Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro la nivelul lunii noiembrie, arata o analiza Frames, realizata pe baza estimarilor din piata.
Cea de-a 9 editie a Black Friday a debutat deja la unele magazine, insa punctul culminant va fi pe 15 noiembrie, ziua in care toti marii jucatori din piata, de la IT&C la fashion, home&deco, food, beauty, servicii etc. au anuntat campanii speciale in care reducerile de preturi vor merge pana la 80-90%.
Potrivit estimarilor analistilor de la Frames, editia din acest an va aduce un plus de cel putin 50 de milioane de euro incasari pentru retaileri, in conditiile in care campania de,, Black Friday'' a ajuns la un nivel de maturitate.
"De la gestiunea stocurilor la pricing, extinderea optiunilor de plata (rate fara dobanda, leasing etc.) si campaniile de promovare mult mai bine targetate, 2019 va consemna un plus semnificativ la capitolul oferte si servicii de suport. Business-ul de Black Friday 2019 vine, pe de alta parte, intr-un moment cum nu se poate mai bun si in privinta cererii, cresterile de salarii si modificarea obiceiurilor de consum generand un plus semnificativ si in acest segment", arata analiza Frames.
In 2018, Black Friday a adunat, in numai citeva zile, vanzari de 250 de milioane de euro, cu eMAG, Altex & Mediagalaxy, Flanco si FashionDays in prim-plan.
Unul... mai mult
Vineri, 01 Noiembrie 2019, ora 10:48
Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Este de asteptat ca aceasta cifra sa fie depasit cu mult, deocamdata, doi dintre cei mai importanti retaileri offline urmand sa-si anunte performantele.
De la "jucarii" marca Mercedes, pana la jucarii pentru cei mici, toate reducerile s-au bucurat de un interes crescut din partea romanilor.
eMag, cele mai mari vanzari
Deocamdata, dintre companiile care au anuntat rezultatele campaniei Black Friday, eMAG a avut cele mai mari vanzari, respectiv 250.000 de produse in valoare totala de 23 milioane de euro.
Pe parcursul campaniei, eMag primit 3,1 milioane de vizite. Cresterea traficului fata de anul trecut a fost sustinuta de zona de mobile, care a generat 450.000 de vizite si 13.000 de comenzi.
eMAG a stabilit un nou record de Black Friday cu un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, pe care l-a vandut cu la 45.000 de euro. Pentru acelasi model, magazinul a listat si cel mai mare discount oferit vreodata unui produs tranzactionat online de Black Friday, in valoare de 12.600 de euro. Din cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai si Mercedes-Benz in valoare totala de un milion de euro, au fost vandute 60.
Pe parcursul campaniei Black Friday, eMag primit 3,1 milioane de vizite. Cresterea traficului fata de anul trecut a fost sustinuta de zona de mobile, care a generat 450.000 de vizite... mai mult
Marti, 26 Noiembrie 2013, ora 00:01
Black Friday 2012 a generat vanzari peste asteptari pentru unii retaileri, in timp ce pentru altii a insemnat blocarea site-urilor. Principalele site-uri de profil de pe piata, altex.ro, domo.ro, flanco.ro, evomag.ro sau clickshop.ro, au inregistrat reale probleme in acest interval si nu au putut fi accesate.
Pana la 09.30, eMAG.ro epuizase 40% din stocul de produse desktop si monitor si 69% din stocul de produse electrocasnice. Cele mai mari procente au fost inregistrate de laptopuri (83%), imprimante (84%) si produsele de ingrijire personala (77%).
La ora 12:00, eMAG a anuntat noile cifre record pentru Black Friday: peste 100.000 de produse comandate. Pana la acea ora, peste 1,2 milioane de vizitatori intrasera pe site-ul eMAG.ro, care s-a blocat in cateva momente, cumuland 20 de minute de inactivitate.
Un alt site IT, evoMAG a anuntat pe Twitter in jurul orei 13:30 ca magazinul a vandut pana 60% din stocul de produse aflate in promotia Black Friday 2012.
Flanco si-a indemnat clientii sa viziteze magazinele, iar la doua ore de la lansarea campaniei Black Friday inregistrase vanzari de peste 30 de ori mai mari decat intr-o zi obisnuita, dupa cum au anuntat reprezentantii companiei.
Cele mai vandute produse, in primele doua ore, fusesera televizoarele cu ecran plat, notebook-urile si masinile de spalat.
Ulterior, la ora 13:25, oficialii Flanco au anuntat noi cifre de vanzari. Mai precis, dupa cinci ore de la inceperea Black Friday, Flanco vanduse peste... mai mult
Vineri, 23 Noiembrie 2012, ora 18:36
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an, reprezinta un dublu beneficiu: companiile mari isi adancesc profitul, iar cele mici dobandesc notorietate.
