Anul 2013 a fost pentru Bibiana Stanciulov un an al recunoasterii: Magiunul de Topoloveni a primit doua stele Michelin, iar dulceturile sale au fost premiate cu bronz si argint la Monde Selection - Bruxelles.
Recunoasterile nu s-au oprit aici, iar pentru 2014 se va concentra pe export si pe efortul de a-i face si pe romani sa inteleaga cat de sanatoasa poate fi dulceata fara zahar adaugat.
Pe plan personal si-a propus minim cinci zile de concediu, fara telefon, iar pentru afacerile sale spera ca TVA-ul pentru produsele fara zahar, si eco-bio-organic sa se micsoreze pana la maxim 5%.
Secretul energiei Bibianei Stanciulov este altruismul si in dorinta de a ajuta comunitatea, mai mult decat dorinta de profit, dupa cum a declarat femeia de afaceri, in cadrul unui interviu acordat Business24.
"Afacerile nu sunt facute numai pentru a strange averi. A face afacere inseamna si a face bine semenilor prin produsele sau serviciile realizate", a spus managerul Sonimpex.
Cum puteti caracteriza anul 2013, din punct de vedere al modului in care au evoluat afacerile dumneavoastra?
Un an cu multe recunoasteri pe plan intern si international: doua stele Michelin cu magiunul, bronz si argint la Monde Selection - Bruxelles, cu dulceturile.
La realizari trecem si accesarea unui fond european de 981.000 euro pentru promovarea magiunului in Elvetia, Norvegia si Rusia; acceptarea, de la Uniunea Europeana, a unui nou proiect de 544.000 euro pentru promovare Dubai, SUA.... mai mult
Miercuri, 01 Ianuarie 2014, ora 00:00
Magiunul de Topoloveni ar putea fi promovat in Dubai si America de Nord printr-un nou proiect european castigat de societatea Sonimpex Topoloveni, in comun cu un consortiu de producatori din Grecia, valoarea atribuita promovarii produsului romanesc fiind de circa 500.000 de euro.
"O alta surpriza placuta pentru noi este ca, in scurt timp, vor mai veni 500.000 de euro, tot pe un proiect european de promovare a magiunului de Topoloveni, realizat impreuna cu grecii, dar pentru zona Americii de Nord si Dubai, dupa ce Comisia Europeana a aprobat primul proiect pentru Romania, in valoare de peste 980.000 de euro partea noastra si tot datorita magiunului de Topoloveni.
Pe acest nou proiect, targetul este Dubai pentru ca America este deja pervertita la niste gusturi si va fi foarte greu sa-i conving de calitatea si functionalitatea produsului nostru. Insa, in Dubai, exista o traditionalitate si un respect al calitatii produsului ca aliment functional, plus ca sunt si bani, de ce sa nu o recunoastem", a declarat directorul general al companiei, Bibiana Stanciulov.
Valoarea totala a acestui program este de circa 2,5 milioane de euro, insa Romaniei, prin Sonimpex, ii revin doar 500.000 de euro, deoarece firma din Grecia are mai multe produse, precum branzeturi, vinuri si masline, iar perioada de derulare este de trei ani.
Magiunul de Topoloveni ajunge in Elvetia, Norvegia si Rusia
Bibiana Stanciulov a precizat ca de la 1 august va demara primele actiuni de promovare... mai mult
Duminica, 12 Mai 2013, ora 14:14
Magiunul de Topoloveni a fost ridicat la rang european. Este primul produs alimentar romanesc care a primit distinctia Europei si care se mandreste cu peste 8 premii internationale."Pe jurnalul UE este scris Romania cu magiunul de prune Topoloveni. Este prima data cand o intreprindere mica certifica un produs traditional. Noi am ridicat Topoloveniul la rang european", a declarat intr-un interviu acordat Bloombiz.ro, Bibiana Stanciulov, directoarea fabricii de magiun din Topoloveni.
Potrivit acesteia, primaria din Topoloveni a primit o suma mare de bani pentru a continua dezvoltarea turistica a zonei. Mai mult, magiunul de Topoloveni este asociat cu turismul romanesc.
"Faptul ca magiunul de Topoloveni va fi promovat la fel de mult ca turismul romanesc, pentru mine este important din punct de vedere financiar”, a mai declarat Stanciulov.
Pe de alta parte, Gabriela Berechet, directoarea Centrului pentru Investitii in Turism a precizat ca Ministerul Turismului a semnat un protocol de colaborare cu fabrica de magiun din Topoloveni pentru promovarea zonei turistice.
"Acest produs de Topoloveni va atrage atentia asupra localitatii si va vinde activitatile turistice din zona respectiva. <<Explore the Carpathian Garden>> suna foarte bine asociat cu brandul Magiun de Topoloveni”, a declarat intr-un interviu acordat Bloombiz.ro, Gabriela Berechet.
Potrivit acesteia, promovarea traditiilor locale este o modalitate de a ajuta orasele mici sa se dezvolte... mai mult
Sambata, 07 Mai 2011, ora 14:31