Echipa Gomag a deschis inscrierile la un nou eveniment online, special organizat pentru antreprenorii din eCommerce.
Black Friday SUMMIT este un eveniment ce va avea loc timp de 5 zile, in perioada 27 septembrie - 1 octombrie 2021.
Zilnic, de la ora 9:00 AM, se vor desfasura cate 4 sesiuni video live prezentate de experti in marketing si fondatori din piata de eCommerce. Toate sesiunile sunt concentrate pe tema Black Friday: cum poate un magazin online sa isi maximizeze vanzarile in ultimul trimestru al anului.
Participarea live este gratuita si incurajata.
Inregistrarile sesiunilor live vor putea fi accesate doar contracost - iar cei care le comanda inaintea evenimentul se bucura de un pret Early Bird.
Ce se intampla la Black Friday SUMMIT 2021
Black Friday ramane una dintre cele mai importante zile din an pentru oamenii de afaceri si vanzari.
Desi statisticile din 2020 au aratat o usoara scadere fata de anii trecuti, nimeni nu poate contesta cifrele: pentru multi, acum se intampla cele mai mari vanzari.
Prin urmare, pregatirea campaniei de Black Friday nu este chiar floare la ureche. La fel de important e sa eviti greselile, pentru a economisi resursele de care dispui.
Black Friday SUMMIT promite sa ofere raspunsuri, planuri, strategii si idei pentru ca antreprenorii care au afaceri online si angajatii lor sa organizeze campanii extraordinare, care aduc intr-adevar rezultate.
Subiectele abordate variaza de la plati online, livratori,... mai mult
Miercuri, 08 Septembrie 2021, ora 16:27
Cumparaturile online de Black Friday din Statele Unite au crescut cu aproape 22%, la un nivel record de 9 miliarde de dolari, potrivit datelor Adobe Analytics. In schimb, traficul in magazine a scazut cu 52,1%, cumparatorii preferand sa faca achizitii de acasa, pentru a se proteja de noul coronavirus, relateaza CNBC.
Pentru urmatoarele saptamani, esentiale pentru sezonul cumparaturilor de sarbatori, traficul din magazine ar putea scadea cu 22%-25% fata de anul trecut, potrivit unor estimari anterioare ale Sensormatic Solutions.
Cumparatorii au cheltuit 9 miliarde de dolari pe internet, in a doua zi dupa Thanksgiving, cu 21,6% mai mult fata de anul trecut, potrivit Adobe, care analizeaza tranzactiile online a 80 dintre cel mai importanti 100 de retaileri online din Statele Unite.
Aceasta suma face ca editia Black Friday 2020 sa fie al doilea cel mai mare eveniment online din istoria Statelor Unite, dupa editia de anul trecut a Cyber Monday, potrivit Adobe. Potrivit estimarilor, Cyber Monday va deveni in acest an cel mai mare eveniment digital din istorie, cu cheltuieli de 10,8-12,7 miliarde de dolari, care ar fi cu 15%-35% mai mari fata de 2019.
"Consolele, telefoanele, dispozitivele smart si televizoarele, care se cumpara de obicei de Black Friday, isi impart in acest an spatiul online cu cumparaturi neobisnuite pentru acest eveniment, cum ar fi produsele de bacanie, hainele si alcoolul, care in mod normal ar fi fost cumparate in magazine", a declarat Taylor... mai mult
Duminica, 29 Noiembrie 2020, ora 08:16
Statisticile finale publicate de organizatorii evenimentului Black Friday arata ca in Romania au fost facute 539.000 de tranzactii online pe data de 13 noiembrie - aproape dublu fata de anul precedent, cu rate de crestere de 95%.
Datele furnizate pentru comerciantii PayU, organizatorii editiei din 2020:
- Valoarea totala a volumelor tranzactionate onlinea ajuns la 349 de milioane, cu 78% mai mult decat anul trecut;
- Numarul de tranzactii onlinea ajuns la 539.000 de tranzactii - aproape dublu fata de anul precedent cu rate de crestere de 95%;
- Minutul de aurramane 07:44 cu 4.792 de tranzactii, cu 124% mai mult decat anul precedent;
- Valoarea medie a cosului de cumparaturi este 647 lei, in scadere cu 8%, iar a celui in rate este de 1.028 lei, in urcare cu 2% si mai mare cu 60% decat cosul mediu de cumparaturi;
- Tranzactiilor cu plata intr-un singur click au crescut cu 117% fata de anul precedent iar ponderea lor se aproprie de 50% din total tranzactiilor realizate cu cardul;
- Plata in rate: romanii au cumparat online in rate in valoare de 90 de milioane de lei, cu 15% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut;
Principalele categorii de produse cumparate de romani, in ordinea vanzarilor:
- IT&C
- Home & Deco inclusiv decoratiuni de Craciun
- Fashion
- Parfumuri & Beauty
- Carti si jocuri
- Jucarii.