Chiar daca la inceputul zilei, site-urile principalelor magazine online, cum ar fi altex.ro, domo.ro, flanco.ro, evomag.ro sau clickshop.ro, nu au putut fi accesate, pe parcursul zilei de vineri, probelemele s-au remediat, iar accesarile au ajuns la un nivel record. Comenzile mari inregistrate de cele mai mari companii de electronice, dar si de catre site-uri care comercializeaza carti, cosmetice sau jucarii au rotunjit veniturile retailerilor.
Flanco a incasat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, eMAG a epuizat stocul de produse electrocasnice in cateva ore, iar elefant.ro a vandut cu aproape 60% mai multe carti ca de obicei.
Cele mai bine vandute produse au fost laptopurile, tabletele, dar si sistemele home cinema, televizoarele sau electrocasnicele.
Business24 a prezentat in format LIVE TEXT principalele momente ale zilei de Black Friday 2012.
- 16.40 - Cele mai multe stocuri au fost epuizate la eMAG, Flanco si domo.ro.
- 15:37 - Vizibilitatea Black Friday in social media: peste 24 de milioane de vizualizari estimate, peste 4.000 de mentionari pe Twitter si peste 18 milioane de vizualizari pe Facebook - via Cristian Manafu.
- 14:05... mai mult
Vineri, 23 Noiembrie 2012, ora 17:38
In aceasta noapte, dupa ora 00:00, incep cele mai asteptate reduceri ale anului. Vezi care sunt principalele magazine si ce produse au reduceri.
Spre deosebire de anul trecut, reducerile de Black Friday 2012 nu au fost adoptate doar de retailerii IT&C. Business24 iti prezinta principalele companii care au anuntat reduceri.
Din categoria IT&C
- eMAG, Altex, Flanco, Domo, Koyos.ro, evoMAG, pcgarage.ro, F64, clickshop.ro, EuroGSM
Seful eMAG: Black Friday va fi cel mai tare eveniment de shopping din Romania
Din categoria fashion
TinaR, Zorile Store, La Femme, fashionfun.ro, laredoute.ro, Mini Prix, cbstore.eu (magazinul lui Catalin Botezatu)
Black Friday 2012: Afla ce site-uri au mai intrat in campanie
Din categoria carti
Elefant.ro, Humanitas, Libris, Litera, Art, Nemira, bookcity.ro
Black Friday 2012: Peste 4 milioane de romani se pregatesc de cumparaturi
Din categoria anunturi
- Okazii.ro
Black Friday 2012: Okazii.ro, reduceri de pana la 70%
Din categoria jucarii
Strollers.ro, bebeblis.ro, edukid.ro, 101jucarii.ro
Ce sa nu cumparati de Black Friday mai mult
Joi, 22 Noiembrie 2012, ora 16:49
Black Friday 2012 are parte nu doar de interesul crescut al utilizatorilor, ci si de un numar mult mai mare de magazine care vor oferi reduceri, din diverse domenii, precum fashion sau carti.
Dupa ce magazine precum eMAG, Flanco, F64, Altex, Koyos, Elefant.ro sau Watchshop.ro si-au anuntat intentia de a oferi reduceri de Black Friday 2012, mai multe companii, din diverse domenii, au anuntat luni ca participa si ele la ziua dedicata marilor promotii.
Orange Romania
Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, a lansat campania Black Week, exlusiv online, in perioada 19-25 noiembrie.
"Timp de 7 zile, vizitatorii paginii orange.ro isi pot cumpara din magazinul online telefoane, tablete si laptopuri cu reducere de pana la 90%, alaturi de un nou abonament sau cu prelungirea celui existent", au anuntat luni oficialii operatorului.
Orange va avea reduceri si la accesorii, precum casti Bluetooth, carduri micro-SD, huse, rucsacuri, camere foto, GPS-uri sau HDD-uri.
Produsele vor avea pana la 90% reducere si vor putea fi achizitionate exclusiv online, in limita stocului disponibil, de catre vizitatori, indiferent daca sunt sau nu clienti Orange.
Editura Nemira
Editura Nemira se alatura firmelor care vor avea reduceri de Black Friday 2012. Oficialii companiei vor oferi mai multe detalii noi. Pana atunci, libraria digitala a editurii ofera reduceri de pana la 20% al cartile in curs de aparitie si la noutati.
Editura Libris... mai mult
Luni, 19 Noiembrie 2012, ora 16:44
eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, se pregateste pentru Black Friday 2012, care va avea loc in data de 23 noiembrie.
"Organizam Black Friday 2012 si va fi cel mai tare eveniment de shopping din Romania", a declarat pentru Business24 directorul general al companiei, Iulian Stanciu.
"Vom anuntat mai multe detalii in ziua de joi dupa-amiaza", a spus Stanciu.
