Retailerul Altex Romania a donat monitoare de Terapie Intensiva in valoare de 60.000 de euro pentru doua spitale din Bucuresti, respectiv pentru unitati medicale din Brasov si Sibiu implicate in lupta impotriva COVID-19.
Potrivit unui comunicat de presa al companiei, transmis marti AGERPRES, primele trei monitoare au fost donate Spitalului Clinic de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes", respectiv Spitalului Clinic Colentina, ambele aflate in administrarea Primariei Municipiului Bucuresti, prin ASSMB. Totodata, alte patru monitoare au ajuns la Spitalul de Boli Infectioase Brasov si Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sibiu.
Monitoarele de Terapie Intensiva comandate de Altex Romania au fost aduse in tara cu ajutorul unui avion militar.
Complementar acestei donatii, compania a anuntat si contractarea serviciilor unei firme specializate pentru a pune in functiune monitoarele in spitale, intrucat respectarea conditiilor de acuratete la montare este esentiala pentru exploatarea ulterioara a acestor monitoare la cei mai buni parametri.
"Monitoarele de functii vitale sunt dispozitive foarte importante pentru supravegherea pacientilor cu forme medii sau severe de boala. In pavilionul in care vor ajunge aceste monitoare, la Terapie Acuta, erau necesare monitoare suplimentare si mai noi si acum le avem", a declarat Simin-Aysel Florescu, director medical, Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes".
La randul sau, conferentiar doctor... mai mult
Marti, 05 Mai 2020, ora 14:01
Druid, companie specializata in dezvoltarea de asistenti virtuali inteligenti (chatboti) pentru organizatii de tip Enterprise, anunta incheierea unui acord cu ALTEX, liderul pietei de produse electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania, pentru simplificarea prin intermediul chatbotilor a proceselor de resurse umane. Proiectul este executat si va fi implementat impreuna cu EY, partener strategic DRUID.
Solutia adoptata de ALTEX presupune lansarea a doi asistenti virtuali (chatboti), integrati atat cu sistemul intern de resurse umane, cat si cu SharePoint si cu MS Teams. Primul chatbot este destinat simplificarii administrarii activitatilor interne de resurse umane. Acest chatbot va prelua de la cei peste 4000 de angajati cereri de concedii, pontaje, invoiri, concedii pentru evenimente speciale, cereri delegatii, adeverinte salariu, si va raspunde imediat angajatilor oricaror intrebari legate de procesele interne de resurse umane. Obiectivul chatbotului este sa degreveze de activitati redundante managerii celor peste 100 de magazine din teritoriu, precum si cei 2 operatori alocati adreselor de suport resurse umane pentru oamenii din sediul central.
Al doilea chatbot este destinat recrutarii si integrarii noilor angajati in companie, fiind integrat cu sectiunea de cariere a website-ului. Astfel, orice deschidere a unei pozitii noi de catre un manager este automat asociata cu un anunt deja deschis in sectiunea de cariere a website-ului, sau se creaza... mai mult
Vineri, 10 Aprilie 2020, ora 15:56
"Felicitari! ALTEX v-a desemnat castigatorul unui laptop LENOVO si suma de 10.000Euro. Pentru informatii apelati la acest nr. de telefon", asa suna un mesaj care ascunde o noua metoda de escrocherie, avertizeaza compania Altex Romania.
Oficialii companiei ii indeamna pe oameni sa nu apeleze acel numar de telefon, pentru a nu deveni victima inselatoriei.
Business24 transmite mai jos, integral, pozitia Altex cu privire la acest SMS.
"Campania la care se face referire in mesaj nu este organizata de ALTEX Romania, fiind o campanie falsa, inselatoare, derulata de escroci care folosesc cartele pre-pay si astfel nu pot fi identificati chiar daca, de fiecare data cand astfel de cazuri de frauda au circulat in spatiul public, ne-am adresat organelor abilitate.
Cazurile de fraude sau tentativele de tip phising facute prin intermediul mesajelor trimise pe telefoanele mobile s-au inmultit semnificativ in ultimii ani folosindu-se cartele pre-pay care nu permit identificarea apelantului. Pentru a parea credibile, cei care au asemenea tentative de inselare a consumatorilor folosesc mesaje in numele unor companii, institutii cunoscute sau chiar in numele unor furnizori sau autoritati de stat.
