Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6
Romanii au cumparat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de tuica profesionale, produse de fashion si beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blana naturala sau
Masini, electrocasnice, ceasuri, credite bancare, fashion, bijuterii, mobila, parfumuri si lista poate continua... Vorbim despre reduceri de preturi intr-o campanie botezata "Black Friday", dar care
Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro
Mai mult de jumatate dintre romani planuiesc sa cumpere cel putin un produs in weekend-ul reducerilor, Black Friday, iar oferta comerciantilor merge de la vacante la un euro pana la oferte bancare
ContentSpeed, prima agentie de e-commerce din Romania care ofera solutii dedicate magazinelor online, a realizat o analiza a evolutiei vanzarilor celor mai importante 100 de magazine online care
Potrivit studiului realizat de GPeC impreuna cu Eureka Insights, 7 din 10 romani din mediul urban si cu acces la internet asteapta in mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday si Craciun
Compania ceha InspiGroup, care a intrat pe piata locala acum un an, in luna iunie 2017, prin intermediul platformei online Glami.ro, dedicata retailerilor de moda, anunta cifre si indicatori de
In 2009, cand putini romani se gandeau sa-si cumpere un frigider sau un aragaz de pe internet, trei tineri gaseau momentul ideal sa-si deschida un magazin online cu electrocasnice mari.
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, care include magazine precum Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct, DeClub si Kurmann, a inregistrat
Black Friday este cea mai importanta zi de reduceri a anului, aducand in 2014, in magazinele de fashion, mii de cliente online si offline in cautarea produselor cu cel mai mic pret si cea mai mare
Retailul online autohton a depasit cifra de 1 miliard de euro in 2014, comparativ cu aprox. 600 milioane euro in 2013, potrivit estimarilor principalilor jucatori din mediul online romanesc, impreuna
Orice magazin online trebuie sa aiba o versiune de mobil, in ziua de azi, pentru ca tot mai multi romani fac cumparaturi direct de pe telefoanele inteligente, sustin specialistii in domeniu. In plus,
Aproape cinci milioane de romani au rotunjit conturile retailerilor in "Vinerea Neagra" din acest an, sesiunea de shopping indicand un bilant provizoriu al vanzarilor de peste 300 de milioane de lei.
Black Friday, evenimentul de shopping care marcheaza inceputul sezonului de cumparaturi pentru Sarbatorile de iarna, debuteaza si astazi, dupa ce vinerea trecuta, pe 22 noiembrie, a fost prima editie
Magazinele online din 2Parale - cea mai mare retea de afiliere din Romania - au inregistrat aproape 9.000 de vanzari prin afiliere si au atras peste 1 milion de click-uri numai in primele 12 ore ale
Dupa ce o mare parte a companiilor, atat online, cat si offline, si-au taiat partea leului, lansand campaniile de Black Friday pe 22 noiembrie, altele si-au pastrat reducerile pentru ultima vineri a
Peste 60 de magazine online din Romania au anuntat deja ca pregatesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai ampla campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale
Peste 400.000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marii retaileri online pentru Black Friday, 22 noiembrie, iar valoarea cumparaturilor va depasi 40 milioane euro, conform, estimarilor
Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Pe masura ce se apropie Black Friday, tot mai multe companii fac sondaje in randul potentialilor clienti, pentru a afla care sunt preferintele acestora. De asemenea, noi "jucatori" intra in teren,
BLACK FRIDAY 2013 va avea loc pentru a treia oara in Romania, pe 29 noiembrie. La fel ca in anii trecuti, magazinele care au pe rafturi produse electronice si electrocasnice sunt primele care se
Conceptul Black Friday a fost introdus recent pe piata romaneasca de magazinele online pentru produse electronice, insa de la an, la an, campania acapareaza tot mai mult din piata locala a produselor
Valentine's Day si Dragobetele nu-i lasa indiferenti pe comercianti, care au pregatit discount-uri si oferte speciale pentru aceste doua sarbatori dedicate iubirii.
Cresterea exponentiala a vanzarilor de Black Friday din acest an arata ca aceasta zi se va constitui intr-un instrument de marketing de succes in Romania si pe viitor.
Black Friday a generat pentru retailerii online din Statele Unite vanzari de peste 1 miliard de dolari, pentru prima oara in istorie, potrivit comScore.
Utilizatorii Okazii vor beneficia de reduceri de pret de pana la 70% pentru un numar de peste 100.000 de produse. Cumparatorii vor putea achizitiona la pret redus produse electronice si
Black Friday 2012 are parte nu doar de interesul crescut al utilizatorilor, ci si de un numar mult mai mare de magazine care vor oferi reduceri, din diverse domenii, precum fashion sau carti.