Magazinul online din domeniul home & deco, ce inregistra o cifra de afaceri de 55 de milioane euro in 2019, a crescut cu 10 procente in martie, fata de previziunile initiale. Bonami, cu sediul la Praga, in Republica Ceha, si-a creat in ultima luna cel mai mare stoc de produse din istoria sa si a adaugat un alt spatiu de depozitare.
In prezent, compania isi indreapta eforturile catre sustinerea clientilor si a comunitatii.
"Este important pentru noi, in aceasta perioada critica, sa ne aducem aportul in cat mai multe moduri posibil. In primul rand, pregatim pachete pe care le vom distribui in azile de batrani. In al doilea rand, am decis sa comercializam masti textile de protectie pe care le oferim la pret de achizitie, fara adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtarii lor in strategia noastra de comunicare din social media", a mentionat Pavel Voparil, CEO Bonami.
Mastile de protectie textile au reprezentat, conform guvernului ceh, una dintre masurile preventive ce au oprit raspandirea bolii. Masca textila nu ofera protectie deplina impotriva virusului, insa reduce riscul infectarii altor persoane in cazul in care purtatorul este imbolnavit, simptomatic sau asimptomatic, cu virusul COVID-19.
Initial, compania a inregistrat o scadere a vanzarilor, in perioada imediat urmatoare declansarii pandemiei, tendinta pietei fiind aceea de crestere pe zona alimentara si farmaceutica. Ulterior vanzarile au depasit previziunile: " Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au... mai mult
Miercuri, 15 Aprilie 2020, ora 17:36
Peste sapte milioane de masti de protectie vor fi disponibile incepand de astazi pe eMAG, clientii pot comanda produsul fara adaos comercial.
Mastile sunt disponibile in seturi de 50 de bucati, iar pentru ca interesul este extrem de mare, dar si in scopul prevenirii revanzarii la pret crescut, comenzile sunt limitate la o cutie pentru fiecare client.
Avand in vedere stocurile actuale, pretul fara adaos este de 146,83 de lei si va fi actualizat saptamanal, lunea si joia, pe baza costului mediu ponderat de la fiecare aprovizionare, afisat transparent in pagina produsului.
"Incepand de azi, setul de masti simple cu trei pliuri este disponibil la eMAG si poate fi livrat rapid, in orice localitate. Ne dorim ca fiecare roman sa aiba acces la masuri de protectie de baza, astfel ca am decis sa vindem fara profit acest produs.
Fara a fi specializati in aceasta categorie de produse, am invatat si ne-am adaptat, din mers, astfel incat sa putem veni in intampinarea unei nevoi pe care oamenii o au in aceste zile si care vizeaza sanatatea publica", a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Primul transport de masti destinat vanzarii a sosit ieri pe aeroportul Henri Coanda cu un avion Boeing 787, iar urmatorul transport va fi disponibil la vanzare incepand de duminica.
Necesarul pentru cei care se lupta cu pandemia COVID-19 - medici, jandarmi sau militari- a fost prioritizat, primele cantitati au fost distribuite prin programul Doneaza pentru linia intai, organizat de Banca... mai mult
Joi, 09 Aprilie 2020, ora 12:41
Un numar de 23 centre de distributie aprovizioneaza, zilnic, lanturile de magazine ale celor mai mari retaileri din Romania, iar cei noua jucatori din comertul modern au in exploatare peste 950.000 de metri patrati (mp) de spatii de depozitare, releva o analiza publicata, joi, de o agentie independenta de Real Estate, specializata in sectorul industrial.
Conform datelor centralizate de reprezentantii Dunwell, grupurile Kaufland, Carrefour, Lidl, Metro, Profi, Mega Image, Auchan, Rewe si cora aprovizioneaza, la ora actuala, cele peste 3.000 de magazine pe care le opereaza in Romania.
