Cand Apple trimite invitatii la evenimentele sale, un singur CEO se afla pe ultima varianta a listei de invitati: Jeremy Stoppelman, director executiv la Yelp, o retea sociala unde postezi pareri despre un restaurant, un film sau oricare alt produs.
Cofondatorul si directorul executiv de la Yelp nu a participat niciodata la intalnirile Apple, insa compania sa a devenit o arma importanta din intregul arsenal al celor de la Apple, pregatit sa ia cu asalt rivalii de la Google.
Yelp, alaturi de o sumedenie de alte servicii consumer, vor ajuta Siri, serviciul de asistenta vocala de la Apple iPhone si iPad, in noua versiune a sistemului de operare iOS6.
Instrument cheie in cautari de baza pe mobil
Relatia dintre Apple si Yelp ilustreaza lupta pentru putere asupra modului in care oamenii cauta pe Internet. Mai mult decat o simpla caracteristica inteligenta, Siri este pe cale sa devina un instrument-cheie pentru ceea ce unii numesc, in industria de "cautare casual" - gasirea rapida a informatiilor de rutina, cum ar fi un bar sau un restaurant.
Astfel de persone, cu siguranta ca nu vor apela la serviciul clasic de cautare de la Google, asa ca, Apple a vazut o oportunitate pe acest segment, de pe urma caruia vrea sa genereze venituri din publicitate.
Siri poate sa devina un colac de salvare pentru servicii precum Yelp, dar si pentru alte companii de content care duc o batalie crancena cu gigantul Google.
Motorul de cautare Google este liderul incontestabil al... mai mult
Vineri, 22 Iunie 2012, ora 08:30