Au trecut doar cateva zile de cand Apple a anuntat noua iPad Mini, tableta cu care concureaza direct cu Amazon si Google.
Amazon a trecut la un atac direct si a publicat pe website-ul sau oficial o reclama in care compara Kindle Fire HD cu iPad Mini, potrivit The Next Web.
Cine viziteaza Amazon va observa ca tableta Kindle Fire HD este vanduta la un pret de 199 e dolari, in timp ce iPad Mini porneste de la 329 de dolari. Intr-o strategie tipica de marketing, Amazon enumera avantajele pe care le are tableta sa, intr-un mod convingator, in comparatie cu dezvantajele pe care le are iPad Mini.
Amazon citeaza pe site-ul sau publicatiile care au scris review-uri in favoarea Kindle Fire HD, in comparatie cu iPad Mini, Mashable, CNET, Gizmodo, The Verge. mai mult
Luni, 29 Octombrie 2012, ora 10:05
Anuntata la inceputul acestei luni, in cadrul unui eveniment de presa, noua tableta Amazon Kindle Fire HD 7 va fi disponibila pe Amazon.com la 199 de dolari.
Tableta de 7 inch are un ecran cu rezolutie 1280x800, camera web HD pentru Skype si 16GB spatiu de stocare.
Amazon va scoate la vanzare, de vineri, si versiunea de 32GB, in data de 25 octombrie.
Alaturi de noua tablet Fire HD, Amazon si-a actualizat si oferta pentru noile dispozitive Kindle Fire, disponibile tot de vineri, la 159 de dolari.
Noul Kindle Fire are de doua ori mai multa memorie FAM, un procesor mai rapid si o baterie mai puternica.
Amazon a taiat preturile si la Kindle-uri. Incepand de vineri, acestea sunt disponibile pentru 69 de dolari, cu reclama inclusa, iar fara reclama la 89 de dolari, in scadere de la 109 dolari.
Reclame publicitare incluse, cunoscute ca "oferte speciale", sunt afisate pe ecranele dispozitivelor in momentul in care acestea sunt blocate. mai mult
Vineri, 14 Septembrie 2012, ora 16:30
Dupa ce a lansat noua linie de tablete Kindle Fire, Amazon a anuntat ca acestea vor include reclame publicitare, cunoscute ca "oferte speciale", care vor fi afisate pe ecranele dispozitivelor in momentul in care acestea sunt blocate.
In ziua lansarii, oficialii Amazon au declarat ca nu exista posibilitatea ca reclamele sa nu mai fie afisate, insa au revenit asupra deciziei si au anuntat ca disparitia reclamelor costa 15 dolari, potrivit Mashable
Plata nu constituite un abonament lunar sau raportat la o alta perioada de timp. Este suficient sa fie facuta o singura data, iar utilizatorii Kindle Fire HD scapa de reclamele nedorite.
Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a propus, pentru noua linie de tablete, o oferta cu preturi cuprinse intre 159 de dolari si 599 de dolari.
Noile dispozitive lansate de Amazon saptamana trecuta sunt: tableta Kindle Fire HD, cu ecran de 8,9 inch, tableta Kindle Fire HD cu ecran de 7 inch si tableta Kindle Fire. La capitolul e-reader-e, Amazon a lansat Kinder Paperwhite, Kindle simplu, fara tastatura, Kindle cu tastatura si conexiune 3G si Kindle DX, cu ecran de 9,7 inch si tastatura fizica. mai mult
Luni, 10 Septembrie 2012, ora 12:11
Amazon a anuntat joi seara noile modele de tablete Kindle Fire, in incercarea de a pune capat dominatiei Apple pe piata de tablete, cu preturi mici si cu servicii de continut digital.
Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a propus, pentru noua linie de tablete, o oferta cu preturi cuprinse intre 159 de dolari si 599 de dolari. Noile tablete vin cu reclame publicitare incluse, cunoscute ca "oferte speciale", care vor fi afisate pe ecranele dispozitivelor in momentul in care acestea sunt blocate, permitand astfel companiei Amazon sa ofere dispozitivele la preturi mici.
Noile dispozitive lansate de Amazon sunt: tableta Kindle Fire HD, cu ecran de 8,9 inch, tableta Kindle Fire HD cu ecran de 7 inch si tableta Kindle Fire. La capitolul e-reader-e, Amazon a lansat Kinder Paperwhite, Kindle simplu, fara tastatura, Kindle cu tastatura si conexiune 3G si Kindle DX, cu ecran de 9,7 inch si tastatura fizica.
Batalia cu Apple
Anul trecut, Amazon a debutat cu o tableta cu ecran de 7 inch, care costa jumatate cat iPad, la acea vreme cotata la 499 de dolari. In doar 10 luni, tableta Amazon a devenit numarul doi pe piata din Statele Unite, imediat dupa iPad.
Extinderea Amazon, cu noile modele de tablete, intensifica lupta si impotriva Google si Microsoft, care au intrat anul acesta in piata de tablete.
Varietatea de gadget-uri Amazon contribuie la strategia companiei de a vinde utilizatorilor de tablete Kindle cat mai mult continut online, de la jocuri si... mai mult
Vineri, 07 Septembrie 2012, ora 11:50
Amazon va lansa doua tablete Kindle Fire de 7 inch, una dintre acestea detinand spatiu publicitar, adoptand astfel o strategie care a functionat in cazul e-readerelor si adaptand-o la propriile computere.
Amazon va lansa o tableta mai mica decat cea a competitorilor, care va afisa o serie de reclame selectate atunci cand utilizatorul o deblocheaza, potrivit The Wall Street Journal citat de The Next Web.
