Evenimentele petrecute in compania cunoscutilor sunt momente despre care ne amintim cu placere, multa vreme dupa ce s-au incheiat. In functie de situatie, putem sarbatori aniversari, reusite profesionale, achizitia unei locuinte noi sau, pur si simplu, o persoana careia dorim sa-i facem o surpriza frumoasa.
Toate necesita atentie la detalii, alegerea celor mai potrivite elemente decorative, un meniu personalizat pentru eveniment si multe altele – deci o buna organizare. Aceasta va avea un impact pozitiv asupra fiecarui participant, ceea ce va asigura succesul intregii initiative. De cele mai multe ori, organizatorul alege un loc aparte pentru un astfel de proiect, insa cum s-ar putea realiza acesta intr-un spatiu profesional? Te invitam sa descoperi mai jos patru pasi esentiali pentru a pregati o petrecere reusita la birou.
Stabileste-ti din timp reperele: data, tema, lista de participanti.
In orice aspect al vietii te-ai implica, descoperi la un moment dat ca e mai bine sa te pregatesti din timp; cu atat mai mult atunci cand vrei sa demarezi un eveniment cu invitati. Indiferent cat de meticulos vrei sa actionezi, trebuie sa incepi cu primul pas, care presupune stabilirea reperelor esentiale:
data – importanta atat pentru organizator, cat si pentru invitati;tema – pe baza careia stabilesti componentele petrecerii;lista participantilor – necesara in dinamica organizarii, pentru a nu depasi capacitatea spatiului si a putea tine lucrurile sub control.... mai mult
Marti, 07 Decembrie 2021, ora 16:00
In cadrul unui spatiu de birouri, iluminatul joaca un rol esential pentru sanatatea angajatilor si productivitate. In special in cazul celor care petrec ore bune in fata computerului sau a laptopului, va fi nevoie de surse cat mai potrivite de lumina. De asemenea, designul pentru care optezi in zona de birouri trebuie sa includa si felul in care decizi sa pozitionezi toate corpurile de iluminat. Doar in acest fel te poti bucura de un echilibru al decorului, dar si de satisfactie la nivel colectiv. Iata cateva sfaturi si idei care te vor ajuta sa iei cele mai bune decizii:
Pozitioneaza corect sursele de lumina
Munca in fata unui ecran presupune pozitionarea corecta a corpurilor de iluminat folosite. In caz contrar, monitoarele vor reflecta lumina si vor crea disconfort in timpul folosirii computerului sau a laptopului. Luminile instalate pe tavan sunt solutia cea mai practica in cazul spatiilor de birouri si, de cele mai multe ori, cele fluorescente sunt potrivite pentru spatii mari, deschise. In cazul unui spatiu de lucru de dimensiuni generoase, opteaza pentru un corp de iluminat care acopera o suprafata cat mai mare si care raspunde nevoilor tale in materie de design. Cel mai des folosite becuri sunt cele LED, deoarece au o durata de viata mai lunga, consum redus de energie si ofera o gama mai larga de optiuni, precum posibilitatea de a regla intensitatea si culoarea luminii.
Sursa naturala de lumina ramane cea mai importanta si mai benefica pentru oameni. De... mai mult
Vineri, 26 Noiembrie 2021, ora 16:53
După mai bine de un an și jumătate de lucru de la distanță sau în sistem hibrid, angajații din România spun că biroul va avea un rol important în viata lor la job și după ce va trece pandemia. Mulți dintre cei care ocupă locuri de muncă la birou au fost afectați de această perioadă.
Aproape 88% dintre angajații din România cred că birourile vor exista și în viitor. Dar cei mai mulți dintre cei care ocupă locuri de muncă la birou spun că spațiile de lucru post-pandemice trebuie să se transforme. 40% vor un birou unde să lucreze, dar și să interacționeze și să se relaxeze. Cel puțin acestea sunt rezultatele sondajului inițiat de Genesis Property printre angajați din toată țara.
Birourile nu mor. Se transformă!
După un an și jumătate de lucru în cea mai mare parte de la distanță sau în sistem hibrid, angajații din România spun că biroul va avea un rol important în viața lor la job și după ce va trece pandemia. Aproape 88% dintre ei cred că biroul lor va exista și în viitor, cei mai mulți așteptându-se la o transformare a spațiului în care lucrau înainte, arată un sondaj recent inițiat de Genesis Property în rândul a 1.183 de angajați din toată țara.
Astfel, peste 60% dintre respondenți afirmă că e important să existe în continuare spații dedicate pentru birouri. Chiar dacă modelul de lucru se transformă și biroul devine mai degrabă un spațiu multifuncțional unde să lucreze, dar și... mai mult
Marti, 19 Octombrie 2021, ora 14:47
Munca a jucat dintotdeauna un rol important în viața noastră socială, dar niciodată la fel de mare ca în timpul pandemiei, când lunile de lockdown au afectat sănătatea emoțională a oamenilor și i-au pus în fața unor provocări profesionale.
