Grup Feroviar Roman nu se astepta ca formalitatile de restituire a garantiei de 10 milioane euro depusa in cadrul procesului de privatizare a CFR Marfa sa dureze atat de mult si
Grup Feroviar Roman (GFR) nu ar fi avut toti banii pentru preluarea CFR Marfa, considera ministrul Transporturilor Ramona Manescu, care afirma ca ministerul inca nu a inapoiat companiei detinute de
Ministrul Transporturilor Ramona Manescu a anuntat marti ca va inapoi cele 10 milioane de euro pe care Grupul Feroviar Roman le-a depus drept garantie pentru privatizarea CFR Marfa, in timp ce contul
Omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman (GFR), a declarat marti ca analizeaza posibilitatea de a cere o ordonanta presedintiala in justitie prin care privatizarea CFR Marfa sa
Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman (GFR), a declarat marti ca a cerut comisiei de privatizare a CFR Marfa restituirea de urgenta a garantiei de 10 milioane de euro, precum si a avansului
In urma intalnirii de la ora 15 intre Gruia Stoica si reprezentantii Ministerului Transporturilor, mai multe surse au declarat pentru mai multe posturi de televiziune ca privatizarea a esuat. Pe de
Romania va tine sub control cheltuielile publice, in ciuda alegerilor care urmeaza, si va continua sa vanda active, a afirmat vineri premierul Victor Ponta, intr-un interviu acordat publicatiei
Esecul privatizarii CFR Marfa va atarna greu la imaginea Romaniei in fata investitorilor straini, sustin analistii financiari. "Nu reusim sa dam un semnal de seriozitate si coerenta" si "confirmam
Dupa ce a ramas singur in competitia pentru CFR Marfa, Gruia Stoica, omul care controleaza GFR a incercat, pe ultima suta de metri. Oferta: 202 milioane de euro, dar cu plata in rate, timp de trei
Omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul celui mai mare transportator privat feroviar de marfuri, Grup Feroviar Roman (GFR), de pe piata romaneasca, parte a grupului Grampet, va investi 13 milioane