Un raport al Cnet anunta ca Amazon nu va incerca sa concureze cu tableta Apple de zece inci, ci pregateste lansarea unor noi modele de sapte inci, care vor avea foarte multe elemente comune cu modelul Kindle Fire existent, alaturi de imbunatatiri la nivelul sistemului hardware.
Interfata noilor tablete va fi schimbata si este foarte probabil ca pretul acestor dispozitive sa fie mai scazut, anunta Cnet. Noua tableta Kindle Fire de sapte inci va avea un procesor mai rapid, o camera si un port HDMI. In plus, capacitatea de stocare va fi mai mare.
Oficialii Amazon nu au oferit informatii in legatura cu pretul noii tablete.
Comerciantii de tablete sunt de parere ca noul dispozitiv lansat de Amazon nu poate concura cu iPad-ul produs de Apple, care domina aceasta piata.
Google a lansat tableta Nexus 7 la sfarsitul lunii iunie, avand un ecran de sapte inci si ruland sistemul de operare Jelly Bean. Nexus 7 este mai usoara decat Kindle Fire si pare si mai subtire, datorita unor detalii din design.
Google a prezentat Nexus 7, prima tableta dezvoltata de companie... mai mult
Sambata, 01 Septembrie 2012, ora 13:29
Utilizatorii de Kindle Fire ar putea sa fie surprinsi in momentul in care isi vor deschide tabletele. Amazon le pregateste reclame.
Gigantul vrea sa profite si mai mult de pe urma produsului sau cel mai popular, prin postarea de anunturi publicitare in partea de sus a ecranului, potrivit Time.
Costul pentru doua luni de spatiu publicitar pe ecranul de bun venit ar costa o companie pana la 600.000 de dolari. Directorii de agentii publicitare nu sunt convinsi ca noua idee este una buna.
Amazon nu spune daca aceste anunturi vor aarea doar pe tabletele Kindle care urmeaza sa fie scoase pe piata sau si pe cele care au fost deja achizitionate. mai mult
Duminica, 20 Mai 2012, ora 17:10
Amazon cauta agentii de publicitate interesate sa isi faca reclama prin intermediul tabletei Kindle Fire.
Compania estimeaza ca va incasa 600.000 milioane de dolari din partea firmelor interesate ca numele lor sa apara pe ecranul tabletei.
Kindle Fire ramane in topul vanzarilor Amazon, iar compania pretinde ca tableta cu sistem de operare Android are sute de milioane de utilizatori in fiecare luna, anunta The Verge.
Amazon nu a decis inca daca va aloca spatiu de publicitate pe toate tabletele Kindle Fure sau numai pe cele noi.
Tableta Kindle Fire a fost lansat in noiembrie 2011, are un ecran multi-touch de sapte inci si permite accesul la Amazon Appstore.
Tableta Kindle Fire este cea mai achizitionata tableta cu sistem de operare Android, anunta ComScore, companie care realizeaza cercetari de piata in domeniul IT.
Conform studiului realizat de companie, Kindle Fire are o cota de piata de 54,4% intre tabletele Android, aceasta dublandu-se din decembrie si pana in prezent. mai mult
Vineri, 18 Mai 2012, ora 10:31
Amazon.com si gigantul chinez Baidu folosesc Android pe post de structura de rezistenta pentru device-urile lor, sarind peste aplicatii cum ar fi Gmail, Google Maps, Youtube si magazinul de aplicatii Google, adica peste ceea ce ii aduce venit companiei Google.
De cand Google a lansat sistemul de operare Android, in 2007, strategia companiei a fost simpla. A oferit sistemul gratis dezvoltatorilor si a facut bani cand utilizatorii de internet au accesat reclamele prin intermediul aplicatiilor. Acest model nu mai functioneaza, relateaza mai mult
Marti, 24 Ianuarie 2012, ora 20:38
Google va lansa o noua tableta pentru a contracara Kindle Fire, potrivit publicatiilor de specialitate. Iata care sunt cele 10 lucruri pe care o tableta Google ar trebui sa le indeplineasca pentru a face fata competitiei.
Amazon Kindle Fire a fost lansata in 2011 si a reusit sa captiveze consumatorii datorita pretului scazut. Nu se stie ce planuri are Google pentru noua tableta, care nici macar nu a fost confirmata oficial de companie, dar exista o posibilitate mare ca Google sa lucreze la o astfel de tableta, sustinuta si de faptul ca a cumparat Motorola Mobility.
Singura intrebare ramane cum va reusi Google sa bata Kindle Fire, o tableta cu pret mic, dar cu functionalitati comparabile cu ale unei tablete performante?
Potrivit eWeek, tableta Google ar trebui sa indeplineasca urmatoarele conditii:
1. Sa fie branduita Google
Ultimul lucru pe care Google ar trebui sa-l faca ar fi sa lanseze o tableta cu logo-ul Motorola Mobility. Pentru a bate Amazon, gigantul online ar trebui sa denumeasca dispozitivul Google Tablet si sa furnizeze un concept clar din care sa reiasa faptul ca tableta este marca Google. Consumatorii au incredere in Google, ei nu au neaparat incredere ca Motorola Mobility ar putea face o tableta buna.
2. Un sistem de operare unic
Chiar daca Kindle Fire functioneaza cu Android, sistem de operare patronat de Google, este totusi particularizat de Amazon, care a investit resurse importante pentru ca Android sa fie adaptat la tableta Kindle... mai mult
Sambata, 07 Ianuarie 2012, ora 09:45