Utilizarea serviciului de Internet banking ca alternativa la ghiseul clasic aduce clientilor o serie de avantaje, precum posibilitatea de a face modificari in cont la orice ora si confortul gestionarii tranzactiilor bancare din propriul fotoliu. In Romania, serviciul presupune un cost lunar al utilizarii, in medie de 6,5 lei, insa doar cinci din cele mai importante 20 de banci se incadreaza in jurul acestui nivel.
Serviciile de internet banking sunt utilizate tot mai des datorita accesului la banca rapid si la informatii in timp real despre situatia conturilor. Pentru accesarea acestui serviciu se plateste fie o taxa unica, la activare, fie, in majoritatea cazurilor, un comision lunar de administrare, care variaza de la o banca la alta.
Un numar de cinci banci se incadreaza in jurul costului mediu (Volksbank - 6,5 lei, Banca tialo-Romena - 6 lei, Intesa Sanpaolo Bank si ProCredit Bank - 7 lei si Banca Transilvania - 7,1 lei), conform unei analize Bancherul.ro.
Comisioane mai mici practica un numar de noua banci(ING, Libra Bank, Banca Romaneasca, Bancpost, Piraeus Bank, UniCredit Tiriac Bank, Millennium Bank, Garanti Bank si Credit Europe Bank), in timp ce sase institutii de credit au comisioane mai mari decat media: Alpha Bank, BRD, Raiffeisen Bank, BCR, CEC Bank si Carpatica.
Cea mai buna oferta apartine Credit Europe Bank, pentru ca banca permite clientilor sa foloseasca gratuit serviciul de Internet bankig si sa efectueze plati de mica valoare, inclusiv... mai mult
Marti, 11 Februarie 2014, ora 14:00
Romanii folosesc tot mai mult smartphone-ul pentru operatiuni financiare. Doar in 2012, clientii BCR au efectuat peste 100.000 de operatiuni de pe telefoanele mobile prin intermediul serviciului de Internet Banking, a anuntat joi banca.
Popularitatea serviciului m.24banking.ro se inscrie in trendul global de folosire a telefonului mobil pentru tranzactii bancare si reflecta cresterea vanzarilor de smartphone-uri in Romania.
Printre operatiunile cele mai populare efectuate de client prin serviciul Internet Banking Click 24 Banking BCR se numara vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor, plata facturilor si schimburile valutare.
Cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii BCR, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si schimburile valutare iar cele mai utilizate telefoane mobile sunt - iPhone, Samsung si Nokia. Solutia m.24banking.ro a fost utilizata in general pentru efectuarea de transferuri in lei (78%), de tip intrabancar (51%).
Valoarea medie transferata a fost de 3.700 de lei pe tranzactie. mai mult
Joi, 31 Mai 2012, ora 13:45
Banca Comerciala Romana (BCR) lanseaza primul joc educativ interactiv din Romania in aria serviciilor electronice de plata - "24 Banking".
Toti utilizatorii online indiferent daca sunt sau nu clienti BCR se vor putea bucura de "24 Banking". Jocul interactiv este disponibil la adresa www.24banking.ro.
Utilizatorii vor parcurge mai multe misiuni pe baza indiciilor si a interactiunii cu platforma online cat si pe baza cunostiintelor financiare dobandite cu fiecare misiune.
Misiunile sunt inspirate din cele mai des utilizate operatiuni realizate de clientii serviciului existent 24banking.ro
"Scenariul jocului este urmatorul: Cu totii ne gasim adesea in situatia in care avem nevoie de informatii despre conturile bancare sau in situatia de a realiza platile de zi cu zi. Obiectivul tau este de a folosi un serviciu electronic de plata - o platforma de internet banking animata, creata special pentru a te familiariza cu utilizarea functionalitatilor 24banking.ro".
"Misiunile tale sunt: identificarea codului IBAN si furnizarea lui catre angajator pentru a incasa salariul, verificarea faptului ca rata pentru credit a fost perceputa sau plata unei uzuale facturi de utilitati. Dupa finalizarea jocului esti pregatit sa folosesti 24banking.ro cu beneficii clare de cost, timp si siguranta", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
O experienta completa de joc dureaza in medie in jur de 10 minute. Cu toate acestea jocul poate fi jucat de mai multe... mai mult
Joi, 02 Februarie 2012, ora 15:13
Banca Comerciala Romana a anuntat miercuri lansarea oficiala a platformei de internet banking optimizata pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro, conform NewsIn.Pentru lansarea acestui serviciu, BCR a colaborat, in premiera pentru piata romaneasca, cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Acestia au testat platforma si au transmis opiniile lor cu privire la usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
Conform sugestiilor primite de la cei mai activi 500 de clienti utilizatori ai solutiei de internet banking la BCR - Click 24 Banking, aspectul si grafica serviciului m.24banking.ro au fost apreciate ca "foarte buna" si "buna" de catre majoritatea celor chestionati. Totodata, 80% din respondenti au declarat ca vor folosi de acum ambele modalitati de acces la internet banking (Click 24 Banking de pe calculator si m.24banking.ro - versiunea optimizata pentru telefoanele cu acces la internet).
Cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii BCR, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si transferurile intre conturi proprii, iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt Nokia, HTC si Iphone.
Solutia m.24banking.ro a fost utilizata in general pentru efectuarea de tranzactii in lei (95%), de tip intrabancar (65%). "Tranzactiile deja inregistrate prin aceasta platforma mobila ne indica nivelul de incredere al clientilor in serviciul de internet banking al BCR, unele... mai mult
Miercuri, 05 Octombrie 2011, ora 11:51
Numarul tranzactiilor prin serviciul de internet banking al BCR aproape s-a dublat fata de perioada similara a anului trecut, depasind valoarea de 1,5 milioane de tranzactii online, pe fondul unei migrari constante a tranzactiilor bancare dinspre numerar catre canalele directe, a anuntat banca, anunta NewsIn."Observam o migrare constanta a tranzactiilor bancare dinspre numerar catre canalele directe (internet, telefon si echipamente self-service banking).
Clientii acceseaza tot mai mult serviciile bancare prin canale directe si nu mai fac doar vizualizari de solduri, ci au ajuns chiar la un nivel mai complex si diversificat de operatiuni: transferuri, ordine de plata, chiar deschideri de depozite", a declarat director Management Canalele Retail in cadrul BCR, Bogdan Octavian Marin.Banca precizeaza ca, in ceea ce priveste tipurile de operatiuni efectuate prin intermediul serviciului de internet banking, primeaza in continuarea platile de facturi pentru utilitati, servicii de televiziune si telefonie.
"O tendinta imbucuratoare este vizibila la constituirea de depozite bancare prin internet banking. Numarul acestora s-a dublat in 2010/2009, iar valoarea lor s-a triplat in 2010/2009, atingand la finalul 2010 un cuantum total de peste 2,75 miliarde lei", se arata in comunicat. "Tendinta de crestere a numarului de tranzactii efectuate prin canale directe este vizibila si in primul trimestru al anului 2011, cand numarul tranzactiilor prin serviciul de internet banking al... mai mult
Marti, 03 Mai 2011, ora 12:20