Primaria Sectorului 4 lanseaza o aplicatie gratuita pentru telefonul mobil prin care se pot face sesizarile referitoare la problemele din sectorul condus de Daniel Baluta.
"O groapa periculoasa, o zona cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o masina parasita ori problemele legate de parcuri si de reabilitarea termica, toate pot fi rezolvate cu doar cateva click-uri, prin intermediul aplicatiei mobile 'Primaria Sectorului 4', care poate fi decarcata, gratuit, atat pe Android, cat si pe iOS. Pentru persoanele care nu pot beneficia de aceasta aplicatie si doresc sa anunte astfel de probleme, sau sa solicite informatii, functioneaza in paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numarul unic 021/9441", se arata printr-un comunicat de presa remis luni Ziare.com.
Edilul sustine ca prin aceasta se doreste diminuarea numarului petitiilor si a drumurilor catre ghisee.
"Aplicatia mobila creata pentru a facilita comunicarea dintre cetateni si Primaria Sectorului 4 si pentru a diminua numarul petitiilor scrise si drumurilor catre ghiseele autoritatii locale este cat se poate de accesibila, atat pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentati, cat si pentru persoanele mai putin inclinate catre tehnologie. S-a lucrat cateva luni la implementarea ei, iar rezultatele sunt cele asteptate.
Imi doresc o primarie in care oamenii sa nu mai fie nevoiti sa astepte in fata ghiseelor, pentru a face o sesizare, iar aceasta aplicatie si call center-ul pe care li-l punem la... mai mult
Luni, 16 Iulie 2018, ora 11:47