Apple a devansat Google, devenind cel mai valoros brand din lume, cu 247 de miliarde de dolari, in crestere cu 67% fata de anul trecut, potrivit clasamentului anual Brand Z realizat de WPP si
Gigantul IT Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce compania producatoare de jucarii Lego este, suprinzator, cea mai puternica din lume.
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la
Google ocupa prima pozitie intr-un clasament al companiilor care ofera cele mai mari salarii si prime angajatilor. Topul a fost realizat de Glassdoor, un site de joburi si cariere in care angajatii
O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.
Coca Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de Eurobrand.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depasind Google, care a detinut acest titlu timp de patru ani, potrivit Reuters, citat de Mediafax.Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat
Google a devenit in acest an cel mai valoros brand din lume, estimat la 44,29 miliarde de dolari, si a inlocuit liderul de anul trecut Walmart intr-un top realizat de compania britanica de
Cofondatorul Google Larry Page revine la finele saptamanii viitoare, pe 4 aprilie, in pozitia de director general, si pare hotarat sa simplifice procesul decizional la varful companiei, sa reduca
Google este si in acest an cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, urmat in top de alti trei giganti ai lumii IT, IBM, Apple si Microsoft, in timp ce valoarea celor mai
Aston Martin este considerat cel mai valoros brand din Marea Britanie, multumita, in mare parte, asocierii cu filmele James Bond, informeaza BBC News. Constructorul de masini a iesit pe primul loc
Companiile esueaza din multe motive. Ghinionul are rolul sau, desigur, insa dezastrul survine, de obicei, din cauza unei legi fundamentale - hibe la nivelul ideii intiale, al strategiei, al executiei
Coca-Cola, Microsoft si IBM raman cele mai importante trei branduri din lume, dupa criteriul valorii actiunilor, arata un studiu recent orientat catre cele mai importante companii pe plan mondial si
MTV este printre cele mai bune cinci branduri media din lume, pentru al cincilea an consecutiv, conform unui studiu pentru cel mai valoros brand (Best Global Brands by Value) facut de Business Week