Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro
Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Magazinul online electroIT emag.ro si retailerul Flanco anticipeaza in perioada campaniei Black Friday vanzari de 41 milioane de euro, in crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a
Multe magazine din Romania incep reducerile de Black Friday inaintea evenimentului, "furand" startul in incercarea de a atrage cati mai multi cumparatori. Dupa ce Black Friday a devenit tot mai
Magazinele online din platforma 2Parale, cea mai mare retea de marekting afiliat din Romania, au avut vanzari record in luna decembrie, in valoare de 4,77 milioane de lei.
Black Friday 2012 a generat vanzari peste asteptari pentru unii retaileri, in timp ce pentru altii a insemnat blocarea site-urilor. Principalele site-uri de profil de pe piata, altex.ro, domo.ro,
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,
Cresterea exponentiala a vanzarilor de Black Friday din acest an arata ca aceasta zi se va constitui intr-un instrument de marketing de succes in Romania si pe viitor.
Black Friday 2012 are parte nu doar de interesul crescut al utilizatorilor, ci si de un numar mult mai mare de magazine care vor oferi reduceri, din diverse domenii, precum fashion sau carti.
Grupul Naspers, unul dintre cei mai mari jucatori globali din online, a preluat 70% din actiunile eMAG.ro, cel mai mare retailer online de pe piata locala. Iulian Stanciu va pastra 21,6% din actiuni,
Lantul de retail electro-IT Flanco anunta lansarea campaniei Black Week, desfasurata in perioada 22-27 martie 2012, ce va oferi, in toata reteaua de magazine din tara, reduceri de pana la 50% la
Suma cheltuita la nivel global pe produse IT va depasi 1 trilion de dolari in 2012, chiar daca rata de crestere a domeniului va fi mai mica decat anul trecut, a anuntat Asociatia Consumatorilor de