Pe de alta parte, cel mai valoros produs vandut in Romania a fost un automobil BMW 220d, la pretul de 40.200 euro redus de la 53.640... mai mult
Sambata, 14 Noiembrie 2020, ora 17:48
PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT si electronice din Romania si un reper pentru toti cei pasionati de tehnologie si gaming, anunta startul campaniei Black Friday de Gaming pe data de 13 noiembrie. In cadrul campaniei magazinul va oferi reduceri substantiale la sute de produse din toate categoriile.
Black Friday de Gaming reprezinta cel mai mai mare eveniment marca PC Garage. Ziua de 13 noiembrie va fi cea mai importanta zi din an, fiind ocazia perfecta pentru orice utilizator sa isi aleaga produsele preferate la preturi speciale. Sunt vizate produse din toate categoriile astfel incat fiecare utilizator sa isi poata gasi produsul mult dorit.
Pentru aceasta editie de Black Friday de Gaming PC Garage ofera:
*Peste 35.000 de componente (procesoare, placi video, placi de baza, carcase, coolere si multe altele)
*Peste 1.000 sisteme gaming PC Garage, gata asamblate
*Peste 1.500 laptopuri de gaming, Multimedia si Business
*Peste 10.000 periferice de gaming
*Peste 2.500 de scaune si birouri de gaming
*Peste 2.800 monitoare, pentru toate bugetele, cu diagonale cuprinse intre 21 - 40 inch
*Peste 1.000 de licente pentru sisteme de operare si aplicatii Office
*Peste 3.000 televizoare si smartphone-uri
*Peste 1.000 Routere wireless, NAS-uri, Switch-uri si UPS-uri
Surpriza acestui Black Friday 2020 va fi un sistem de gaming realizat de PC Garage special pentru acest eveniment. Se numeste Viking Black Friday si va fi disponibil doar... mai mult
Joi, 12 Noiembrie 2020, ora 12:13
Mai bine de jumatate (54%) dintre romani au de gand sa faca cumparaturi de Black Friday in acest an, arata datele oferite de cel mai mare marketplace din Romania. Daca multe dintre lanturile mari de retail au furat deja startul reducerilor, saptamana aceasta sunt concentrate campaniile celor mai multe magazine, online si offline.
Iar anul acesta reducerile se anunta chiar mai spectaculoase si includ chiar reduceri la teste anti-covid, apartamente, mobilier ergonomic pentru biroul de acasa sau cadouri experientiale.
Dupa cateva luni in care comertul online a cunoscut o evolutie accelerata, interesul pentru Black Friday este foarte mare, in crestere fata de editia precedenta. Potrivit unui studiu realizat in aceasta luna de eMag, mai mult de jumatate dintre romanii cu varsta intre 18 si 65 ani intentioneaza sa faca cumparaturi in aceasta saptamana, in crestere cu 8% fata de anul trecut.
Black Friday cu produse inedite
Interesant este ca anul acesta au aparut o serie de oferte, unele dintre ele cu adevarat inedite.
Astfel, marketplace-ul eMAG a anuntat o lista cu "produse speciale", precum:
* Teste Real Time PCR la 199 lei, cu reducere de aproape 50%
* Peste 200 de masini si motociclete
* Cea mai mare reducere, de 34.000 euro la un BMW 840d XDrive Gran Coupe
* Inchiriere de rulote, masini, servicii taxi si car-sharing
* Abonamente de telefonie
* Servicii medicale
* Cafea de la Starbucks
* Monede si lingouri de aur
* Ceasuri si bijuterii de lux
*... mai mult
Miercuri, 11 Noiembrie 2020, ora 00:10
In mod traditional, pentru magazine, Black Friday reprezinta a 13-a luna din an, cu vanzari care echivaleaza o luna normala. Campaniile extinse de reduceri de pe parcursul intregului an 2020, marcate de contextul imprevizibil cauzat de efectele pandemiei, in alte conditii ar fi diminuat interesul cumparatorilor pentru perioada Black Friday. Totusi, avand in vedere schimbarile fundamentale in comportamentul de cumparare care au avut loc in ultimele 7-8 luni si reorientarea catre online a multor cumparatori care erau fideli offline-ului, cel mai probabil vor duce magazinele spre noi indicatori de crestere sunt de parere furnizorii de solutii de eCommerce din Romania.
"Anul acesta Black Friday va fi foarte interesant de observat, desi in ultimii ani, relevanta Black Friday ca si moment clar delimitat in timp s-a depreciat - nu doar in Romania, ci si pe multe alte piete", spune Arthur Radulescu, fondator MerchantPro, platforma locala de eCommerce.
Potrivit acestuia, numarul de magazine noi a crescut considerabil in perioada pandemiei - cu 25% -, odata cu nevoia celor din offline de a trece in online pentru a supravietui. La nivel general, online-ul romanesc a crescut in 6 luni cam cat ar fi crescut in 3-4 ani, cu rate medii de crestere de peste 50% fata de perioade similare din 2019, a mai precizat Arthur Radulescu, analizand datele extrase de pe platforma unde sunt inscrise peste 1.500 de magazine active.