Anul trecut, eMAG a avut 1,1 milioane de vizitatori, 90.000 de produse comandate si comenzi in valoare de opt milioane de euro.
In 2011, cand s-a dat startul Black Friday, intre 5 si 6 dimineata, peste 100.000 de vizitatori unici trecusera deja pe site-ul eMAG, generand peste 4.600 de comenzi.
Ce companii au anuntat oficial reduceri de Black Friday
Flanco
Flanco va continua si anul acesta reducerile de Black Friday, iar pregatirile pentru campanie vizeaza reduceri atat pe site-ul companiei, cat si in magazinele fizice, potrivit unei declaratii a directorului de marketing, Marina Zara.
F64
F64, cel mai mare retailer de aparate si echipamente foto din Romania, va avea reduceri de pana la 50% in ziua dedicata Black Friday 2012. F64 va avea reduceri atat pentru aparatele foto compacte, dar si pentru aparatele foto dedicate profesionistilor.
"Am pregatit deja stocul, avem mii de unitati care vor beneficia de reduceri. Actiunea de anul trecut a fost un real succes pentru noi, ne dorim ca anul acesta sa depasim rezultatele din 2011", a declarat Marian Alecsiu, manager general al F64... mai mult
Joi, 15 Noiembrie 2012, ora 13:55
Black Friday 2012, cea mai mare campanie de vanzari a anului, poate fi o modalitate perfecta pentru retaileri sa isi rotunjeasca veniturile si sa inregistreze vanzari record.
Anul trecut, produsele electronice au avut preturi mai mici chiar si cu 60%, iar stocurile de telefoane, tablete, smartphone-uri si electrocasnice s-au epuizat rapid.
In 2011, magazinele din Romania s-au umplut de la primele ore ale diminetii, iar sute de mii de clienti au facut numeroase tranzactii online. Cele mai cautate produse au fost LCD-urile, iar dupa trei ore stocurile erau epuizate.
Black Friday a adus magazinelor online din Romania recorduri dupa recorduri in 2011: milioane de vizitatori online, sute de mii de produse vandute si comenzi in valoare de zeci de milioane de euro.
Printre magazinele online care vor avea oferte cu ocazia Black Friday 2012, se numara eMAG.ro, Domo.ro, Flanco.ro, Altex.ro, evoMag.ro, PCgarage.ro, Koyos.ro, F64.ro, Elefant.ro. Probabil ca promotia Black Friday 2012 va fi si in magazinele fizice ale marilor retaileri, chiar daca niciunul dintre ei nu a anuntat in mod oficial acest lucru.
Anul trecut, eMAG.ro a avut 1,1 milioane de vizitatori, 90.000 de produse comandate si comenzi in valoare de opt milioane de euro.
eMAG.ro a creat deja o pagina dedicata reducerilor Black Friday 2012, care momentan redirectioneaza utilizatorii catre pagina principala. La cautarea pe Google dupa cuvintele "Black Friday 2012", pagina eMAG.ro -... mai mult
Vineri, 09 Noiembrie 2012, ora 13:56
Conceptul de Black Friday, ziua cu cele mai mari promotii din an, a inceput sa aiba succes si in Romania, campania fiind profitabila in 2011, insa ce asteptari ar trebui sa avem in acest an?
Black Friday a adus magazinelor online din Romania recorduri dupa recorduri in 2011: milioane de vizitatori online, sute de mii de produse vandute si comenzi in valoare de zeci de milioane de euro.
Spre exemplu, eMAG.ro a avut 1,1 milioane de vizitatori, 90.000 de produse comandate si comenzi in valoare de opt milioane de euro.
In 2012, Black Friday va pica in data de 23 noiembrie. Ca si anul trecut, promotia va incepe la ora 5 dimineata si se va termina duminica la ora 23.59.
Cea mai mare campanie de vanzari va fi sustinuta in acest an in mediul online de magazine precum eMAG.ro, Domo.ro, Flanco.ro, evoMag.ro, PCgarage.ro sau Koyos.ro.
Anul trecut, stocul din promotia Black Friday a fost epuizat in toate magazinele online.
Asadar, daca ai in minte foarte clar ce vrei sa-ti cumperi, iti recomandam sa fii pe site-urile online inca de la prima ora a reducerilor. Tine cont de faptul ca anul trecut, intre 5 si 6 dimineata, cand s-a dat startul promotiilor, peste 100.000 de vizitatori unici trecusera deja pe site-ul eMAG.ro, generand peste 4.600 de comenzi.
Vei evita, astfel, problemele tehnice pe care le-ar putea intampina site-urile din cauza traficului foarte mare. Chiar si eMAG, pentru care Hostway s-a pregatit cu cinci saptamani inaintea Black Friday si a... mai mult
Luni, 29 Octombrie 2012, ora 13:35