Pretul unui bilet la un festival de renume poate fi o investitie considerabila, la fel ca si o vacanta binemeritata. Ca sa fie siguri ca totul merge ca pe roate si riscurile sunt, totusi, sub control, tinerii au inteles ca trebuie sa descopere "tainele" asigurarilor.
De fapt, un studiu desfasurat in 2018 de Entrepreneurship Academy si Eurolife arata ca Millennials ar fi dispusi sa aloce un buget mediu lunar de pana la 100 de lei pentru asigurari, daca ar intelege in detaliu beneficiile acestora.
Mai departe, urmatoarea generatie, Generatia Z, vine cu noi abordari pentru companiile de asigurari.
"Cei nascuti incepand cu anul 1995 petrec mult timp online, folosind mai multe dispozitive si comunicand pe canale multiple. Cand vine vorba de servicii de asigurare, ei prefera sa le achizitioneze prin intermediul aplicatiilor. (...) Pentru ei este foarte important sa se intalneasca in persoana cu un agent inainte de a cumpara o asigurare. O astfel de intalnire nu trebuie sa aiba loc intr-un birou fizic, pentru ei este in regula daca se desfasoara pe Skype, FaceTime sau Google Hangouts. Aceasta generatie isi doreste totul acum", explica Anita Nitulescu, CEO Eurolife ERB Asigurari Romania, intr-un interviu acordat Business24.
Care sunt tendintele din industria asigurarilor, in Romania, in 2019, atat din perspectiva jucatorilor, cat si a preferintelor consumatorilor?
Ne asteptam la continuarea tendintei ascendente din 2018, cand volumul primelor brute subscrise in... mai mult
Joi, 09 Mai 2019, ora 16:36