In luna aprilie, Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, a depasit prognoza initiala, realizand vanzari de 6 milioane de euro pe toate pietele unde este prezent, din care 1 milion de euro pe piata din Romania.
"Chiar daca initial cresterea a fost mai lenta, de la mijlocul lunii aprilie vanzarile au urmat un trend ascendent constant. Procentual, Bonami a obtinut vanzari cu 30% mai mari luna trecuta fata de martie, cand s-a declansat criza legata de pandemie.
Suntem incantati si de rezultatele obtinute in luna mai, asteptam o crestere cu 80% fata de aceeasi perioada a anului trecut pentru intreaga companie si de 120% pentru Romania", a mentionat Pavel Voparil, CEO-ul companiei.
Bonami s-a pregatit temeinic pentru sezonul de vara 2020 inca de la inceputul anului, cu noi spatii dedicate depozitarii produselor din stoc, astfel incat acestea sa poata fi livrate clientilor in cel mai scurt timp.
"S-a dovedit a fi o strategie de succes, unele articole sunt deja sold out, chiar daca initial cantitatea achizitionata fusese prevazuta pentru intreg sezonul. Categoriile de produse cu cea mai buna dinamica sunt mobilierul de gradina si articolele pentru organizarea locuintei", a mai afirmat Voparil.
In lunile urmatoare, Bonami se bazeaza pe o crestere superioara celei planificate initial, dorindu-si sa epuizeze tot stocul de produse disponibile, exceptie facand piesele mari de mobilier.
Compania ia in considerare contextul actual, in care clientii vor... mai mult
Miercuri, 20 Mai 2020, ora 13:39
Avand in vedere situatia actuala, Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, a decis sa aplice reguli stricte pentru a proteja atat sanatatea angajatilor cat si a clientilor sai.
Angajatii companiei din biroul situat in Praga, dintre care fac parte si romani, lucreaza acum toti online, de acasa, pentru a nu se expune niciunui risc. Pentru cei din depozit, au fost implementate urmatoarele proceduri de siguranta:
sunt monitorizati pentru a constata orice imbolnavire. De asemenea le este masurata in mod regulat temperatura.sunt folositi dezinfectanti, atat pentru personalul care lucreaza in depozit, cat si pentru toate documentele de predare. De asemenea, curatarea spatiilor de lucru se face foarte des.predarea coletelor catre curieri se efectueaza fara interactiune umana (pastrandu-se distanta minima de 2 metri intre angajatul Bonami si curier). In plus, toti angajatii au fost instruiti cu privire la masurile de siguranta, avand in permanenta produse de dezinfectie personala.
Livrarea comenzilor se face direct la domiciliu iar returul este gratuit. Bonami nu se dezminte si ramane o sursa bogata de inspiratie, venind cu sugestii creative pentru petrecerea timpului acasa, sfaturi si proiecte DIY.
Compania isi doreste ca, impreuna cu angajatii si clientii sai, sa depaseasca aceasta perioada dificila, prin preventie, responsabilitate si solidaritate. mai mult
Marti, 17 Martie 2020, ora 18:58
Bonami, magazin online cu mobilier si decoratiuni, a cumulat in 2019 venituri de peste 55 de milioane de euro, cu 30% mai mari decat in anul anterior.
Profitul a atins mai multe milioane de euro si toate cele cinci piete au fost profitabile. Ungaria a inregistrat un nivel record, cea mai noua piata din portofoliul Bonami, lansata in august 2018. Pentru 2020, planul companiei este sa creasca cu 35% si include o serie de investitii.
"Datorita rezultatelor financiare bune si a profitului de anul trecut, ne putem permite anul acesta multiple investitii", spune Pavel Voparil, CEO Bonami.
"Vom investi sute de mii de euro intr-o ampla extindere a depozitului. In acest fel vom avea pana la de doua ori mai multe articole disponibile in stoc cu livrare imediata, ceea ce va scurta semnificativ durata transportului catre client. In acelasi timp, vom incepe sa ne dezvoltam prezenta offline. Punctul de distributie deschis anul trecut in Jenec, Praga, a confirmat fara echivoc interesul clientilor, asa ca vom investi puternic in magazine emblematice amplasate in orasele mari", a mai adaugat Voparil.
Pe langa transport, se va imbunatati si calitatea produselor. "Anul trecut am inceput o schimbare importanta a gamelor comercializate. Am adaugat marci pe care clientii le-au solicitat si le-am eliminat pe cele pe care nu le doreau, discutam despre mii de produse.
Vom continua in mod sustinut acest proces si in 2020. Vom dezvolta sortimentul pentru a veni in intampinarea... mai mult
Miercuri, 05 Februarie 2020, ora 13:41
Pe durata promotiilor speciale de Black Friday, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, Bonami a inregistrat o crestere cu 40% a vanzarilor fata de anul trecut, acestea ajungand la o valoare de peste 320.000 de euro.
De o crestere similara au beneficiat si celelalte piete unde Bonami este prezent: Cehia, Slovacia, Polonia si Ungaria, valoarea totala a vanzarilor fiind de peste 2 milioane de euro.
Produsele preferate ale romanilor sunt covoarele, piesele mici de mobilier si accesoriile pentru bucatarie. Cea mai mare comanda efectuata in Romania pe durata celor doua weekenduri promotionale a avut o valoare de 12.000 lei si a constat in 3 piese de mobilier.
Numarul de produse vandute a fost de 12.000 pentru Romania si de 80.000 pentru toate
pietele unde compania este prezenta. Majoritatea comenzilor au fost efectuate de pe telefonul mobil, 10% dintre ele prin aplicatia mobila Bonami.
