Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat, in premiera pe piata din Romania, autentificarea la solutiile de internet banking si mobile banking BCR prin aplicatia eToken folosind optiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple.
Clientii BCR care au un telefon iPhone 5S sau versiuni mai noi vor putea sa acceseze, gratuit, aplicatia de mobile banking in doar cateva secunde, folosind tehnologia de recunoastere a amprentei.
Astfel, clientii nu mai sunt nevoiti sa-si aminteasca parolele complicate si isi pot accesa conturile, in doar cateva secunde, de pe mobil, intr-un mod rapid si sigur, se arata intr-un comunicat de presa remis Busines24.
"Introducerea acestei solutii demonstreaza, inca o data, angajamentului nostru de a fi pionieri in oferirea de solutii inovatoare clientilor nostri, solutii care transforma experienta pe care clientul o are cand interactioneaza cu banca in una convenabila, prietenoasa si cu un grad de siguranta deplina", sustine Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, BCR.
BCR are peste 700.000 de clienti inrolati la serviciile 24 Banking, iar in ultimul an, numarul celor care utilizeaza serviciul de mobile banking s-a dublat, fapt care se reflecta si in numarul de peste 60.000 de descarcari ale aplicatiei de mobile banking doar in primul semestru din 2015.
De asemenea, numarul facturilor platite de clientii BCR prin mobile banking a inregistrat o crestere de aproape 200% fata anul 2014, se mai arata in comunicatul de presa.
De... mai mult
Miercuri, 23 Septembrie 2015, ora 12:11
Procentul utilizatorilor de online banking din Romania a crescut in ultimii 3 ani, de la 2% la 6% si ramane pe un trend evident ascendent, reiese dintr-un studiu comandat de Erste Group si BCR.
Banca Comerciala Romana, datorita numarului mare de clienti, are in fapt cea mai mare comunitate de utilizatori ai serviciilor bancare digitalizate/e-banking, cu peste 250,000 de utilizatori activi.
Atunci cand vine vorba de interactiunea cu banca, studiul releva faptul ca aproape o cincime din totalul romanilor bancarizati se bazeaza pe un mix intre folosirea serviciului de online banking sau mobile banking si o vizita la o sucursala.
Acelasi studiu arata ca, 69% dintre cei care detin deja produse bancare folosesc cel mai des zona de self service unde efectueaza plati, fac depozite si retrageri, acesta fiind canalul de tranzactionare folosit cel mai des. Zona de consiliere rapida este folosita de peste 60% din respondenti pentru operatiuni de tranzactionare.
De asemenea, 28% dintre utilizatorii de Internet banking folosesc acest canal pentru a face plati fara numerar, ordine de plata sau pentru a-si verifica situatia contului. 63% dintre respondenti se informeaza cu privire la produsele bancare direct din unitatea bancara, 51% solicita consiliere, iar 28% are ca principala sursa de informare familia sau prietenii.
In Romania, 26% dintre respondenti cu varste cuprinse intre 30-49 ani detin un smartphone, 14% o tableta, 47% au un PC si 41% un laptop / notebook. 47%... mai mult
Joi, 07 August 2014, ora 12:15
Clientii Bancii Comerciale Romane (BCR) pot achita prin internet banking impozitele sau taxele catre bugetele locale si de stat, respectiv impozitul pe cladire, masina, terenuri, pe venituri din inchiriere, activitati independente si salarii, a anuntat luni banca.
"Aceasta perioada a anului este una dintre cele mai aglomerate perioade la ghiseele administratiilor locale, unde clientii vor sa isi plateasca taxele si impozitele pentru a beneficia de reducerea de 10% in conditiile in care achita impozitul pana la data de 31 martie. (...) Tinand cont ca oferim posibilitatea platii impozitelor aferente tuturor primariilor, clientii BCR pot plati si pentru cladiri si terenuri din mediul rural aflate in proprietatea lor sau a familiei, evitand astfel drumurile necesare in acest scop, economisind semnificativ timp si bani", a declarat intr-un comunicat Catalin Ionescu, seful departamentului E-channels din cadrul BCR.
Clientii pot plati atat in numele lor, cat si in numele altor membri ai familiei, in acest caz fiind necesar sa introduca CNP-ul persoanei respective.
Prin aplicatia de internet banking, acestia mai pot plati orice tip de impozit si taxa catre bugetele locale (orice primarie din Romania din mediul urban sau rural), bugetul de stat, cel al asigurarilor sociale de stat, al asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate.