In cazul in care se solicita returnarea apelului, numarul respectiv poate fi unul cu suprataxa folosit in scopul incarcarii notei de plata a utilizatorului in beneficiul persoanelor care deruleaza respectiva actiune de inselaciune. Astfel, se creeaza pagube insemnate persoanelor de... mai mult
Marti, 01 Octombrie 2019, ora 16:58
Retailerul Altex Romania a anuntat, luni, ca iese de pe platforma eMAG din cauza cresterii comisioanelor, dupa o prezenta de mai bine de un an si jumatate pe marketplace.
"Dupa o prezenta de mai bine de un an si jumatate pe Marketplace, Altex a decis sa paraseasca platforma, motivul acestei decizii fiind cresterea semnificativa a comisioanelor practicate de eMAG, aspect ce ar conduce la imposibilitatea Altex de a-si tine promisiunea catre clienti, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic pret din Romania la toate produsele", se arata in comunicat.
Retailerul a subliniat ca decizia a fost luata in contextul in care "si-a tinut mereu promisiunea de a contribui la imbunatatirea vietii clientilor, oferind acces la tehnologie relevanta prin varietatea produselor disponibile la cel mai mic pret din Romania, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferentei".
Avansul comisioanelor face imposibila respectarea promisiunii de cel mai mic pret din Romania.
"Am luat decizia de a parasi platforma marketplace eMag, deoarece, in acest moment, cresterea comisioanelor ne face imposibila respectarea promisiunii de cel mai mic pret din Romania, o promisiune pentru tinerea careia toti angajatii Altex depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelenta in operatiuni si prin investitii inteligente in proiecte care cresc eficienta.
Toate acestea fac ca Altex sa fie o afacere profitabila si sustenabila si ne dau instrumentele care ne ajuta sa ne adaptam modificarilor... mai mult
Luni, 19 August 2019, ora 12:37
Magazinul Altex din Alba Iulia Retail Park a atras peste 18.000 de vizitatori si a inregistrat vanzari record pentru companie, de 150.000 de euro, la 4 zile dupa deschidere.
Vanzarile inregistrate de Altex la Alba Iulia au fost de marimea celor pe care compania le inregistreaza de obicei in luna decembrie.
Acesta a pus vanzarile mari si pe seama calitatii spatiilor de vanzare si a organizarii complexului Alba Iulia Retail Park, potrivit unui comunicat remis de companie.
Investitia de 4 milioane de euro a companiei Altex in noul magazin din Alba Iulia se dovedeste a fi una buna, in conditiile in care veniturile generate in primele 4 zile au atins 150.000 de euro, considera oficialii companiei. mai mult
Luni, 21 Noiembrie 2011, ora 15:06
Flanco Retail a beneficiat de promotia Altex si a cumparat vineri cateva sute de laptopuri cu 30% discount, potrivit proprietarului Altex, Dan Ostahie.Reprezentantii Flanco au precizat ca isi doresc sa achizitioneze intregul stoc.
Este prima oara cand o companie concurenta cumpara produse din magazinele Altex intr-o cantitate mare.
Campania Altex ofera reduceri de pret in perioada 10-13 iunie, la toate laptopurile HP Compaq Presario in magazinele Altex si Media Galaxy.
"Campania a avut un real impact inca de la deschiderea magazinelor, vineri dimineata. Flanco Retail a achizitionat cateva sute de produse in primele doua ore de la deschiderea magazinelor", a spus Ostahie, potrivit Mediafax.
"Nu stiu de ce cumpara. Probabil ca vor sa ne epuizeze stocul, dar avem suficienta marfa", a mai spus Ostahie.
Acesta a adaugat ca suplimentar celor cateva sute de calculatoare cumparate de compania concurenta au fost vandute mai multe produse si catre angajatii Flanco.
"Acestia au revenit ulterior in magazine cu solicitarea de a schimba facturile de pe persoana fizica pe persoana juridica, respectiv Flanco Retail", a afirmat Ostahie.
Adrian Olteanu, director general al Flanco Retail, a confirmat achizitiile facute vineri din magazinele Altex.
"Este adevarat ca am cumparat. Pretul laptop-urilor practicat de Altex era inferior celui pe care HP il practica in relatia cu Flanco Retail.