Traficul pe website a crescut cu 60% fata de o zi obisnuita, iar cele mai multe comenzi au fost plasate in cele doua zile de duminica.
Bonami prelungeste perioada de returnare a marfurilor de la 90 pana la 365 de zile
Imbunatatirea serviciilor de retur este sincronizata cu sezonul premergator Craciunului, pentru a elimina teama clientilor de a cumpara obiecte ce nu corespund asteptarilor lor. Prelungirea termenului de retur nu va fi limitata in timp, ci reprezinta o schimbare permanenta.
"Pe langa faptul ca este confortabil pentru client i, un termen lung ii ajuta sa... mai mult
Sambata, 07 Decembrie 2019, ora 01:12
Intre 1 si 21 decembrie, magazinul online cu mobilier si decoratiuni Bonami impreuna cu Asociatia Touched Romania organizeaza o campanie dedicata strangerii de fonduri pentru copiii ce provin din familii monoparentale, cu mame singure, aflate in situatii financiare precare. Campania poate fi accesata prin urmatorul link: https://bonami.shop/Campanie-caritabila-Daruieste_un_Craciun_Fericit.
Infiintata in 2005, Asociatia Touched Romania intervine in ajutorarea copiilor si familiilor aflate in dificultate, pentru a preveni abandonul acestora si pentru a le oferi ajutor material, educational si emotional.
Natalia Ungureanu, Director Executiv Touched Romania, a mentionat: "Ne bucura colaborarea cu Bonami si speram ca impreuna sa oferim tuturor familiilor pe care le sustinem un Craciun mai imbelsugat anul acesta."
Produsele incluse in campania Daruieste un Craciun Fericit! sunt virtuale, iar clientii pot opta pentru produse tipice Craciunului: sarmale, cozonac, brad, cadouri sau obiecte vestimentare pentru copii. Toate fondurile stranse vor fi donate integral asociatiei.
Campania Daruieste un Craciun Fericit! va sustine doua din programele Touched Romania:
Centrul Maternal Casa Agar, unde anual 10 cupluri mama - copii gasesc sustinere pentru perioade cuprinse intre 9-12 luni, astfel incat sa poata ramane impreuna. Sunt mame si copii aflati in dificultate, victime ale violentei domestice, traficului de persoane, saraciei si excluziunii sociale.
Proiectul Dar din... mai mult
Miercuri, 04 Decembrie 2019, ora 12:50
Bonami, magazinul online care comercializeaza produse din zona home & deco si mobilier, aniverseaza 3 ani de prezenta pe piata din Romania.
Cu peste 1 milion de utilizatori inregistrati, compania a crescut local cu 60% in 2019. Pentru anul urmator, Bonami asteapta o cifra de afaceri de 10 milioane euro.
Pe plan international, compania va atinge anul acesta cifra de 75 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere totala de 40%.
Chiar in conditiile in care inregistrarea pe website nu mai este obligatorie, numarul abonatilor la newsletter a crescut constant, ajungand la un milion.
Anul acesta, compania a inaugurat in Praga, pentru clienti, primul sau punct de colectare a comenzilor si si-a extins depozitul cu inca 2000 mp, ajungand la 12.000 mp, atat pentru a anticipa sezonul Sarbatorilor de iarna, cat si datorita stocului crescand de piese mari de mobilier.
In momentul de fata, stocul companiei are 25.000 de produse din toate categoriile, urmand ca pana la finalul anului sa fie adaugate alte cateva mii.
Romanii raman fideli cumparatori ai produselor textile, in special ai covoarelor, iar mai nou, ai canapelelor extensibile. Categoria de mobilier continua sa creasca, atingand anul acesta o treime din totalul achizitiilor.
Website-ul Bonami a fost imbunatatit recent prin redefinirea categoriilor de produse, astfel incat navigarea sa fie mai usoara si intuitiva. In curand vor exista noi filtre si vor fi imbunatatite descrierile produselor.
Compania... mai mult
Vineri, 01 Noiembrie 2019, ora 14:46
Planifici o schimbare radicala a decorului din casa? Atunci nu ar trebui sa ignori intrarea pe piata din Romania a brandului Bonami, un magazine online de mobila si decoratiuni in care bunul gust se simte la el acasa.
Brandul Bonami a cunoscut o crestere rapida in Cehia, si-a extins apoi operatiunile in Polonia, Slovacia si acum pe piata locala. Are peste 120.000 de utilizatori deja inregistrati din Romania. Portofoliul la care vor avea acces in noiembrie clientii din Romania va cuprinde peste 20.000 de produse unice.
Peste 1.800 de branduri din intreaga lume si-au listat produsele in magazinul Bonami, pentru promovare si vanzare. Printre acestea se numara Kartell, Joseph Joseph, Nordic Ware, Dara si multe altele.
Bonami a ales sa intre pe piata din Romania deoarece segmentul e-commerce este in continua crestere, in special pe profilul home&deco. Anul acesta, aceasta piata va genera vanzari la aproape jumatate din totalul pietei de e-commerce din Cehia, dar cu o crestere mult mai rapida.
In Romania peste 11 milioane de oameni sunt conectati la internet si cumparaturile online sunt o solutie preferata de tot mai multi cumparatori, care fac astfel economie de timp.
In celelalte tari, Bonami invita un arhitect care discuta online cu oamenii si le ofera raspunsuri la intrebarile lor, astfel incat acestia sa aiba un sprijin deplin pentru planurile lor.
Toate aceste servicii vor fi lansate si in Romania in lunile urmatoare, pentru a-ti oferi un ajutor de... mai mult
Sambata, 22 Octombrie 2016, ora 00:00