"Pentru realizarea platilor catre aceste bugete clientii trebuie sa cunoasca si sa selecteze... mai mult
Luni, 24 Februarie 2014, ora 14:17
Utilizarea serviciului de Internet banking ca alternativa la ghiseul clasic aduce clientilor o serie de avantaje, precum posibilitatea de a face modificari in cont la orice ora si confortul gestionarii tranzactiilor bancare din propriul fotoliu. In Romania, serviciul presupune un cost lunar al utilizarii, in medie de 6,5 lei, insa doar cinci din cele mai importante 20 de banci se incadreaza in jurul acestui nivel.
Serviciile de internet banking sunt utilizate tot mai des datorita accesului la banca rapid si la informatii in timp real despre situatia conturilor. Pentru accesarea acestui serviciu se plateste fie o taxa unica, la activare, fie, in majoritatea cazurilor, un comision lunar de administrare, care variaza de la o banca la alta.
Un numar de cinci banci se incadreaza in jurul costului mediu (Volksbank - 6,5 lei, Banca tialo-Romena - 6 lei, Intesa Sanpaolo Bank si ProCredit Bank - 7 lei si Banca Transilvania - 7,1 lei), conform unei analize Bancherul.ro.
Comisioane mai mici practica un numar de noua banci(ING, Libra Bank, Banca Romaneasca, Bancpost, Piraeus Bank, UniCredit Tiriac Bank, Millennium Bank, Garanti Bank si Credit Europe Bank), in timp ce sase institutii de credit au comisioane mai mari decat media: Alpha Bank, BRD, Raiffeisen Bank, BCR, CEC Bank si Carpatica.
Cea mai buna oferta apartine Credit Europe Bank, pentru ca banca permite clientilor sa foloseasca gratuit serviciul de Internet bankig si sa efectueze plati de mica valoare, inclusiv... mai mult
Marti, 11 Februarie 2014, ora 14:00
Banca Comerciala Romana (BCR) lanseaza primul joc educativ interactiv din Romania in aria serviciilor electronice de plata - "24 Banking".
Toti utilizatorii online indiferent daca sunt sau nu clienti BCR se vor putea bucura de "24 Banking". Jocul interactiv este disponibil la adresa www.24banking.ro.
Utilizatorii vor parcurge mai multe misiuni pe baza indiciilor si a interactiunii cu platforma online cat si pe baza cunostiintelor financiare dobandite cu fiecare misiune.
Misiunile sunt inspirate din cele mai des utilizate operatiuni realizate de clientii serviciului existent 24banking.ro
"Scenariul jocului este urmatorul: Cu totii ne gasim adesea in situatia in care avem nevoie de informatii despre conturile bancare sau in situatia de a realiza platile de zi cu zi. Obiectivul tau este de a folosi un serviciu electronic de plata - o platforma de internet banking animata, creata special pentru a te familiariza cu utilizarea functionalitatilor 24banking.ro".
"Misiunile tale sunt: identificarea codului IBAN si furnizarea lui catre angajator pentru a incasa salariul, verificarea faptului ca rata pentru credit a fost perceputa sau plata unei uzuale facturi de utilitati. Dupa finalizarea jocului esti pregatit sa folosesti 24banking.ro cu beneficii clare de cost, timp si siguranta", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
O experienta completa de joc dureaza in medie in jur de 10 minute. Cu toate acestea jocul poate fi jucat de mai multe... mai mult
Joi, 02 Februarie 2012, ora 15:13
Banca Comerciala Romana a anuntat miercuri lansarea oficiala a platformei de internet banking optimizata pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro, conform NewsIn.Pentru lansarea acestui serviciu, BCR a colaborat, in premiera pentru piata romaneasca, cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Acestia au testat platforma si au transmis opiniile lor cu privire la usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
Conform sugestiilor primite de la cei mai activi 500 de clienti utilizatori ai solutiei de internet banking la BCR - Click 24 Banking, aspectul si grafica serviciului m.24banking.ro au fost apreciate ca "foarte buna" si "buna" de catre majoritatea celor chestionati. Totodata, 80% din respondenti au declarat ca vor folosi de acum ambele modalitati de acces la internet banking (Click 24 Banking de pe calculator si m.24banking.ro - versiunea optimizata pentru telefoanele cu acces la internet).
Cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii BCR, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si transferurile intre conturi proprii, iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt Nokia, HTC si Iphone.
