Este o aplicatie mobila dedicata o necesitate pentru sectorul de afaceri? Majoritatea companiilor si organizatiilor au fost convinse de era tehnologica pe care o parcurgem: prezenta online este unul din secretele succesului.
Astfel, un business modern trebuie sa faca acel pas inainte, sa duca totul mai departe pentru a veni in sprijinul consumatorului, realizand chiar si aplicatii mobile dedicate pentru activitatea proprie. Desi ideea in sine este discutabila, statisticile vorbesc de la sine si este imediat inlaturata indoiala asupra necesitatii unei aplicatii mobile pentru orice afacere care se respecta.
Tot mai multe persoane folosesc in momentul de fata internetul, conectandu-se de pe dispozitive mobile - un procent de peste 70 dintre utilizatorii de smartphone-uri folosesc dispozitivele pentru a se conecta la retea cel putin o data pe zi.
Astfel, afacerile au deschisa o noua oportunitate, cea de a ajunge si la sectorul de utilizatori ai dispozitivelor mobile, prin dezvoltarea de aplicatii mobile care vor mentine contactul dintre consumator si companie.
Intrebarea care se pune este daca investitia in crearea si dezvoltarea aplicatiilor mobile este rentabila. Criteriul cheie dupa care se calculeaza rentabilitatea este rata de returnare a investitiei, mai exact daca profiturile obtinute de pe urma dezvoltarii aplicatiilor mobile vor ajunge sa compenseze costurile cu implementarea acestora.
Inainte de a se lua o decizie trebuie analizate in detaliu toate... mai mult
Miercuri, 08 Iulie 2015, ora 08:00