Optimizarea pentru motoarele de cautare, cunoscuta mai bine ca SEO, a devenit o componenta vitala pentru site-uri si afacerile cu prezenta in online, daca vor sa se bucure de vizibilitate in rezultatele cautarilor online.
In Romania, Google este canalul pe care vrei sa te asiguri ca ai o vizibilitate ridicata, iar pentru a face acest lucru este obligatorie o optimizare facuta in mod corespunzator si de aceea este nevoie de specialisti.
Romania duce lipsa de specialisti in SEO, asa ca alegerea unui furnizor cu adevarat profesionist este o misiune dificila, mai ales pentru companiile care vor sa apeleze in premiera la astfel de servicii.
Ovidiu Joita, fondatorul JediSEO School, prima scoala de SEO din Romania, si iAgency, agentie de SEO din top 3 in Romania, ne ofera cele mai utile sfaturi in ceea ce priveste alegerea corecta a unui furnizor de SEO specializat.
"Activitatea de SEO din prezent se intersecteaza intr-o foarte mare masura cu marketingul online si, cu cat activezi in domeniul competitiv, cu atat strategia devine mai complexa si actiunile necesare atingerii rezultatelor genereaza un volum mai mare de munca.
Alegerea furnizorului pentru serviciile SEO este dificila in prezent, cand Google lucreaza constant la algoritmii sai de clasificare, introducand si elemente de inteligenta artificiala.
In prezent, majoritatea specialistilor SEO sunt depasiti de ultimele noutati ale algoritmilor Google, algoritmi ce au suferit modificari majore in 2014-2015... mai mult
Luni, 15 Iulie 2019, ora 11:20
Pentru a educa si incuraja companiile din Romania sa investeasca in strategii SEO, E-Advertising a ridicat standardul privind aplicarea strategiilor pentru optimizarea motoarelor de cautare, astfel incat serviciile oferite sa beneficieze de transparenta la cel mai inalt nivel.
SEO - un concept slab inteles in randul companiilor romanesti
Conceptul de SEO sau optimizarea motoarelor de cautare poate este deseori inteles vag, fiind privit de catre antreprenori ca fiind o serie de procese prin care site-urile web pot fi facute mai atractive pentru motoarele de cautare prin intermediul manipularii algoritmilor utilizati de Google care determina ierarhia rezultatelor sale.
Contrar perceptiilor, Google functioneaza pe baza unor algoritmi logici, respectiv procese foarte complexe. In majoritatea cazurilor, furnizorii de servicii SEO se bazeaza exclusiv pe rezultate orientate spre publicitate, respectiv spre castigarea clientilor.
Spre deosebire de astfel de situatii, mecanismul de functionare din cadrul E-Advertising beneficiaza de o abordare diferita, dedicandu-si intreaga activitate clientilor astfel incat acestia au garantia obtinerii celor mai eficiente rezultate intr-un mod cat mai transparent.
E-Advertising - promotor al transparentei in strategiile SEO aplicate
Website-ul E-Advertising prezinta specificul metodologiei utilizate, prezentand exact ce va face compania in numele clientilor, incluzand aici analize asupra comportamentului de cautare al... mai mult
Miercuri, 28 Octombrie 2015, ora 15:13
1