Black Friday cu precautie pentru afacerile noi
Anca Negescu... mai mult
Duminica, 01 Noiembrie 2020, ora 06:01
Romanii au cheltuit cel mai mult, in medie 800 de lei, pentru achizitionarea de televizoare si produse electronice, cu ocazia Black Friday 2019, iar o treime dintre utilizatorii de Internet si-au folosit economiile pentru evenimentul reducerilor, reiese dintr-un studiul de specialitate, publicat miercuri.
Cercetarea realizata de Starcom, in parteneriat cu agentia de cercetare Kantar TNS, arata ca numarul romanilor care aleg sa cumpere de Black Friday este in crestere, cu o rata de conversie din intentie in achizitie in online cu 22% mai mare, comparativ cu anul 2017.
In ceea ce priveste gradul de satisfactie, sapte din zece romani s-au declarat multumiti de Black Friday 2019. In acelasi timp, un numar semnificativ mai mare de utilizatori de internet din mediul urban declara ca, in 2019, campaniile de reduceri incepute inainte de ziua campaniei celor mai multe reduceri din an le-au crescut interesul fata de intregul fenomen: 35% in 2019 vs. 21% in 2018.
Potrivit studiului, romanii utilizatori de internet isi pastreaza obiceiul de a-si pregati din timp cosul de cumparaturi de Black Friday, 28% dintre acestia isi fac selectia de produse cu 3-4 saptamani inainte de eveniment. Totodata, de teama sa nu piarda produsele dorite, consumatorii le achizitioneaza mai repede, mai ales in weekend-ul de dinainte de ziua de Black Friday (36%).
In 2019, principalele surse de informare despre Black Friday sunt: postarile de pe Facebook, reclamele de pe website-uri si cele... mai mult
Miercuri, 18 Decembrie 2019, ora 15:12
TAROM deruleaza, in perioada 12 - 17 noiembrie, o campanie "Black Friday" cu tarife reduse pentru 28 de rute, incepand de la 119 euro, dus-intors, informeaza, marti, compania.
Astfel, sunt disponibile bilete cu preturi incepand de la 119 euro, dus-intors, cu toate taxele incluse, pentru calatorii intre Bucuresti - Atena, Istanbul, Frankfurt, Munchen, Roma, Chisinau, Hamburg, Tbilisi, Tel Aviv, Salonic, Praga, Stockholm, Belgrad, Torino si Lyon.
De asemenea, tarife de la 139 de euro (dus-intors, cu toate taxele incluse) sunt oferite pentru rute intre Bucuresti - Budapesta, Sofia, Amsterdam, Bruxelles, Barcelona, Erevan si Nisa, in timp ce, de la 159 de euro, pentru calatorii intre Bucuresti - Paris, Cairo, Amman, Beirut, Madrid si Londra.
Potrivit companiei aeriene, in oferta sunt incluse: zboruri dus-intors, cu toate taxele incluse, un bagaj de mana de 10 kg, un bagaj de cala de 23 kg (30 kg pentru Roma, Amman si Beirut), check-in si catering la bord.
Oferta este valabila pentru cursele operate TAROM, in perioada 29 noiembrie 2019 - 31 octombrie 2020 (data ultimului retur) si este supusa unor termene si conditii speciale. Locurile la aceste tarife sunt limitate.
In plus, compania mentioneaza ca, in marja acestor oferte, perioada minima de sedere la destinatie este de doua zile sau noaptea de sambata spre duminica, perioada maxima de sedere la destinatie este de 30 zile. De asemenea, se acorda o reducere de 90% pentru tariful fara loc pentru primul infant... mai mult
Marti, 12 Noiembrie 2019, ora 13:51
Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro la nivelul lunii noiembrie, arata o analiza Frames, realizata pe baza estimarilor din piata.
Cea de-a 9 editie a Black Friday a debutat deja la unele magazine, insa punctul culminant va fi pe 15 noiembrie, ziua in care toti marii jucatori din piata, de la IT&C la fashion, home&deco, food, beauty, servicii etc. au anuntat campanii speciale in care reducerile de preturi vor merge pana la 80-90%.
Potrivit estimarilor analistilor de la Frames, editia din acest an va aduce un plus de cel putin 50 de milioane de euro incasari pentru retaileri, in conditiile in care campania de,, Black Friday'' a ajuns la un nivel de maturitate.
"De la gestiunea stocurilor la pricing, extinderea optiunilor de plata (rate fara dobanda, leasing etc.) si campaniile de promovare mult mai bine targetate, 2019 va consemna un plus semnificativ la capitolul oferte si servicii de suport. Business-ul de Black Friday 2019 vine, pe de alta parte, intr-un moment cum nu se poate mai bun si in privinta cererii, cresterile de salarii si modificarea obiceiurilor de consum generand un plus semnificativ si in acest segment", arata analiza Frames.
In 2018, Black Friday a adunat, in numai citeva zile, vanzari de 250 de milioane de euro, cu eMAG, Altex & Mediagalaxy, Flanco si FashionDays in prim-plan.
Unul... mai mult
Vineri, 01 Noiembrie 2019, ora 10:48