Ford reia de luni, gradual, productia de vehicule si motoare la principalele sale uzine din Europa, iar la Craiova activitatea se va relua in mod etapizat, intr-un singur schimb de lucru, atat in
Dacia a decis un calendar pentru reluarea productiei, pe baza de voluntariat, dupa ce producatorul auto a implementat o serie de masuri de protectie a angajatilor.
Criza coronavirusului si inchiderea uzinelor au afectat locurile de munca pentru cel putin 1,1 milioane de europeni care lucreaza in productia de automobile, a apreciat marti de Asociatia
Angajatii Ford Craiova vor fi trimisi in somaj tehnic din cauza coronavirusului si vor primi 78% din salariu, au declarat reprezentantii sindicatului fabricii. Aici lucreaza peste 6.000 de persoane.
Fabrica Ford din Craiova a demarat din luna septembrie a acestui an procesul de intrerupere temporara a productiei de autoturisme B-Max si motoare EcoBoost ca urmare a cererii tot mai scazute de pe
Ford Romania a oprit vineri, pentru sapte zile, productia de automobile la uzina de la Craiova, iar in luna octombrie are in plan o oprire de 13 zile a productiei, potrivit reprezentantilor companiei.
Criza sever? din industria auto determin? Ford s? intrerup? produc?ia de motoare ?i cutii de viteze la uzina din Craiova pan? la inceputul anului viitor. Produsele erau destinate grupului General
Companiile din Romania au anuntat concedieri masive, reduceri ale productiei si sistarea investitiilor in 2008, dar mai ales pentru inceputul lui 2009, din cauza scaderii comenzilor pe fondul