Pretul unui bilet la un festival de renume poate fi o investitie considerabila, la fel ca si o vacanta binemeritata. Ca sa fie siguri ca totul merge ca pe roate si riscurile sunt, totusi, sub control, tinerii au inteles ca trebuie sa descopere "tainele" asigurarilor.
De fapt, un studiu desfasurat in 2018 de Entrepreneurship Academy si Eurolife arata ca Millennials ar fi dispusi sa aloce un buget mediu lunar de pana la 100 de lei pentru asigurari, daca ar intelege in detaliu beneficiile acestora.
Mai departe, urmatoarea generatie, Generatia Z, vine cu noi abordari pentru companiile de asigurari.
"Cei nascuti incepand cu anul 1995 petrec mult timp online, folosind mai multe dispozitive si comunicand pe canale multiple. Cand vine vorba de servicii de asigurare, ei prefera sa le achizitioneze prin intermediul aplicatiilor. (...) Pentru ei este foarte important sa se intalneasca in persoana cu un agent inainte de a cumpara o asigurare. O astfel de intalnire nu trebuie sa aiba loc intr-un birou fizic, pentru ei este in regula daca se desfasoara pe Skype, FaceTime sau Google Hangouts. Aceasta generatie isi doreste totul acum", explica Anita Nitulescu, CEO Eurolife ERB Asigurari Romania, intr-un interviu acordat Business24.
Care sunt tendintele din industria asigurarilor, in Romania, in 2019, atat din perspectiva jucatorilor, cat si a preferintelor consumatorilor?
Ne asteptam la continuarea tendintei ascendente din 2018, cand volumul primelor brute subscrise in... mai mult
Joi, 09 Mai 2019, ora 16:36
In luna noiembrie, Gothaer Asigurari Reasigurari a lansat platforma garantii.gothaer.ro, prin care companiile care participa la proceduri de achizitie publica din Romania isi pot achizitiona online garantia de participare la licitatie.
Asigurarile de garantii pentru participarea la licitatie se pot obtine acum de la Gothaer simplu si rapid, clientii avand posibilitatea sa-si calculeze singuri, direct din platforma, costul primei de asigurare si sa solicite emiterea acestui tip de polita.
Platforma este dedicata tuturor societatilor care participa la proceduri de achizitie publica pentru furnizarea de produse si servicii (de exemplu, cele din industria IT, farmaceutica, a echipamentelor medicale, alimentara, auto, de consultanta, birotica, distributie, constructii etc.).
Gothaer Asigurari Reasigurari a lansat prima platforma din Romania care permite clientilor sai sa isi achizitioneze online polite de asigurare pentru garantiile de participare la licitatie. Garantiile de participare la licitatie reprezinta o conditie obligatorie pentru orice companie care intentioneaza sa participe la o procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica.
Potrivit informatiilor publice disponibile, in anul 2013 au fost initiate un numar de 19.343 proceduri de achizitie publica prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP), avand o valoare totala estimata de 74.551.065.026 lei (1). Pentru majoritatea procedurilor de achizitie publica, constituirea... mai mult
Miercuri, 24 Decembrie 2014, ora 13:36
In Romania, exista peste 9,5 milioane de utilizatori de Internet, motiv pentru care atat companiile cat si multi dintre brokerii de asigurari s-au adaptat cerintelor pietei si ofera posibilitatea de a achizitiona online diferite tipuri de asigurari.
Faptul ca interesul pentru acest tip de servicii este unul sporit, este dovedit si de costul ridicat al cuvantului "asigurare" in Google AdWords.
Momentan, piata de asigurari online nu este reglementata de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), iar numarul de polite emise prin intermediul acestui canal de distributie nu este raportat separat nici de catre asiguratori si nici de catre brokerii de asigurare.
Preponderent in mediul online se incheie polite obligatorii de tip RCA si asigurari de calatorie, dar prin intermediul Internetului, mai pot fi achizitionate si asigurarile de tip CASCO, asigurarile pentru locuinta - atat polite obligatorii de tip PAD (Polita Anti Dezastre), cat si polite de asigurare facultativa a locuintei sau asigurari de viata ori sanatate.
Companiile ofera din ce in ce mai multe tipuri de asigurari online, lasand la latitudinea clientului modalitatea de plata (plata ramburs la livrare, ordin de plata sau plata online cu cardul). Pentru a preintampina reticenta clientilor privind plata cu cardul multi operatori din piata de asigurari online ofera diverse beneficii constand fie in reduceri de pret fie in servicii conexe asigurarilor (asistenta la dauna, asistenta rutiera, etc.).... mai mult
Vineri, 16 Mai 2014, ora 08:47
Alexandru Pintilie isi aduce aminte de primii pasi pe care i-a facut in lumea afacerilor, la 22 de ani, cu firma de asigurari online. Intrarea in mediul de afaceri era sigura sa optiune, pe atunci, iar acum isi propune sa-si creeze propriul imperiu al asigurarilor online din Romania.
A pornit de la zero, in 2006, insa a fost suficient de "credul", spune el. A crezut in el si in ideea sa: vanzarile de polite RCA online trebuiau sa ia amploare si in Romania. Si asa a fost.
In 2014 urmeaza sa-si deschida un lant de francize pentru RCA-ieftin.ro, iar scopul sau pentru viitor este simplu: "un million de clienti zambitori din 2018", spune omul de afaceri Alexandru Pintilie, intr-un interviu acordat Business24.
V-ati creat propria afacere la 22 de ani intr-un domeniu in care putini oameni au avut incredere, vanzarea online de asigurari RCA. Ce v-a determinat sa credeti in potentialul de business al mediului online?
La 22 de ani esti visator si extrem de increzator in fortele proprii, nu stii cum vei face insa stii ca vei face ce trebuie. Asa eram si eu si am inceput sa vand asigurari online pentru ca pur si simplu nu am vazut alta optiune. Si cand nu ai decat o optiune trebuie sa crezi in ea si cand crezi in ea, de regula se intampla ce vrei.
Daca ar fi sa o luati de la capat, ati proceda la fel sau ati schimba ceva? Ati merge tot pe segmentul asigurarilor online?
Daca ar fi sa o iau de la capat as porni in primul rand cu o experienta de sapte ani in care am... mai mult
Sambata, 15 Martie 2014, ora 00:00