Clusterul european inovativ LegitimId® anunță lansarea comercială în data de 4 August 2023 a serviciilor puse la dispoziție de platforma de autentificare bazată pe identități digitale
In momentul actual, toate companiile mari de asigurari din tara incheie polite RCA, serviciile si preturile variind de la un caz la altul. Baza de distribuitori terti este de asemenea foarte
Din ce in ce mai multe institutii financiare sunt atrase de potentialul IMM-urilor, in conditiile in care, pana in momentul de fata, bancile au mentinut blocajul in procesul de creditare.
IMM-urile sunt din ce in ce mai atractive pentru banci si pentru institutiile financiare, care concep credite "preferentiale" sau produse financiare dedicate.
Grupul Coface promoveaza un nou produs dedicat Intreprinderilor Mici si Mijlocii, prin care asigura riscul de neincasare a creantelor. Costul acestei asigurari de credit, SMART, variaza intre 3.500
Fiscalizarea excesiva si accesul scazut la finantare sunt doar doua dintre motivele care ameninta sectorul IMM-urilor din Romania. Constantin Coman, directorul general Coface Romania, spune ca valul
Olimpiada banilor * Piata de capital sufera de anemie * Apartamentele vechi se vor ieftini cu 15% * Barbie, Ken si jocurile Lego isi asteapta cumparatorii * Tratament contra muncii * Internetul ne-a
In perioada 17 - 21 mai 2006, la Complexul Expozitional Romexpo (Pavilion 2), ExpoInvest va reuni in acelasi loc 14 ofertanti de top, astfel ca cei interesati de a gasi finantare pentru proiecte
Alpha Bank a dezvoltat recent o campanie de promovare a creditului pentru achizitionarea unui autoturism, un produs bancar intitulat sugestiv Alpha Auto.Ca parte a acestei campanii, spotul TV se
Nu este un secret pentru nimeni faptul ca romanii se uita mai intii la pret atunci cind cumpara masini. De fapt, un studiu a aratat ca pretul conteaza intr-o proportie de peste 50% la cumpararea unei
Preluata cu un an in urma de catre grupul international Cetelem, Credisson si-a prezentat oficial noua identitate de brand, imprumutand numele, dar si valorile companiei straine din care face parte
Piata bancara a cardurilor aproape ca a explodat in ultimii 2 ani, iar 2006 a fost de asemenea, in primele 6 luni, prilej pentru a continua diversificare in oferta de carduri propusa de banci.