Solutia m.24banking.ro a fost utilizata in general pentru efectuarea de tranzactii in lei (95%), de tip intrabancar (65%). "Tranzactiile deja inregistrate prin aceasta platforma mobila ne indica nivelul de incredere al clientilor in serviciul de internet banking al BCR, unele... mai mult
Miercuri, 05 Octombrie 2011, ora 11:51
Banca Comerciala Romana (BCR) va lansa platforma de internet banking special pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro, se arata intr-un comunicat, anunta NewsIn.Potrivit bancii, aceasta este dezvoltata impreuna cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Acestia testeaza platforma si noteaza usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
"Bancile extind in permanenta posibilitatile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clientii au devenit din ce in ce mai familiarizati cu aceste canale alternative sucursalelor traditionale. Traim in era mobilitatii, iar clientii mobili au banca in buzunar.
Fac plati, transferuri si chiar investitii oricand si de oriunde, de pe telefoanele mobile", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.Serviciul de internet banking disponibil pentru telefoanele cu acces la internet vine in intampinarea tendintelor mondiale de crestere a gradului de acces la internet de pe telefonul mobil, beneficiind si de efectul de accelerare indus de raspandirea pe scara tot mai larga a telefoanelor mobile inteligente (smart phones).
Platforma este securizata si adaptata special pentru accesul de pe telefonul mobil.Potrivit BCR, serviciul de internet banking pentru telefoane mobile este proiectat pentru o utilizare facila, urmand intocmai aceeasi pasi precum pentru cel standard, alaturi de dispozitivul token pentru securizarea tranzactiilor.... mai mult
Miercuri, 14 Septembrie 2011, ora 12:17
Numarul tranzactiilor prin serviciul de internet banking al BCR aproape s-a dublat fata de perioada similara a anului trecut, depasind valoarea de 1,5 milioane de tranzactii online, pe fondul unei migrari constante a tranzactiilor bancare dinspre numerar catre canalele directe, a anuntat banca, anunta NewsIn."Observam o migrare constanta a tranzactiilor bancare dinspre numerar catre canalele directe (internet, telefon si echipamente self-service banking).
Clientii acceseaza tot mai mult serviciile bancare prin canale directe si nu mai fac doar vizualizari de solduri, ci au ajuns chiar la un nivel mai complex si diversificat de operatiuni: transferuri, ordine de plata, chiar deschideri de depozite", a declarat director Management Canalele Retail in cadrul BCR, Bogdan Octavian Marin.Banca precizeaza ca, in ceea ce priveste tipurile de operatiuni efectuate prin intermediul serviciului de internet banking, primeaza in continuarea platile de facturi pentru utilitati, servicii de televiziune si telefonie.
"O tendinta imbucuratoare este vizibila la constituirea de depozite bancare prin internet banking. Numarul acestora s-a dublat in 2010/2009, iar valoarea lor s-a triplat in 2010/2009, atingand la finalul 2010 un cuantum total de peste 2,75 miliarde lei", se arata in comunicat. "Tendinta de crestere a numarului de tranzactii efectuate prin canale directe este vizibila si in primul trimestru al anului 2011, cand numarul tranzactiilor prin serviciul de internet banking al... mai mult
Marti, 03 Mai 2011, ora 12:20
BCR va opri din 27 iunie 2009 accesul la serviciul de internet banking e-BCR, clientii avand posibilitatea transferului catre noua platforma, 24 Banking BCR, care integreaza serviciile de operatiuni bancare prin internet, telefon si accesul la zona special amenajata cu automate, a anuntat, joi, banca, transmite NewsIn.Astfel, clientii BCR au la dispozitie 30 de zile ca sa isi faca transferul, fara costuri suplimentare, catre noua platforma cu trei canale alternative: Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon), Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet) si Easy 24 Banking BCR (zona special amenajata cu automate bancare)."Prin acest concept clientii nostri au sub o singura umbrela modalitati diverse de efectuare a tranzactiilor curente.
Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea sa il aleaga pe cel pe care il vor utiliza", a spus directorul executiv al directiei de management al canalelor alternative, Catalin Moise.Prin noua platforma clientii au acces permanent la conturile detinute la BCR, fara a mai intra in contact direct cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare.Pe de alta parte, BCR a ajuns la un numar de 600.000 clienti ai canalelor alternative, se arata in comunicat.
Pentru tranferurile in lei si valuta efectuate atat catre conturile deschise la BCR, cat si la cele deschise la alte institutii financiar-bancare, prin intermediul serviciului de internet banking clientii au o... mai mult
Joi, 28 Mai 2009, ora 12:54