Mai multa siguranta financiara pentru jucatori, o calitate superioara a serviciilor, dar si taxe si impozite destul de mari colectate pentru bugetul statului. Toate acestea sunt gestionate de o
Industria online a gamblingului este inca la inceputul perioadei favorabile. Abia la mijlocul anilor 90 au luat nastere cazinourile online si a fost nevoie sa mai treaca cativa ani pentru ca aceasta
Aduc zambete pe chipul copiilor, sunt personaje indragite si fac din petrecerile pentru copii un adevarat show. Sunt animatorii pentru copii deghizati in personaje indragite. Au inceput sa fie tot
Ana-Maria Bogdan, fostul managing Director al agentiei Grapefruit, a fost numita in aprilie General Manager R/GA Romania, una dintre cele mai premiate agentii interactive din lume.
Stefan Vuza, presedintele grupului AOAR, vorbeste despre beneficiile unui an sabatic, despre delegari si viata fara iPad sau iPhone. Desi este pasionat de aviatie, nu are in plan achizitia vreunui
Chinezii si-au creat si ei o agentie de rating. Desigur, nu era posibil ca a doua putere economico-financiara a lumii - iar in unele privinte si oricum in perspectiva prima si peplan global - sa nu
Cotidianul belgian La Dernière Heure a aparut pe piata, marti, intr-o varianta experimentala 3D, fotografiile si reclamele din publicatie fiind vizualizate in relief gratie unor ochelari
Trainingul in vanzari este cel mai important lucru intr-o perioada de criza. Din pacate, firmele prefera sa nu investeasca in acest segment! Chiar si in aceasta perioada exista tehnici de vanzare
Lupta pentru controlul pietei jocurilor de noroc intre companiile de profil si guvernele preocupate de protejarea loteriilor nationale se muta in tribunale. Piata jocurilor de noroc se afla intr-o
Jocurile de noroc sunt o boala cultivata cu grija, uneori in urma studiilor facute la unica, in lume, Facultate de Gambling din Las Vegas.De trei zile, directorul unui mare cazinou bucurestean
Dupa tratative cu cinci agentii de publicitate, Ashley WorldGroup s-a oprit la cea mai nonconformista dintre acestea, respectiv GMP, care a devenit GMP/Ashley Bucharest. Ashley este un grup integrat
In ultimii doi ani, grupul WPP a cumparat 44 de agentii de publicitate, in timp ce Omnicom si-a adaugat in portofoliu 16 companii. Piata mondiala de comunicare se concentreaza in jurul a sase mari