"In ciuda perioadei mai dificile pe care o traversam, marcata de multe incertitudini cauzate de raspandirea COVID-19 in lume, marile lanturi de retail sunt aprovizionate zilnic, in conditii de maxima siguranta, din cele 23 de centre de distributie de pe intreg teritoriul Romaniei. Tara noastra dispune de stocuri suficiente de produse si nu vor exista probleme cu aprovizionarea magazinelor in perioada urmatoare, cu atat mai mult cu cat tirurile care transporta marfuri internationale au primit unda verde pentru circulatia in spatiul comunitar (UE), astfel ca riscul ca depozitele si, ulterior, magazinele, sa ramana fara marfuri, este scazut", spune Marian Orzu, managing partner Dunwell.
Din totalul depozitelor de distributie prezente la nivel national, in zona Munteniei exista peste 615.000 mp in care se desfasoara activitatea tuturor celor noua mari lanturi de retail din Romania.
In... mai mult
Joi, 26 Martie 2020, ora 15:13
Pe masura ce concurenta creste, companiile cauta mereu modalitati prin care sa se separe de multime. Adesea lucrurile mai mici pot face diferenta, asa ca iata cateva motive pentru care a alege agende personalizate 2020 pot face aceasta diferenta.
Cadouri gratuite pentru clienti
Un mod minunat de a fi amintiti de clientii dvs. este sa le oferiti ceva pe care ar dori sa pastreze, ceva care va sta pe biroul lor pentru perioade lungi de timp. O agenda personalizata facuta cu logo-ul companiei dvs. este o forma excelenta de marketing.
Agendele personalizate demonstreaza ca va pasa de micile detalii
Clientii se simt mai increzatori in ceea ce priveste firmele care se gandesc la detaliile mai mici. Folosind agende personalizate 2020 si nu papetarie simpla, aratati ca va pasa de lucrurile marunte. La urma urmei, daca va intereseaza detaliile fine din afacerea dvs., este logic ca veti arata acelasi nivel de ingrijire pentru produsele si serviciile dvs. Acest lucru este foarte important atunci cand consideram ca potentialii clienti sunt mai dispusi sa cheltuiasca bani cu o companie care are reputatia pentru un serviciu de calitate.
Dovediti ca stiti calitatea sursei
Indiferent de tipul de afacere pe care il aveti, indiferent daca este bazat pe servicii sau pe produse, aprovizionarea va juca intotdeauna un rol in afacerea dvs. Avand un magazin online agende de buna calitate, va arata faptul ca firma dvs. este capabila sa furnizeze calitate la preturi accesibile.... mai mult
Luni, 16 Decembrie 2019, ora 11:28
Ponderea romanilor care cumpara alimente online a crescut de la 4,8% in 2011 la 7,2% anul trecut, potrivit Daedalus Millward Brown, care arata ca 75% dintre participantii la un studiu realizat de firma intentioneaza sa cumpere produse din magazinele online ale hipermarketurilor si supermarketurilor.
In acest context, tot mai multi retaileri isi deschid magazine online.
Anul trecut, primul pas a fost facut de Carrefour, care si-a lansat oficial hipermarketul online la sfarsitul lunii iulie. Serviciul este disponibil pentru Bucuresti si localitatile limitrofe, cu livrare la domiciliu. Acesta a fost urmat de cora, care a deschis in decembrie hipermarketul coradrive.ro, prin care clientii pot sa cumpare produsele online si le ridica ulterior din magazin, si care a anuntat ca va incepe livrarile la domiciliu in acest an.
La sfarsitul anului trecut si Mega Image, cea mai mare retea de supermarketuri din Romania, a anuntat ca va inaugura serviciul de livrari la domiciliu in primul trimestru al acestui an.
Cel mai recent anunt a fost facut de Selgros, care a intrat in comertul online printr-un parteneriat cu platforma de servicii de aprovizionare online megamarket.ro, prin care va livra direct clientilor peste 11.000 de produse alimentare si nealimentare.
Conform unor estimari anterioare ale Carrefour Romania, retailul online reprezinta sub 1% din totalul vanzarilor de alimente din Romania.
Cele mai achizitionate servicii si produse
Topul serviciilor si... mai mult
Marti, 14 Ianuarie 2014, ora 08:00