Tehnologia și instrumentele folosite pentru a continua să fim prezenți, deși lucrăm de la distanță, au fost benefice pentru a menține relația cu colegii și clienții. Însă nevoia de interacțiune fizică și obiceiul de a merge la birou în fiecare zi sunt importante pentru mulți dintre noi.
Există numeroase preconcepții despre munca la birou, multe apărute ca urmare a pandemiei de coronavirus. Cu toate acestea, lucrurile pe piața muncii s-au schimbat semnificativ în ultimii doi ani, iar multe dintre ideile despre munca la birou nu se mai aplică în 2021.
La birou, angajații nu se pot concentra la fel cum o fac acasă
După 1 an și jumătate acasă, angajații au început să aibă alte așteptări de la birourile lor, care să simuleze mediul avut în work from home. Așadar, biroul tradițional nu va mai fi în viitor o opțiune pentru ca marile companii să atragă angajații la locul de muncă. Birourile tradiționale se transformă, treptat, în huburi de socializare și colaborare. Astfel, mediul de muncă „activity based“ devine din ce în ce mai popular. Acest concept recunoaște că oamenii desfășoară activități diferite în timpul programului și astfel au nevoie de... mai mult
Luni, 27 Septembrie 2021, ora 16:13
Este foarte ușor să acumulezi o mulțime de lucruri pe biroul tău, mai ales atunci când lucrezi de acasă. Între grămezile de dosare ce se clatină periculos, documente, hârtii, corespondența care a acaparat tot spațiul de lucru, post-it și accesoriile de birou, vine un moment când simți că nu mai poți respira. Iată câteva sfaturi care te pot ajuta să lucrezi liniștit și productiv într-un spațiu minimalist și eficient.
Sortare și organizare
Pentru a obține un birou minimalist, care să respire, un singur cuvânt de ordine: organizare. Va trebui să sortezi în mod serios, să păstrezi elementele esențiale și să elimini orice obiect care nu are ce căuta în spațiul tău de lucru. Elementele de bază sunt computerul, lampa de birou, un notebook, suportul pentru creioane și doar dosarele la care lucrezi în acel moment. Evită aglomerația vizuală și depozitează orice alt lucru inutil în sertarele biroului tău. Ideal ar fi ca și acestea să fie bine organizate: unul pentru accesorii, precum articole de birotică și papetărie, post-it, plicuri, hârtie pentru imprimantă etc., un altul pentru articolele electronice, precum încărcătoare, flash drive, acumulatori, căști. Un al treilea pentru actele, facturile și corespondența importantă, sortate și ele în prealabil. Poți achiziționa un distrugator documente care îți va fi de mare ajutor în acest sens, pentru a putea renunța liniștit la orice CD, DVD, card sau act care... mai mult
Joi, 09 Septembrie 2021, ora 16:58
Scaunele de birou sunt atat de importante in conditiile in care lucram 6 - 8 ore la calculator sau laptop. In cele din urma, ele pot decide asupra starii noastre de sanatate.
Dar, cand ai nevoie de un scaun ergonomic nou sunt doua optiuni mari in fata ta: scaune birou cu mesh si scaune din piele.
Ce este mai bine pentru tine? Iata un articol care te poate ajuta in acest sens.
Atunci cand comanzi un scaun, este important sa iei in considerare diferitele tipuri de tesaturi disponibile, sa intelegi avantajele si punctele slabe ale fiecaruia din ele si apoi sa iei cea mai buna decizie.
In realitate, exista mai multe optiuni atunci cand vine vorba despre tesatura scaunelor de birou, dar cele mai importante sunt mesh-ul (sau plasa) si pielea. Ambele au avantaje si dezavantaje.
Scaune birou mesh
Scaunele mesh au aparut ca o schimbare revolutionara a mobilierului de birou si au devenit extrem de populare intr-un timp foarte scurt. Unii le considera cea mai buna alternativa in comparatie cu scaunele de birou din piele si tesatura.
Avantaje scaune de birou mesh
1. Ventilare
Scaunele din mesh au o structura deschisa pentru facilitarea ventilatiei. Aceasta vine de obicei la pachet cu o mai buna relaxare, cu un plus de confort, mai ales atunci cand trebuie sa petreci mult timp pe scaun.
De asemenea, scaunele din mesh permit circularea aerului intre corp - scaun si spatar. In schimb, scaunele din piele si cele din tesatura clasica permit acumularea... mai mult
Miercuri, 04 August 2021, ora 19:36
Mobilarea biroului este un proces care necesita timp si atentie. Din fericire, in ziua de azi gasesti tot ce ai nevoie pentru amenajarea spatiului de lucru pe internet, astfel ca nu trebuie sa mai mergi in magazinele fizice pentru a alege piesele potrivite. Acest avantaj este deosebit de important pentru antreprenori si pentru cei ce lucreaza de acasa si vor sa economiseasca timp si sa gaseasca, totodata, oferte avantajoase.
