Grupul auto german Volkswagen a anuntat, joi seara, numirea sefului diviziei VW, Herbert Diess, in postul de director general, in cadrul unei restructurari de amploare care include regruparea
Automobilul Mercedes G-Class este la fel de elegant ca un plug de zapada, costa de doua ori mai mult decat venitul mediu al unei gospodarii americane si nu a mai fost redesenat din 1979, de la
Bentley a obtinut acordul Volkswagen pentru a incepe dezvoltarea unui automobil SUV de lux, care va costa cel putin 180.000 de euro, masina fiind bazata pe conceptul EXP 9 F prezentat anul trecut la
Jucariile sunt obiectele de care se pot lega cele mai frumoase amintiri ale unui copil, iar tu, ca parinte, te poti asigura ca ai contribuit la fericirea celui mic.
Sunt frumoase, rare si au facut istorie. Sunt atat de speciale, incat au fost cumparate cu orice pret. Cumparatorii au platit chiar si zeci de milioane de dolari. Iata top-ul celor mai scumpe masini
Bentley Motors si Brietling incheie un nou parteneriat, pentru lansarea in tandem a doua produse. Compania auto va introduce pe piata Bentley GT V8, in timp ce partenerul sau va realiza un ceas in
Salonul Auto de la Geneva este considerat de catre pasionatii de cai putere principalul eveniment al anului. Cea de-a 82-a editie a "adus" sub acelasi acoperis o parte dintre marii producatori auto
Cea mai scumpa masina second hand din Romania, conform ofertelor afisate pe portalurile de profil din Romania este un model Maybach 62 S, care se vinde cu 350.000 de euro, anunta Mediafax
Cea mai scumpa masina vanduta anul trecut in Romania este un Rolls Royce Phantom Coupe, care a costat peste 460.000 de euro, urmata de un Ferrari 599 de 320.000 de euro si un Rolls Royce Ghost de
Pentru a nu mai astepta sapte luni un SUV Dacia Duster, clientii francezi au ajuns sa plateasca sume intre 200 si 3.000 de euro pe unul la mana a doua potrivit siteului caradisiac.com, informeaza
Porsche vrea sa vanda in Romania 85 de masini in acest an, fata de 71 in 2009, mizand in special pe lansarea modelului hibrid al Porsche Cayenne, a declarat pentru NewsIn directorul marcilor
Masinile de lux se vand greu, uneori eforturile depuse pentru incheierea unui contract fiind de zece ori mai mari decat in trecut, iar companiile dispuse sa asigure aceste unitati sunt tot mai putine
Pentru a descoperi cele mai impresionante, cele mai sexoase si cele mai utile masini ale anului 2005 urmariti topul ce urmeaza. Cea mai la moda masina: BMW M5
Unii dintre ei ar putea sa isi cumpere o tara. Multi dintre ei s-ar face de ras in Romania cu masinile lor.Au masini vechi si de 10 ani, unii conduc modele populare, altii au chiar si Matiz in garaj.
Preturile lor iti fac inima sa stea, iar listele de asteptare pentru doritori se intind chiar si pe cativa ani. Forbes va prezinta topul celo mai dorite masini din lume.1. Aston Martin DBSPret
Maybach, brandul de ultra-lux din patrimoniul grupului Daimler, a vandut doar 146 de unitati in anul 2007. Acest lucru si lipsa unui model nou reprezinta motive clare pentru inchiderea
Ca sa le faca viata mai usoara romanilor bogati si pasionati de lux care mergeau pana acum la Viena pentru achizitia unui Bentley, marca britanica a decis sa isi deschida din septembrie un magazin de
Bugatti accelereaza productia pentru Veyron la uzina din Franta, de la Molsheim, pentru a micsora timpul de asteptare pentru un cumparator.Thomas Bscher, presedintele Bugatti, a declarat pentru
Luxul nu mai este atribuit doar unei categorii sociale exclusiviste. Acesta devenit accesibil oricarui individ cu cel putin 100.000 euro in cont. Exista la ora actuala in Romania atatea branduri de
Companiile care se ocupa de cosmetizarea masinilor au venit la SIAB cu reduceri pentru masinile modificate. Efortul merita pentru cei dispusi sa investeasca mii de euro mai mult in imagine decit in
Aston Martin, Rolls Royce, Audi Q7, Porsche Carrera 4S, Volkswagen Golf R32, Bentley Continental Flying Spur, Lamborghini Gallardo Special Edition si Alfa Romeo 159. Nu sunt vedetele salonului auto
2006 va fi un an bogat in lansari de modele premium. Toate marcile europene de prestigiu fie vor lansa in anul urmator modele noi, fie le vor modifica substantial pe cele existente. Vom putea vedea
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, incearca sa-si acopere pierderile inregistrate pe piata din Statele Unite cu modele noi lansate pe piata europeana.