BRAT continua sa se implice in organismele internationale ale industriei de media si publicitate. Impreuna cu membrii Federatiei Internationale a Birourilor de Audit si Certificare (IFABC), din al
IAA Romania, BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) propun un proiect educational comun dedicat tinerilor cu mai putin de 3 ani experienta in
BRAT a sarbatorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existenta printr-un eveniment de amploare la care a fost invitata intreaga industrie de media si publicitate, fiind prezente sute de persoane.
Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, BRAT a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de
Dragos Stanca, seful regiei de publicitate Think Digital, a fost ales presedinte al Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT), organizatie non-profit a industriei de media si publicitate.
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) sutine ca initiativa Guvernului de a oferi ajutoare televiziunilor care difuzeaza emisiuni informative si culturale este binevenita, dar atrage atentia ca si
Ziarele din Romania cu greu isi mai gasesc cititori. Asa se face ca o singura publicatie tiparita se mai vinde in peste 100.000 de exemplare pe aparitie. Este vorba despre tabloidul Click!
Romanii din mediul rural au acces mai degraba la Internet decat la alimentarea cu apa curenta, canalizare sau baie in interiorul locuintei. In plus, folosesc tableta sau telefonul mobil pentru
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) va incepe din aceasta toamna sa masoare obiceiurile de consum media - print si online - si pentru populatia de la sat, extinzand pentru prima oara universul
O treime dintre romanii din mediul urban prefera sa isi tina economiile acasa pentru ca nu au incredere in banci, in timp ce in 2006 doar 25% aveau aceasta perceptie, si tot o treime sustin ca isi
Pentru publicatiile cu tiraje de pana la 7.500 de exemplare, Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a introdus un audit simplificat si la costuri reduse.
Numarul consumatorilor de Internet din Romania a ajuns, in 2013, la aproape 6,5 milioane, dintre care circa 4,7 milioane, cu varste cuprinse in 14 si 64 de ani, apelau zilnic la acest mijloc de
Femeile folosesc internetul intr-o mai mare masura decat barbatii, peste 54% dintre afisarile paginilor online fiind "consumate" de catre femei, potrivit unui comunicat al Biroului Roman de Audit