Cand vine vorba de alegerea unei canapele fixe pentru birou, s-ar putea sa ai o idee despre ce-ti place, insa cand incepi sa te uiti la modelele din magazinele online, este foarte posibil sa gasesti numeroase produse care sa se potriveasca cerintelor si preferintelor tale. Pentru a alege canapeaua ideala pentru biroul tau, te sfatuim sa tii cont de urmatoarele 4 criterii de selectie.
1. Dimensiunea biroului
Este esential sa iei in considerare dimensiunea biroului si implicit a zonei unde planuiesti sa asezi canapeaua. Doar asa vei putea decide daca optezi pentru o canapea cu doua locuri, cu trei locuri sau pentru un coltar. Nu cumpara o canapea fara sa analizezi aceste detalii inainte, deoarece trebuie sa-ti ramana suficient spatiu pentru restul mobilei si pentru ca tu, angajatii si partenerii care intra in birou sa se deplaseze confortabil prin incapere. Daca ai un birou mic, alege o canapea compacta, eventual cu spatiu de depozitare. Daca biroul tau este mare, poti achizitiona o canapea mare, chiar si un coltar.
2. Designul canapelei
Mobila... mai mult
Miercuri, 28 Iulie 2021, ora 18:47
Scaunul de birou este o piesa de mobilier care nu trebuie sa lipseasca din nici o locuinta sau birou pentru ca petrecem din ce in ce mai multe ore in fata computer-ului. Pentru ca, coloana vertebrala sa nu fie afectata de numarul mare de ore petrecute in fata computer-ului este necesar ca scaunul de birou sa fie de cea mai buna calitate. Protejarea starii de sanatate este cea mai importanta caracteristica pe care trebuie sa o indeplineasca un scaun de birou, insa si calitatea materialelor si aspectul acestuia sunt elemente foarte importante care nu trebuie ignorate in momentul in care vizualizezi scaune birou.
Un scaun de birou profesional poate fi achizitionat doar de la specilisti
Pentru a putea achizitiona un scaun elegant, rezistent, care are grija de coloana vertebrala este necesara colaborarea cu cei mai priceputi oameni din domeniul comercializarii scaunelor de birou. Cererea foarte mare pentru scaune de birou a facut ca pe piata sa apara scaune de birou care nu ofera toate caracteristicile de care ai nevoie pentru a putea lucra in siguranta. Pentru a putea evita achizitionarea acestora trebuie apelat doar la specilisti.
Avand o vasta experienta in domeniul comercializarii scaunelor de birou, rovereshop.ro, este alegerea pe care trebuie sa o faci in cazul in care doresti sa te bucuri de beneficiile oferite de catre un scaun de birou care este realizat la cele mai inalte standarde calitative. In cadrul colectiei de scaune de birou detinuta de catre aceasta... mai mult
Miercuri, 28 Iulie 2021, ora 12:56
Cei mai multi oameni petrec o mare parte din zi la birou, ceea ce inseamna ca acest spatiu devine o a doua casa, iar mediul in care lucreaza trebuie sa fie unul cat mai primitor si confortabil. Chiar daca in ultima perioada s-au produs schimbari de tipul work from home sau remote, odata cu revenirea la normal a situatiei globale, antreprenorii aleg sa redeschida portile spatiilor de lucru. In mod special dupa acest an marcat de masuri speciale, angajatii isi vor dori sa gaseasca la birou un mediu ambiant cat mai placut, care sa-i faca sa se simta in siguranta, dar si productivi. Iata cateva dintre metodele pe care le poti implementa in spatiul de birouri din compania ta:
Imbunatateste calitatea aerului
Cladirile moderne de birouri se bucura, de regula, de o ventilatie buna, care permite crearea unei atmosfere cat mai sanatoase si un aer curat pentru colectivul care munceste acolo. Insa, daca ai o firma de dimensiuni mai mici, care activeaza intr-un spatiu redus sau esti la inceput de drum, este important sa instalezi aparate care purifica aerul sau care controleaza nivelul umiditatii. Alege produse specifice nevoilor tale, de la Alecoair si ofera-le angajatilor un mediu cat mai potrivit pentru petrecerea programului de lucru. Un studiu din 2015 a demonstrat ca angajatii se bucura de o functie cognitiva imbunatatita daca lucreaza intr-un mediu mai bun.
Introdu detalii de design
Designul de interior din spatiul de birouri trebuie tratat cu la fel de multa... mai mult
Marti, 08 Iunie 2021, ora 17:01