Noi am vrut sa cumparam tot stocul, dar dupa ce am facut achizitiile si s-a aflat ca noi cumparam, Altex a... mai mult
Vineri, 10 Iunie 2011, ora 14:59
Altex a inregistrat, in intervalul 1-5 iulie 2010, de cand se aplica TVA de 24%, o scadere a vanzarilor de 20%, chiar daca a mentinut preturile la acelasi nivel, masura convenita impreuna cu furnizorii, a declarat luni seara, la The Money Channel, presedintele companiei, Dan Ostahie, potrivt NewsIn.Potrivit lui Ostahie, o crestere a preturilor la raft cu 5% ar fi redus vanzarile cu 50%.
"La o crestere de preturi de 5% la raft, vanzarile ar scadea la jumatate. Este pragul de care trebuie sa tinem cont. La fel s-a intamplat si in 2009.
Pentru a evita o astfel de cadere, am mentinut preturile si caderea a fost de 20% in cele cinci zile pana astazi, fata de previziunea noastra pe aceasta perioada", a precizat presedintele Altex.
Pe de alta parte, seful Altex a precizat ca decizia Guvernului de a creste TVA la 24% ar putea reprezenta "terapia de soc de care economia avea nevoie" si ca s-a inteles cu furnizorii sa suporte cresterea TVA in egala masura, fara majorarea preturilor.
Ostahie nu exclude ca nivelul actual al preturilor electrocasnicelor din magazinele proprii ar putea suporta modificari, insa doar dupa o analiza a vanzarilor si a pietei in iulie.
"Ne vom reaseza preturile dupa ce vedem cat poate sustine piata.
Ma astept ca, in a doua parte a lunii, vanzarile sa revina usor", a mai spus Ostahie.
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Altex a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 180 milioane de euro, in scadere cu 49% fata de vanzarile din anul... mai mult
Marti, 06 Iulie 2010, ora 11:33
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Altex a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 180 milioane de euro, in scadere cu 49% fata de vanzarile din anul anterior, care au fost de 344 milioane de euro, a comunicat joi compania printr-un comunicat preluat de NewsIn. Reprezentantii companiei au precizat ca vor continua si in acest an procesul de reducere a costurilor, demarat in 2009.
"Procesul de reducere a costurilor operationale va continua si in 2010, estimam o scadere de 9% suplimentara anului 2009", spun reprezentantii Altex.
Altex are in plan in 2010 sa cresca salariul angajatiilor cu 10%, sa implementeze un program de stimulare si sa aduca un plus de valoare angajatilor, prin programe de training si coaching.
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C anunta ca in acest an nu intentioneaza sa inchida magazine.
"Avem in plan deschiderea a 2-3 magazine, cel mult cinci unitati.
Urmatorul magazin Altex pe care il vom inaugura va fi la Arad, la Atrium Mall", au mentionat reprezentantii Altex Romania.
Suprafata comerciala totala a retailerului Altex se ridica in prezent la aproximativ 85.000 metri patrati.
Altex Romania este actionar majoritar in companiile Complet Electro Serv SRL - compania producatoare de echipamente IT, Cometex SA - compania de real estate si Credex SA - compania de credite de consum, unde 30% din actiuni sunt detinute de Raiffeisen Bank.
In prezent, Altex Romania are un numar de 1.400 de angajati.
Principalii... mai mult
Joi, 11 Februarie 2010, ora 17:25
Altex a solicitat Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) amanarea cu sase luni a platii TVA pe luna decembrie 2009, in valoare de noua milioane de lei, a declarat, joi, presedintele retailerului, Dan Ostahie. "Noi ne-am achitat toate celelalte taxe, astfel ca am putut cere ANAF sa amane pana in luna iunie plata TVA-ului din decembrie.
In a doua jumatate a anului preconizam o revenire a lichiditatilor si a vanzarilor companiei, care sa ne permita plata TVA", a afirmat Ostahie, citat de Mediafax.
In octombrie, retailerul a anuntat ca majorarea vanzarilor a permis companiei sa achite plata TVA restanta din luna iunie.
Ostahie a adaugat ca in perioada urmatoare compania va achita si dobanda de 1,7 milioane lei rezultata ca urmare a intarzierii platii respective.
"Pe site-ul institutiei vom aparea cu cele doua restante, cumulate, respectiv TVA pe luna decembrie si dobanda pentru o restanta pe care noi am achitat-o in septembrie-octombrie", a mai spus Ostahie.
Retailerul de electronice si electrocasnice a inregistrat anul trecut o scadere cu 48% a cifrei de afaceri, la 180 milioane euro, de la 344 milioane euro in 2008, si estimeaza o stagnare a afacerilor in 2010. mai mult
Joi, 11 Februarie 2010, ora 16:10