Omul de afaceri Aldo de Blasio a infiintat in Romania Networking Business Group (NBG), o afacere ce functioneaza ca o "agentie matrimoniala pentru companii". Practic, el le ofera companiilor romanesti "partenerii potriviti pentru a-si putea vinde produsele in strainatate".
Prima misiune este Italia, o piata cu 60 de milioane de consumatori, dar ia in considerarea facilitarea colaborarii cu Franta, Spania, Anglia, Germania, dar si in Europa orientala, in Ucraina sau Rusia.
A fost primul om de afaceri care a intuit, in '92, ca industria de incaltaminte romaneasca avea nevoie de materie prima italieneasca de inalta calitate. Tot el a fost printre primii care au intuit importanta pentru productia romaneasca de a beneficia de un certificat de calitate pentru a putea fi competitivi cu calitatea din vest.
Acum este membru al Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) si conduce un business care il pasioneaza si care ii aduce foarte mult entuziasm.
"De ce? Pentru ca vreau sa las in urma ceva important", a declarat acesta, intr-un interviu acordat Business24.
Spuneti-ne mai multe despre Networking Business Group. De unde a pornit ideea de a crea un business care sa functioneze ca o "agentie matrimoniala pentru companii"? Exista o tendinta la nivel mondial in acest sens?
NBG Networking Business Group s-a nascut la initiativa mea. Ideea de a crea o "agentie matrimoniala pentru companii" a aparut in urma unor simple observatii: Am un produs, stiu... mai mult
Sambata, 30 Martie 2013, ora 00:00