Industria siderurgică din România operează în prezent la aproximativ un sfert din capacitatea pe care o avea în 1989, trecând printr-un amplu proces de restructurare care a implicat reducerea
CFR Calatori ar putea sa primeasca la prima rectificare un ajutor de 160 de milioane de lei care sa compenseze pierderile provocate de pandemia Covid-19,a anuntat ministrul Transporturilor si
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA a lansat licitatia pentru realizarea Studiului de Fezabilitate si a Proiectului Tehnic necesare modernizarii liniei de cale ferata Coslariu - Cluj-Napoca,
Constantin Axinia a fost revocat din functia de director general interimar al Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA. Decizia a fost luata luni, dupa ce in weekend ministrul demis al
Aproximativ 80 de membri ai Federatiei Mecancilor de Locomotiva din Romania (FML) vor picheta joi, pe 5 aprilie, sediul Ministerului Transporturilor. Sindicalistii vor cere conducerii ministerului sa
CFR SA a deblocat pe 30 martie conturile CFR Marfa pentru a-i permite societatii sa isi plateasca la timp cei 7.500 de salariati. Totodata, CFR SA a ridicat popririle de conturile unei societati
Sindicalistii din Federatia Mecanicilor de Locomotiva sustin ca CFR Marfa are popriri pe toate conturile si, in consecinta, nu le va putea plati, pe 30 martie, salariile celor 7.500 de angajati.
Ministrul Transporturilor, Lucian Sova, a declarat, miercuri, ca este "pacat" ca trebuie sa stabilim ca obiectiv cresterea vitezei de circulatie a trenurilor pana la nivelul care se inregistra, in
Deputatii au dat liber la numiri politice in managementul a zeci de mari companii de stat. Toate aceste societati fac parte din proiectul Fondului Suveran de Dezvoltare si Investitii (FSDI) pe care
Privatizarea CFR Marfa va fi din nou discutata cu finantatorii internationali care vor veni in Romania saptamana viitoare si este posibil sa fixam alt calendar, in functie de interesul nostru, a
CFR Marfa anunta disponibilizarea, ca urmare a demararii programului de restructurare si reorganizare, a unui numar de 2.500 de angajati, personal excedentar, care vor beneficia de 12-24 de salarii
Schimbarile intempestive din ultima perioada, generate de ambitii si orgolii politice, submineaza avantajul dat in 2013 de cresterea economica, astfel ca 2014 ridica multe semne de intrebare,
Privatizarea HZ Cargo din Croatia este in desfasurare, potrivit Grampet, care infirma informatiile legate de incetarea procesului, dar precizeaza ca preluarea se va incheia daca situatia
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, afirma ca a respins propunerea FMI de intrare in insolventa a unor companii cu datorii, precum CFR Marfa si CFR Calatori,ca asteapta bani de la buget, dar
CFR Calatori estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi de 395 milioane lei, de 2,5 ori mai reduse fata de rezultatul negativ de 992 milioane lei inregistrat in 2012, iar bugetul propus de
Firmele au nevoie de o comunicare mai buna cu reprezentantii institutiilor statului, care trebuie sa inteleaga ca traiesc din taxele si impozitele de la privati, afirma Gruia Stoica, proprietarul
Guvernul si delegatia FMI au convenit sa reanalizeze toate etapele procedurii de privatizare a CFR Marfa, pentru a identifica motivele care au condus la nefinalizarea operatiunii, fara sa stabileasca
Cresterea salariului minim pana la 900 de lei, privatizarea CFR Marfa in 2015 si o eventuala reducerea CAS cu 5 puncte procentuale de la 1 iulie, sunt doar cateva dintre concluziile negocierilor cu
Datele economice aferente trimestrului al treilea reprezinta cele mai vizibile rezultate ale Guvernului in acest an. Astfel, Romania a avut cea mai mare crestere economica din Uniunea Europeana in
PDL considera ca Ministerul Transporturilor isi asuma vina pentru esecul privatizarii CFR Marfa prin returnarea banilor de garantie si a celor din contul escrow catre GFR si cere o verificare din
In urma intalnirii de la ora 15 intre Gruia Stoica si reprezentantii Ministerului Transporturilor, mai multe surse au declarat pentru mai multe posturi de televiziune ca privatizarea a esuat. Pe de
Esecul privatizarilor totale in Romania transmite investitorilor semnale negative. "Asul din maneca" ce ne mai ramane in directia unei privatizarii cu succes il constituie listarea unei parti din
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
In ciuda esecului privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman, a anuntat ca firma pe care o reprezinta va participa din nou la privatizarea transportatorului feroviar, in
Guvernul si-a asumat in fata FMI o serie de masuri precum cresterea salariului minim pana la 900 de lei, privatizarea CFR Marfa in 2015 si accize mai mari pe carburanti. Analistii contactati de
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Presedintele Traian Basescu a declarat ca, din cate stie, investitorul GFR, compania care a castigat licitatia pentru achizitionarea CFR Marfa, nu va avea banii pentru cumpararea CFR Marfa.
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Ministerul Muncii dispune de fondurile necesare pentru plata salariilor restante si a salariilor compensatorii pentru persoanele care vor fi disponibilizate de la Combinatul Oltchim si de la Compania
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,