BRAT continua sa se implice in organismele internationale ale industriei de media si publicitate. Impreuna cu membrii Federatiei Internationale a Birourilor de Audit si Certificare (IFABC), din al
Superstitiile si povestile fantastice sunt de cand lumea, dar te-ai intrebat vreodata care este originea celor mai populare personaje cu care te intalnesti in fiecare an de Halloween?
BRAT a sarbatorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existenta printr-un eveniment de amploare la care a fost invitata intreaga industrie de media si publicitate, fiind prezente sute de persoane.
Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, BRAT a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de
Cea de a 13-a editie anuala a GPeC SUMMIT a luat startul. Evenimentul Anului in E-Commerce si Marketing Online se va desfasura la Bucuresti in zilele de 12 si 13 noiembrie 2018, fiind asteptati peste
Pana pe 15 noiembrie, jurnalistii si bloggerii preocupati de Uniunea Europeana se pot inscrie la concursul Reporter si Blogger European cu materiale publicate de la inceputul anului 2017.
Serviciul de Informatii Externe (SIE) precizeaza ca "stirile" vehiculate in ultimele zile, cu atat mai mult existenta vreunui document ce urmeaza a fi prezentat Consiliului Suprem de Aparare a Tarii
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) va incepe din aceasta toamna sa masoare obiceiurile de consum media - print si online - si pentru populatia de la sat, extinzand pentru prima oara universul
Numarul consumatorilor de Internet din Romania a ajuns, in 2013, la aproape 6,5 milioane, dintre care circa 4,7 milioane, cu varste cuprinse in 14 si 64 de ani, apelau zilnic la acest mijloc de
Autoritatea Nationala pentru Turism a explicat considerentele luate in calcul pentru a investi peste 790.000 de lei in promovarea brandului turistic national la concertul Tom Jones sau promovarea
Audienta printului a scazut cu circa 25% in ultimii cinci ani, in timp ce bugetele alocate pentru publicitatea in print au scazut cu pana la 80-85% (inclusiv discounturile), a declarat Silviu Ispas,
Jocurile Olimpice de la Londra au fost "botezate", de catre organizatori, drept primele jocuri "social media", si nu este greu de aflat de ce anume. In ultimii ani, retelele de socializare au redus
Incepand din ianuarie 2012, GfK Romania, impreuna cu IMAS, au devenit furnizorii oficiali ai Studiului National de Audienta Radio, instrumentul complet si standardizat de analiza si monitorizare
Promovarea brandului turistic al Romaniei, la meciul de box dintre Lucian Bute si Paul Mendy va costa Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului 590.000 de euro, fara TVA, valoarea totala a
Banca Nationala a Romaniei (BNR) a avut contracte de parteneriat cu multe ziare in perioada 1996 - 2008, exclusiv pentru incurajarea educatiei financiar-bancare, dar asemenea colaborari nu vor mai
Un subiect indelung dezbatut si adus in vizorul publicului, retelele sociale se contureaza ca o Lume Noua pentru multi dintre noi si, in fapt, ca viitor al lumii moderne, implicit si al lumii
MAPDR a lansat doua licitatii deschise, in valoare de 40.932.386 lei fara TVA, prin care vrea sa cumpere servicii de publicitate pentru promovarea Programului National de Dezvoltare Rurala (PNDR),
Incasarile din publicitate ale principalele statii de televiziune din Romania sunt in scadere cu peste 20% fata de anul 2008, potrivit datelor ce iau in calcul perioada 1 - 15 februarie, furnizate de
Regizorul Cristi Puiu crede ca cinematografia romaneasca nu se constituie intr-o entitate, ci sunt doar cativa cineasti care pot crea ceva valoros si distinct pentru filmul din tara noastra.
Radu Budes, managing partner al Splendid MediaZece, se pregateste de licitatia pentru publicitatea de la TVR. In curind, cei de la SMZ vor sti daca ei vor gestiona in urmatorii trei ani spatiul
Noul director general al grupului Catavencu vorbeste pentru prima oara, intr-un interviu acordat NewsIn, despre obiectivele pe care si le-a fixat pentru urmatorii patru ani, printre care se numara
Discret, companii straine achizitioneaza publicatii locale din Romania. Cele mai mari tranzactii de acest gen au fost derulate de catre compania germana EMI Deutschland, care a cumparat doua ziare
In ultimii sapte ani, televiziunile, posturile de radio si presa scrisa au difuzat 18.038.139 de reclame, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Zilnic, romanii au fost bombardati cu 7.060 de
Competitia de pe piata cotidienelor devine tot mai puternica. Pozitia dominanta de la inceputul anilor 2000 a ziarelor de referinta este amenintata de tabloide, dupa ce, intr-o prima faza, au fost
Aparitii noi pe piata televiziunii, a radioului si a presei scrise, bugete mari de publicitate si investitii consistente in instrumente de cercetare. Media romaneasca s-a dezvoltat cu 20% anul trecut
In ultimii ani, presa din Romania anunta, periodic, noi zile de glorie pentru Internetul romanesc, aflat in continua crestere din punctul de vedere al numarului de utilizatori si de site-uri, al
Miercuri, 22 martie 2006, a avut loc Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL.Pe ordinea de zi a sedintei au figurat printre altele rapoartele de
Anul 2007 a reprezentat un an important pentru mass-media din Romania, cu investitii in lansari noi sau relansari si facelift-uri, cu achizitii sau consolidari, aparitii noi in online sau disparitii
Anul trecut, 20 de companii de media au investit un volum net estimat de 62 milioane de euro (inclusiv bartere) pentru a-si promova publicatiile, radiourile si posturile tv.Piata de media autohtona