit si el de la 1400 de produse la 8000.
Au fost imbunatatite si conditiile de retur, de la 30 zile la 90 de zile, iar livrarea este acum gratuita pentru comenzi de peste 200 lei, fata de 300 de lei initial.
Bonami lanseaza aplicatia mobila
Pentru a veni in intampinarea cerintelor clientilor sai, Bonami lanseaza luna aceasta aplicatia mobila, cu un meniu prietenos, usor de folosit.
Cei ce descarca aplicatia vor beneficia de mai multe avantaje: acces la promotii ce nu se regasesc pe varianta desktop a siteului, 20 de lei cadou pentru prima comanda lansata din aplicatie si 20 de lei cadou daca recomanda aplicatia prietenilor si acestia comanda la randul lor.
Promotie aniversara in 21 octombrie
Totodata, la implinirea unui an de la lansare, Bonami le multumeste tuturor clientilor sai si le ofera in data de 21 octombrie o promotie aniversara de 20% reducere la toate produsele sale. mai mult
Vineri, 20 Octombrie 2017, ora 16:01
Planifici o schimbare radicala a decorului din casa? Atunci nu ar trebui sa ignori intrarea pe piata din Romania a brandului Bonami, un magazine online de mobila si decoratiuni in care bunul gust se simte la el acasa.
Brandul Bonami a cunoscut o crestere rapida in Cehia, si-a extins apoi operatiunile in Polonia, Slovacia si acum pe piata locala. Are peste 120.000 de utilizatori deja inregistrati din Romania. Portofoliul la care vor avea acces in noiembrie clientii din Romania va cuprinde peste 20.000 de produse unice.
Peste 1.800 de branduri din intreaga lume si-au listat produsele in magazinul Bonami, pentru promovare si vanzare. Printre acestea se numara Kartell, Joseph Joseph, Nordic Ware, Dara si multe altele.
Bonami a ales sa intre pe piata din Romania deoarece segmentul e-commerce este in continua crestere, in special pe profilul home&deco. Anul acesta, aceasta piata va genera vanzari la aproape jumatate din totalul pietei de e-commerce din Cehia, dar cu o crestere mult mai rapida.
In Romania peste 11 milioane de oameni sunt conectati la internet si cumparaturile online sunt o solutie preferata de tot mai multi cumparatori, care fac astfel economie de timp.
In celelalte tari, Bonami invita un arhitect care discuta online cu oamenii si le ofera raspunsuri la intrebarile lor, astfel incat acestia sa aiba un sprijin deplin pentru planurile lor.
Toate aceste servicii vor fi lansate si in Romania in lunile urmatoare, pentru a-ti oferi un ajutor de... mai mult
Sambata, 22 Octombrie 2016, ora 00:00