Prezentarea vinde! Regula de aur a marketingului nu s-a transferat intru totul in campul vizualului, iar talentul oratoric inca este bine rasplatit, mai ales intr-o piata avida de substratul povestilor de succes din spatele unor personaje sau a unor produse asa cum este cea americana.
Cand vorbitorul este chiar unul dintre eroii povestii, atunci onorariile pentru un speech public cresc la cote ametitoare. Povestile de succes fac parte din cultura americana si sunt inca bine rasplatite dupa cum noteaza redactorii publicatiei Bloomberg.
120 de minute de munca pentru glorie
Nationala de fotbal a Statelor Unite a parasit Cupa Mondiala din Brazilia cu capul jos dupa infrangerea suferita in fata Belgiei. Chiar si asa, americanii au gasit rapid un erou in persoana portarului Tim Howard.
Salvator al portii in 16 ocazii pe toata durata meciului, Howard nu a trebuit sa mai faca altceva pentru a ajunge la inimile americanilor.
"Un fotbalist trebuie sa traga din greu un meci de 90 sau 120 de minute pentru a primi contracte de speech-uri platite timp de un an intreg. Totul tine de vizibilitatea personajului. Cu cat mai mare vizibilitatea, cu atat mai crescut este onorariul", a constatat Carlton Sedgeley, impresarul oratorilor celebri de la Royce Carlton.
O situatie destul de contrastanta cu era digitala in care traim, aceea de a plati bani pentru a avea sansa de a realiza un minim contact uman cu un vorbitor celebru. Majoritatea discursurilor sunt programate in... mai mult
Miercuri, 17 Septembrie 2014, ora 16:35