Autoritatile din Bucuresti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "asa-zisa promovare turistica", facuta fara profesionisti, semnand un parteneriat pentru promovarea Bucurestiului cu un ONG recent infiintat, potrivit mai multor asociatii asociatii din turism.
"Operatorii de turism din Bucuresti, agentii de turism si hotelierii, au luat la cunostinta din presa centrala despre initiativa Consiliului Local al Municipiului Bucuresti de a incheia un parteneriat pentru promovarea destinatiei turistice Bucuresti cu un ONG recent infiintat, precum si de intentia Primariei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan si imn al Bucurestiului", se arata in comunicatul transmis de cateva asociatii, printre care Federatia Industriei Hoteliere din Romania (FIHR) si ANAT.
Patronatele sustin ca in ultimii sapte ani au incercat sa puna bazele promovarii Bucurestiului prin intermediul unei Asociatii de Promovare si Dezvoltare Turistica a Municipiului Bucuresti, dupa modelul entitatilor similare din toate capitalele europene.
Operatorii din turism considera ca singura solutie este o astfel de asociatie care sa adune in acelasi loc toti jucatorii care contribuie la crearea unui produs turistic, respectiv hotelierii, agentiile de turism, transportatorii, gastronomii, autoritatile locale si centrale cu atributii in turism, organizatorii de evenimente, expozitii si targuri, taximetristii etc.
"Am aflat cu stupoare ca in decembrie 2012 s-a infiintat... mai mult
Luni, 18 Februarie 2013, ora 14:07